|
| Gay Nieuws
|
|
PVV geeft moslims schuld homopesten
|
|
|
09-02-12
| Tijdens een debat woensdagavond heeft
de PVV vooral moslims de schuld gegeven
van het stijgend aantal homoseksuelen
die in ons land worden gepest. Joram
van Klaveren (foto) van de PVV wees
op het hogere aandeel van allochtonen
in de misdaad en ziet hierin parallellen
als het gaat om homodiscriminatie. Volgens
minister Gerd Leers gaat deze aanname
veel te ver, hij is van mening dat discriminatie
van homoseksuelen niet alleen te wijten
is aan de multiculturele samenleving.
Tijdens het debat lieten Leers en minister
Ivo Opstelten weten dat zij zich niet
in eerste instantie willen bezighouden
met een analyse van de oorzaken, maar
meer met het oplossen van de problemen.
Opstelten heeft volgende week een gesprek
met burgemeesters die te maken hebben
gehad met het wegpesten van homostellen
binnen hun gemeenten.
Volgens Leers is de multiculturele samenleving
een gegeven. Het gaat er volgens de
bewindsman om dat iedereen op zijn gedrag
kan worden aangesproken. Het kabinet
heeft dan ook maatregelen genomen om
in de toekomst geweld tegen homoseksuelen
strenger te kunnen bestraffen. Leers
en Opstelten lieten woensdagavond in
het Tweede Kamergebouw tevens weten
dat discriminatie op basis van ras,
afkomst of huidskleur vaker voor komt
dan discriminatie op basis van seksuele
voorkeur.
Gerelateerde link:
| Verslag
van het debat 'Wegpesten Homostellen'
|
| |
 |
|
|
|
|
|
| Reacties op dit artikel
|
|
| Reactie van khalid |
09-02-2012 | 1:30
|
| mijn eerste bijbaantje kreeg ik van een homo werkgever, ik was toen nog 17 jaar. Mijn eerste buurman toen ik wat ouder werd en zelfstandig ging wonen, was een homo en mijn collega was homo bijn mijn eerste eche baan. Ik ben moslim vanaf mijn geboorte en nergens staat in de Koran dat ik homo's mag benadelen of anders moet behandelen. In de Koran staat wel dat alleen Hij, God dus zal oordelen over de mensheid en zijn daden in het hiernamaals. PVV, nu zijn jullie zelf bezig om alle moslim neer te zetten als homo haters en dat vind ik pas discriminatie. Dit moet een keer ophouden, want ik voel mij ook aangesproken door de PVV, want ik ben ook een moslim. Ministers Leers en Opstelten: jullie tonen nu moed en pak iedereen die discrimineert op welke gronden dan ook. Ik voel mij nu ook gediscrimineerd door de PVV, dus pak ze dan ook aan. Ik heb respect voor Leers en Opstelten hun houding en aanpak |
| Reactie van Jan Bakker |
09-02-2012 | 1:35
|
Natuurlijk Joran, je hebt gelijk kerel.
En alle kale mannen zijn eng, alle oorbellen dragenden kale mannen zijn ook homo's. PVV, dit onderwerp over moslims en allochtonen is uitgepoept. Kom aub met iets nieuws, b.v. laat PVV een werkelijke oplossing zoeken voor de crisis, ideeen voor nieuwe Jobs enz. |
| Reactie van achmed B |
09-02-2012 | 1:39
|
| shit ja man, ik ben homo en word ook gepest. ik word gepest door moslims, vooral door de Marokkanen en de overige allochtonen. Ik zit echter met 1 probleem, dat maakt het wat ingewikkelder: Ik ben moslim, allochtoon en homo. Ik moet dus eerst aangepakt worden als allochtoon, dan moet ik het land uit vanwege mijn moslim zijn, omdat ik mij zelf discrimineer als homo? Geen goed idee PVV, hebben jullie een ander idee? |
| Reactie van jawaad |
09-02-2012 | 1:41
|
ik ben moslim,Marokkaan en homo.
Ik ben alleen niet verliefd op Geert Wilders, ik haat hem, vanwege zijn witte pruik. Ooh shit, dat mag ik niet zeggen als homo moslim Marokkaan, want ik discrimineer ha ha! |
| Reactie van DragonS |
09-02-2012 | 3:40
|
| Sukkels bij de PVV! Roepen alleen maar om haat. |
| Reactie van Bertrand |
09-02-2012 | 7:45
|
Wanneer komt de PVV eens met opbouwende voorstellen waar het land iets aan heeft ?
Ik ben nu 65 gewoden en heb altijd nog steeds het meeste last van de 'gemiddelde' blanke die op de PVV stemt. En ik niet alleen.
Het grootste probleem voor de PVV is m.i. de PVV zelf. |
| Reactie van Leve |
09-02-2012 | 7:46
|
| Leve de PVV! Ben het er helemaal mee eens! |
| Reactie van veel vaker? |
09-02-2012 | 7:48
|
| Veel vaker? Tuurlijk kom discr. op huidskleur vaker voor..er ziin ook veel meer gekleurden dan gays. Maar worden die gekleurden ook in elkaar geslagen zoals de gays...wat een naiviteit toch weer. |
| Reactie van Mark |
09-02-2012 | 8:55
|
| het is meestal de multiculti samenleving die de mogelijkheid hebt homos aan te vallen. De multi komt uit en heel andere cultuur waarin homos nog altijd gehaat en dood moeten. Ook uit scholen waar coc mensen langsgaan om over homos te praten. De grote groepen multi aanpakken en keihard en zwaarder straffen. Dus niet iedereen van de multi aanpakken maar zij die haat en verderf brengen. Stuur ze anders terug!!!!!! |
| Reactie van aftap autotefoon |
09-02-2012 | 9:14
|
| zie de foto van kabinet lubbers 3 van 1989 -1993 hierin zaten 5 of zes homos volgens henk krol mag je uitzoeken welke het zijn |
| Reactie van ruud |
09-02-2012 | 9:23
|
| dan denk ik dat lubbers de eerste is van het rijtje |
| Reactie van prof.Dr.W.Eetje |
09-02-2012 | 9:24
|
Voor mensen die vrij zijn van goden, geesten, maagden, profeten, godgeleerden, wonderen, hemels, hellen, zijn alle religies allemaal even vervelend. De PVV praat steeds alleen over moslims, islam - ze zouden christenen, katholieken net zo hard moeten noemen. Nederland heeft immers het meest last van christelijke dominees en roomse prietsers. Al eeuwen. Hun denken, hun christelijke moraal, hun christelijk gedram en gedrein over Vrijheid van Godsdienst, Vrijheid van onderwijs, maakt dat 'nieuwe'religies als islam ook hun gang in Nederland kunnen gaan. Helaas.
Hoeveel christenen zijn er trouwens recent in zoutpilaren veranderd omdat ze vrijende mannen hebben aanschouwd?
|
| Reactie van kees |
09-02-2012 | 9:25
|
| ballin nummer twee alders nummer drie |
| Reactie van berrie |
09-02-2012 | 9:30
|
| zo is dat prof dr ing drs soldaat1 het is meestal een klein groepje in de top die het voor de grote massa verpest |
| Reactie van lolo |
09-02-2012 | 10:01
|
| pvv heeft gelijk!!!! weg met die lui. |
| Reactie van wim |
09-02-2012 | 10:11
|
Nou het is wel degelijk waar, overal waar de moslims zijn neergestreken is de homo discriminatie met raketsnelheid omhoog gevlogen.
Ook in Engeland waar moslims zelfs al pamfletten deur na deur hebben rond gebracht met de oproep homo's te doden.
Daar is het nog erger, en ook daar weer door de moslim Paki's.
Betrand woont waarschijnlijk niet in Rotterdam, daar zijn zelfs al bepaalde wijken waar je als homo niet eens meer boodschappen kunt doen.
Het ontkennen steeds door een aantal nichten zal hun eigen ondergang betekenen en ook hun vrijheid.
Dat Nederland reeds in een wurggreep gehouden word (Centraal Plan Bureau)door absurde toename van criminaliteit en tevens absurde toename van discriminatie van homo's is zelf in Amerika en Australië al bekend.
Trouwens wij wonen in Rotterdam, in de jaren 70 nooit last gehad , en sedert de komst van al die moslims is de stad zeer homo onvriendelijk/gevaarlijk aan het worden.
Betrand heeft meer last van de PVV en de gemiddelde blanke Nederlander, bullshit . |
| Reactie van Bart |
09-02-2012 | 10:25
|
| De PVV geeft allochtonen niet de schuld! Wie het debat gisteren gezien heeft heeft kunnen zien dat de PVV op basis van 4 wetenschappelijke rapporten een relatie ter discussie stelt tussen de toenemende homohaat en het feit dat bij eenn groot aantal homogerelateerde gewelddelicten meer allochtonen dan autochtonen betrokken zijn! En dat feit werd door de meerderheid in de Kamer weggehoond. Minister Leers heeft echter toegezegd dat hij de vier wetenschappelijke rapporten nader zal bestuderen! Dat is de kern van wat de PVV gisteren aan de kaak stelde en daar is niets mis mee! Wat wel mis was gisteren was het gedrag en de houding van D66 en GroenLinks Kamerleden! Die waren niet bezig met het onderwerp maar met PVV tje pesten!!! Als kijker naar het debat was het niveau van deze twee Kamerleden beschamend te noemen. GroenLinks gedroeg zich als een stampvoetende kleuter en D66 gedroeg zich als een vroegere KVP-er: schijnheilig Christelijk! |
| Reactie van jw |
09-02-2012 | 10:54
|
Pim Fortuyn heeft helemaal maar dan ook helemaal gelijk gekregen.
Pracht vent !
Helemaal met Bart eens, ze vielen meer de PPV aan dat over het onderwerp verder te discussiëren.
Zielige vertoning.
Tot het zo erg is en de boel totaal inzakt, trouwens meest PVV komen uit de Fortuyn achterban.
Walgelijk opmerking van Betrand ! |
| Reactie van Youssef |
09-02-2012 | 11:48
|
Ik denk dat iedereen met een beetje gezond verstand moet inzien dat de PVV hierin gelijk heeft.
Hoe meer men de waarheid zal ontkennen, des te sterker groeit het verzet tegen de linkse en politiek correcte elite.
|
| Reactie van kees |
09-02-2012 | 11:52
|
natuurlijk zijn die kolere moslims de schuld, of mag dat soms weer niet gezegd worden.
Rot volk"" heeft een tering hekel aan Joden en Homo's, want ook de Joden zijn in bepaalde wijken hun leven niet meer zeker.
Ze komen uit homohaatende landen zoals Iran (hangenm homo's op) Irak worden ze vervolgd door moord eskaders.
Zelf onder Sadam hadden ze een rustiger leven dan nu in z.g. bevrijd Irak.
En dan komen ze naar Europa met koffers vol homohaat welke ze doorgeven aan hun kinderen.
Waarom komen ze hier naar toe, omdat ze van die stomme Nederlanders een uitkering krijgen, huis, huursubsidie, kinderbijslag maar Nederlands leren ho maar. En ze mogen gewoon lekker thuis blijven zitten, want ze hebben een te lage opleiding.
Werken mogen de Nederlanders voor hun doen, tot hun 67e.
duidelijk zo. |
| Reactie van Erik |
09-02-2012 | 12:32
|
| De PVV is uitgerangeerd en probeert het gewoon nog één keer door de homo-kaart te spelen. Het is iedereen duidelijk dat deze club geen oplossingen heeft, dat hij vol zit met asocialen en criminelen die al snel hun zetel moeten opgeven. Weg met die club, en werken aan een betere toekomst voor elke Nederlander. |
| Reactie van Bart |
09-02-2012 | 13:51
|
| @Erik, vermoedelijk eet je te weinig wortels! |
| Reactie van KuraiAnck |
09-02-2012 | 14:18
|
Het moet toch wel fijn zijn om zo'n simpel wereldbeeld te hebben. De moslims zijn de vijand en zijn schuldig aan ... vul maar in.
Ik kan mij voorstellen dat dit mensen erg aanspreekt. Het is simpel, overzichtelijk en je kunt er iets tegen doen. Het is alleen zo jammer dat het niet de realiteit is. Maar daar komen Henk en Ingrid nog wel achter. |
| Reactie van harrie |
09-02-2012 | 14:35
|
| Erik of je het nu eens ben of niet maar als niemand in de tweede kamer z,n mond open doet en gewoon maar weer door gaat met die heerlijke multi culti zegeningen die het ons schijnbaar heeft gebracht.Er zijn problemen, en praatjes over een betere toekomst voor elke Nederlander,daar los je het niet mee op integendeel zelfs.We zijn een klein land met een overbevolking,zeker in verhouding met andere Europese landen en nu krijgen grote bevolkingsgroepen hier die gewoon hun cultuur,religie en gewoonten voortzetten,ze hebben misschien wel een Nederlands paspoort,maar velen voelen zich echt geen Nederlander alleen economisch.Marokkanen blijven Marokkanen voor het over grootste deel,Turken het zelfde,het wordt hen zelfs door hun president opgedragen incl. Militaire dienst.Kan je je voorstellen dat Nederlanders die emigreerden dit werd verteld,aanpassen aan het land waar je naar toe ging en NL.paspoort kwijt als je de nationaliteit van het land aannam en zo hoort het ook,nu lijken het meer volksverhuizers die alles van thuis hebben meegenomen.Nog even, in die club van jouw zitten echt criminelen die schatrijk zijn geworden met hun leuke politieke baantjes.En ik ben niet eens een PVVer maar zeker geen PvDer. |
| Reactie van harrie |
09-02-2012 | 14:37
|
| Moet zijn PvdAer |
| Reactie van Eefke |
09-02-2012 | 14:51
|
Iemand zegt: "Sinaasappels zijn oranje," en er wordt direct geroepen: "foei je mag niet zeggen dat alle sinaasappels oranje zijn."
We weten allemaal wat er aan de hand is, en welke groep aangepakt moet worden, en er waarvan er meer dan de helft uit gesmeten moet worden.
Doe dat dat ook eens, PVV. Het zal wel bij loze beloften horen. |
| Reactie van wim |
09-02-2012 | 14:54
|
Ach laat Erik toch gewoon is zijn sop gaar koken, wanneer je moslims aanvalt is hij altijd gelijk paraat.
Woont waarschijnlijk met zo'n berber samen, vandaar dat hij het steeds voor hun opneemt.
heb je hem wel eens commentaar zien leveren wanneer homo's worden aangevallen. Never en Nooit.
Hij is nou éénmaal een ouwe Partij van de Arabieren aanhanger, en die wil niet negatiefs over het multiculti drama horen.
Gelukkig klimt de SP op tot ongekende hoogte, en dat is het helemaal gedaan met de Partij van de Arabieren.
Natuurlijk heb je ook niks aan de PVV, van al hun beloftes is niets terecht gekomen.
Geef mij Pim Fortuyn maar, dat was een klasse vent en die is door links vermoord, en de personen die hem aanvielen zitten dankzij de Partij van de Arabieren in New York met een top positie. (Melkert die kwal)
kots kots kots |
| Reactie van |
09-02-2012 | 14:58
|
Ik zat van de week in de taxi met zo'n moslim Baartmans, ik Benne Nederlander zei hij ikke gevlucht uit Somalië met vrouw en vijf kinderen.
Lange jurk aan, dat soort zal ons dan moeten vertellen dat wij dood moeten.
Mijn ouders wonen er nog, die hoefde niet te vluchten, maar we gaan ieder jaar met vakantie terug.
En ik dacht dat het daar gevaarlijk was ! |
| Reactie van Ron |
09-02-2012 | 16:17
|
| Dom, eenzijdig en lekker gemakkelijk weer van de PVV om de discriminatie van homo's enkel op het bordje van de moslims te schuiven. Maar ook dom van Leers en Opstelten dat ze wel de problemen willen oplossen maar niet eerst een analyse willen maken van wat er aan de hand is, of denken ze dat allemaal al te weten soms? |
| Reactie van Ron @ Wim |
09-02-2012 | 16:25
|
Ik geloof best dat in wijken met heel veel moslims de meeste discriminatie door moslims zal plaatsvinden maar het is niet juist om dan te zeggen dat in heel Nederland dat zo is of dat alle moslims dicrimineren. De cijfers wijzen ook anders uit. Ik zou wel graag eens uitgezocht willen hebben welke groepen nu vooral fysiek of verbaal geweld plegen tegen homo's.
Verder heb je het over een "absurde toename van de criminaliteit" - De cijfers die ik van het CBS gezien heb laten over de periode 2002-2006 een duidelijk dalende criminaliteit zien en sinds die tijd een ongeveer gelijkblijvende criminaliteit. |
| Reactie van Suzanne |
09-02-2012 | 16:25
|
De PVV is enorm hypocriet.
De partij probeert homovriendelijk te doen, ten koste van een andere minderheid. Niet de moslims zijn daar de debet aan, maar een harde kern van Marokkaanse jongens. Deze zijn tegen alles en iedereen irritant (zacht uitgedrukt). De oorzaak van deze problemen is niet religie, maar sociale uitzichtloosheid van de gezinnen waar ze uitkomen. Daar wat aan doen helpt pas echt. In combinatie overigens met consequent aanpakken en straffen.
Bovendien, zolang Geert Wilders nog steeds de oerconservatief Rooms-Katholiek, openlijk homohatende Paul Beliën als belangrijkste adviseur heeft geloof ik niets van de oprechte bedoelingen van de PVV.
Als Nederland geen moslims zou hebben dan zouden de homo's de zondebok van de PVV zijn. |
| Reactie van anton |
09-02-2012 | 16:52
|
| hoor de PVV nooit over de keppeltjes en gevlochte Joden praten waar ook veel gediscrimineerd wordt . Ja hij zelf van joodse afkomst |
| Reactie van Martijn |
09-02-2012 | 17:46
|
| Ik maar denken dat het Polen waren en daarom die site was geopend.:) |
| Reactie van Luke |
09-02-2012 | 17:56
|
| @Kuraianck, ik denk dat Henk en Ingrid hier inmiddels al achter zijn gekomen ... ;-) |
| Reactie van CPB dit jaar |
09-02-2012 | 18:11
|
De cijfers beste man waren stijgend !!
Zelfs schrikbaren hoge cijfers, was op alles Journaals te zien , en in alle kranten te lezen. |
| Reactie van @Suzanne |
09-02-2012 | 18:14
|
Ja hoor Suzanne je weet het altijd zo goed. Helaas zit je er weer helemaal naast.
De PVV heeft het vanaf het begin steeds voor homo's opgenomen, en als dank schelden types zoals jij op deze partij.
Wacht maar af jongedame (man) jij bent er nog niet. |
| Reactie van @Youssef heeft gelijk. |
09-02-2012 | 18:15
|
| Klasse man !! |
| Reactie van misbruiken |
09-02-2012 | 18:20
|
| pvv misbruikt homoseksuele mensen ... |
| Reactie van @18.20 |
09-02-2012 | 18:22
|
Homo's laten zich overal ter wereld misbruiken, omdat je te laf zij om eens van zich af te slaan b.v rechtszaken tegen haat zaaiende organen, kerken, moskeeën en regeringen.
Er is zoveel geld bij de Gay, waarom slaan ze dan niet terug. |
| Reactie van joost |
09-02-2012 | 19:47
|
| Sommige van de leukste mensen die ik ken, zijn moslim. Maar dat neemt niet weg dat de GROEP moslims, als geheel, een gevaar vormt. Sorteer die groep. Men mag de ongewenste elementen ervan best terugsturen op grond van hun buitenlandse origine. Is dat niet ook beter voor de leuke moslims, want dan worden zij ook niet meer met de nek aangekeken. |
| Reactie van Pffft |
09-02-2012 | 21:19
|
| De PVV lijkt wel een allochtoon. Altijd heeft een ander het gedaan... |
| Reactie van Erik_ |
09-02-2012 | 23:23
|
Interessant, Bart.
Je hebt het prima verwoord: een DEEL van de homogerelateeerde geweldsdelicten.
Waarom een deel? Waarom niet alle geregistreerde delicten? Het onderzoek is hiermee suggestief. Het gaat de PVV enkel om moslims, dat is geen verrassing.
Verder, welk van de grote 7 politieke partijen hebben de meest homofobe kiezers? Juist, de PVV. Maar liefst 11% onder de PVV aanhang is homofoob! Tweede is CDA met 8%. PvdA 6%, VVD en SP = 3%, D66 1 en GL 0%.
Cijfers van SCP, onderzoek is gedaan in 2011. Hypocrisie, zoals Suzanne al schreef. Helemaal mee eens.
Bron; OCW (homo2011) stand.nl/binnenland/pvv-misbruikt-homohaat |
| Reactie van 23.23=stumper |
09-02-2012 | 23:28
|
altijd het laatste woord, en kan niet tegen zijn verlies.
Ga naar Arabië, kun je de gehele dag met die kerels aan de haal en moslim worden. |
| Reactie van JAN |
10-02-2012 | 8:57
|
Nee hoor. Erik heeft en krijgt nooit het laatste woord. Het laatste woord krijgen diegene die het probleem benoemen en daar vervolgens naar handelen door op een partij te stemmen ipv op een partij die het probleem mede hebben veroorzaakt en die koppen van die partij zit nog steeds diep in het zand. Juichen het weg en dumpt het vervolgens bij wéér een Roze in Blauw club. 15 jaar geleden had nog nooit iemand gehoord van een roze in blauw club omdat het niet nodig was. Nu komen ze als paddestoelen uit de grond omdat het nu, 15 jaar later, hoog nodig is.
Prima initiatief, maar kunnen ze da mankracht en het geld wat daar mee gemoeid is beter gebruiken om figuren gewoon hard aan te pakken en waar mogelijk het land uit knikkeren? Een heel groot deel van het anti homogeweld wordt begaan door allochtonen. Dat kunnen marokkanen, Surinamers en Antilianen zijn. Turken zijn in de minderheid. Waarom heb ik nooits iets van de homohaat gemerkt of gelezen als het ging om Italianen, Grieken, Spanjaarden die hier kwamen werken. Ja die werkten en liepen niet de deur plat bij de Sociale Dienst waar Marokkanen, Surinamers en Antilianen oververtegenwoordigd zijn als het gaat om uitkeringen aanvragen. Is dat discriminatie? Neen, een feit.
Waarom haten moslims de homo's? Dat wordt er met de paplepel ingeduwd door papa. De alleenheerser van de familie die het ook nog voor mekaar krijgt in dit land dat zijn vrouw een burka cq nicap moet dragen vanwege het geloof.
Vanwege het geloof? Heeft niets met geloof te maken maar met macht.
Tot slot: Erik verwijst naar een website van stand.nl
Gaat u allen eens luisteren naar dat radio-programma. Die behandelen 99% zaken waar alleen links zijn gal kan spuien over hun tegenstanders enwel de VVD en/of PVV. Ze geven al of niet bewust links een podium om te foeteren op rechts. Stand.nl heeft al stelling ingenomen dat alleen bevestigd hoeft te worden door de linkse elite die ook vaak aan het woord komt. |
| Reactie van JAN |
10-02-2012 | 8:59
|
| Dus als Erik wilt roeptoeteren is het zaak dat hij eerst de goede toeter vind met de correcte toonhoogte. |
| Reactie van jw @ JAN |
10-02-2012 | 9:58
|
1 nul voor jou, dit zit mag ik wel zeggen, hebben we niets meer aan toe te voegen. !!!
Vooral over die Italianen en Grieken en Spanjaareden, is echt helemaal waar, Spanjaarden werken nog het hards.
Verleden maand stond in het AD dat 3000 Marokkanen in Rotterdam weigerde in de haven te gaan werken, terwijl het om schone banen met toekomst perfectief ging.
Ze weigerde en zijn tot op vandaag niet gekort op hun bijstand uitkeringen.
JAN je moet de politiek in, is er misschien nog redding. |
| Reactie van Ron @ CPB dit jaar |
10-02-2012 | 12:52
|
Rechtstreeks gekopieerd van de site van het CBS: de criminaliteit is dus vrijwel gelijk gebleven (licht gedaald)
Het aandeel Nederlanders van 15 jaar en ouder dat naar eigen zeggen te maken heeft met veel voorkomende criminaliteit, waaronder vandalisme en gewelds- en vermogensdelicten, is vorig jaar licht gedaald tot iets boven de 25 procent. Dit aandeel komt vrijwel overeen met 2008. Verder voelde ruim een kwart van de ondervraagden zich wel eens onveilig. Dat aandeel blijft de laatste jaren stabiel. Dat blijkt uit de jaarlijkse Integrale Veiligheidsmonitor van het Centraal Bureau voor de Statistiek. |
| Reactie van Ron @ CPB dit jaar |
10-02-2012 | 12:53
|
| Dit zijn de cijfers over 2010 |
| Reactie van Suzanne |
10-02-2012 | 14:05
|
De PVV neemt het alleen voor homo's op als er een moslim bij een hatecrime betrokken is. Twee lesbische dames weggepest in Haarlem door hun autochotone buren; radiostilte bij de PVV. Logisch, want de achterban van de PVV is helemaal niet homovriendelijk. Die loopt rond het voetbalveld in het weekend de scheidsrechter voor 'vuile homo' uit te schelden. Een groot deel van de achterban heeft geen probleem met homo's op TV, 'als ze er maar geen last van hebben' en hun zoon of dochter 'het' maar niet is.
Combineer dat met een homohater als adviseur en je ziet dat de PVV de homo's en lesbo's zand in de ogen wil strooien door van de hoogste toren te schreven als homo's worden lastiggevallen door jongeren met een moslimachtergrond. Maar homo's die lastiggevallen worden door botte autochtonen, daar zegt de PVV niets van, want dan komen ze aan hun eigen achterban.
Word wakker! Natuurlijk moeten problemen met criminele, treiterende Marokkaanse jongeren hard aangepakt worden. De PVV gaat dat niet doen.
Sterker nog. Een partij die systematisch anderen loopt te bashen is niet te vertrouwen. Stel dat de moslims massaal ons land verlaten, dan hebben ze een nieuwe doelgroep nodig om te bashen en dat kunnen net zo goed de homo's zijn, want die liggen niet zo goed bij de achterban. |
| Reactie van harrie |
10-02-2012 | 14:56
|
| Suzanne,waar het eigenlijk om gaat dat dit twintig jaar geleden dit allemaal niet nodig was,en hoe komt het dat dat we nu acceptatie en scholen les moeten geven,plus al de discriminatie die er nu is.Denk dat jij wat wakker moet worden,echt jouw religie,Christenen en moslims zijn echt veel gevaarlijker dan de PVV,natuurlijk zijn het niet alleen de moslims maar ook uit jouw groep ,zich zelf christen noemend maakt zich nu meer schuldig aan discriminatie.Je kan wel zeggen dat het in jouw kerk niet gebeurd,hoop dat je je ook geen christen noemt want anders hoor je gewoon ook bij discriminerende religie,Voor mij zijn christenen,christenen en er is geen verschil voor mij,net als de gene die kiezen voor de PVV ,en als je het er niet mee eens ben kies je wat anders.Religie is ook nog altijd een vrije keuze.De Christenen hebben heel veel homofobe adviseurs net als de moslims.Het doet er niet toe dat je schrijft dat jouw ,toch christelijk kerk anders is,je behoort toch tot dat geheel.Het verschil is binnen je religie,maar als niet gelovige of anders gelovige maakt dat niet uit het zijn jouw verschillen en niet voor buitenstaanders. |
| Reactie van Joost |
10-02-2012 | 17:11
|
Dezelfde christenen waren er 20 jaar geleden ook. De moslims zijn er wel extra bij gekomen. Maar in hoeverre heeft de islam invloed op de jonge losgeslagen bontkraagjes?
Zij die helemaal in niets geloven, zijn ook vaak van de partij.
|
| Reactie van Ikben mijzelf niet of nooit gewe |
10-02-2012 | 19:57
|
| Volgens mij is dit schoppen naar de minderheid,Hommo's buitenlanders,moslim,jood of mensen met een afwijking.Mensen in crisis doen rare sprongen. |
| Reactie van harrie |
10-02-2012 | 20:37
|
| Joost, de religieuze indoctrinatie gaat heel ver vaak tot zelfs de ongelovigen. De invloed van religie in bv. Nederland, dat voor het grootste deel niet religieus is is uit proportie groot. |
| Reactie van Erik |
10-02-2012 | 22:06
|
Ik vind het typerend hoezeer de PVV schapen zich niet druk maken om de criminaliteit in hun partijtop, en natuurlijk het feit dat de PVV slechts praatjes heeft en geen oplossingen. Een soort kerk die niets doet aan misbruik en af en toe een klapje uitdeelt.
De PVV is passé. Weten ze zelf ook. De marokkanenkaart doet het niet meer, dus nu zijn het de Polen. Het is een treurig clubje namaakpolitici zonder visie, die over een paar jaar allemaal vergeten zijn. Net als hun voorgangers. |
| Reactie van Joost |
11-02-2012 | 1:03
|
Harrie, religie is een vorm van indoctrinatie. Maar er zijn ook niet religieuze vormen van indoctrinatie, die wel religieuze vormen aannemen. De balans tipt op een gegeven moment naar de andere kant, waardoor persoonlijk christelijk geloof, de underdog wordt, en de nieuwe status quo van normen en waarden toetst aan.
De meeste mensen zijn heden ten dage blind voor niet religieuze indoctrinatie. Het schoppen naar christelijke religies, houdt ze blind voor dat feit, want ze zijn afgeleidt door die gedateerde zondebok.
Ik zie dagelijks de maatschappij verloederen omdat de mutli cultuur als een natuurlijk gegeven wordt beschouwd, en omdat loonslaaf zijn in een uiterst globalistisch systeem, nu als "modern" wordt beschouwd. Waarin kapitalisme de God is. En het post modernisme wat rotzooi en destructiviteit, ophemelt tot kunst net een grote K. Burgers die steeds meer worden omgebouwd tot makke digitale robots in een wereld, waar het bedrijf altijd prioriteit heeft.
Wanneer ik een kerk binnen loop, en alleen in stile zit, in een mooi oud gebouw, omringd door klassieke kunst objecten, lijkt mij dat soms de enige plek waar men zich nog wel kan loskoppelen van die geindoctrineerde "moderne" maatschappij.
zo, en nu mogen jullie allemaal weer schreeuwen en schoppen, en mijn verhaal de grond in boren omdat ik geloof verdedig. Net zoals de ketters vroeger op de brandstapel werden gegooid omdat zijn niet met de conformiteit mee wilden. Want dat is de eerste impuls van de geindoctrineerde burger; religieus of niet. Hij is blind voor zijn eigen blind zijn.
|
| Reactie van Erik_ |
11-02-2012 | 11:31
|
JAN, ik heb zwart op wit dat jij niet meer op mijn berichten reageert, wil je je daar aan houden ;-)
Ik wil dus nogmaals herhalen: Onder de PVV kiezers zitten de meeste homofoben dan onder andere grote politieke partijen, blijkt uit onderzoek van SCP.
Dat maakt de partij zo ongelooflijk ongeloofwaardig. De PVV die regelmatig hoog in de boom klimt over het gevaar dat de vermeende islamisering vormt voor homo’s in Nederland blijkt hieruit zelf de grootste homofobe aanhang te hebben. |
| Reactie van Suzanne |
11-02-2012 | 12:41
|
Precies daarom is de PVV gevaarlijk en dat wordt geïllustreerd dat ze in de hoogste boom klimmen als een vermeende moslim homo's discrimineert, maar als autochtonen hetzelfde doen zijn ze muisstil.
Bovendien is een partij niet te vertrouwen op dit gebied als die een homohater als een van de belangrijkste adviseurs heeft. Dat hebben het CDA en de seculiere partijen in dit land niet. |
| Reactie van waalre |
11-02-2012 | 13:09
|
| p.v.v pedofiel van venlo |
| Reactie van KuraiAnck |
11-02-2012 | 14:06
|
| @Waalre: ik ben zeker geen fan van Wilders, maar dat soort uitspraken zijn gewoon fout. |
| Reactie van unknow07 |
14-02-2012 | 12:58
|
| Nou, ik ben tot nu toe alleen door hollandse boeren in twello, uddel, urk en krimpen aan den ijssel lastig gevallen omdat ik hand in hand met me vriendje loop en nooit door de buitenlanders of hoofddoekjes in de randstad, natuurlijk zijn er moslims die zich misdragen, maar hun zijn niet de enige die zich moeten aanpassen wat homo acceptatie betreft. Is niet eerlijk om alleen moslims te beschuldigen. |
| Reactie van Johan |
14-02-2012 | 17:32
|
Moslims zijn vaak openlijker in hun homohaat. Christenen zijn veel geniepiger. Ze schuiven voortdurend de verantwoordelijkheid af, hebben het over "conservatieven" en "het is niet iets religieus". Daarmee verdedigen zgn " gematigde" christenen de haatzaaiers in paalts van het probleem (de religies het christendom, islam, jodendom) bij de wortel aan te pakken. In de bijbel wordt dat onderscheid helemaal niet gemaakt en dat is immers de basis an de christelijke "moraal" ?
Helemaal fraai worden de christenleugen wanneer mensen ijskoud gaan beweren dat de christenen altijd voorvechters van homorechten zijn geweest.
Dat zijn aantoonbaar leugens en wanneer ze worden verspreid moeten christenen daarop meteen worden aangesproken. |
| Reactie van lQSyjzmvXytscNH |
29-02-2012 | 12:04
|
| That's a sharp way of tnhiikng about it. |
| Reactie van QoFubGFwoeCFdgyzn |
14-03-2012 | 19:31
|
| Het is angstaanjagend om te zien hoe Monsanto oa met Roundup zijn irzejen grip op de wereld blijft versterken .Deze rommel is in vrijwel ieder keukenkastje en tuinhuisje te vinden . Vrijwel alle alternatieven zijn of uit de markt gedrukt of om vage redenen niet toegestaan . Zelf opgegroeid in de agrarische sector heb ik wel gezien hoe nonchalant er met herbiciden en pesticiden werd / wordt omgegaan , liever een beetje meer zodat je zeker weet dat het werkt , op het etiket staat slechts een andreaskruis , hetgeen ook op de fles ammoniak staat . Dan word er al snel gedacht dat je het bijna door de pap kan roeren .In mijn hoveniersvak ben ik vaak zat in tuinen gekomen waar het bodemleven letterlijk dood was door jarenlange chemische onkruidbestrijding . Uitendelijk bleef er slchts een ziek zooitje bomen en struiken over en ( tot mijn prettige verbazing ) een paar hardnekkige onkruidsoorten die zich niet lieten kisten . Grappige daarvan was dat de meeste daarvan in de lijst met geneeskrachtige planten staan .Dat langdurig gebruik van herbiciden de een verkrachting is van moeder aarde staat voor mij als een paal boven water , ze wordt enkele malen gedwongen te baren maar zal daarna slechts miskramen geven . Helaas dat juist de boeren in arme landen hun familietraditie om zeep helpen nadat ze in de Monsanta-val zijn gestapt .Wel ben ik moedertje natuur zeer dankbaar voor haar superonkruiden , op de lange duur zullen zij de wereld behoeden voor onverteerbare superallergene Frankensteinprodukten voortkomend uit massaproducerende monoculturen in bezit van multinationals .Naast superonkruiden gaan zich ook superbugs ontwikkelen , helaas lopen de machines daar niet op vast , en hopelijk zullen de conventionele teelten een dusdanig immunsysteem hebben dat ze niet verwoest worden .Biodiversiteit en respect voor moeder aarde is voor mij de weg voorwaarts , hopend dat Monsanto ons in de tussentijd niet in een hongersnood heeft gesmeten !! |
|
|
|
|
|