|
| Gay Nieuws
|
|
"Richard Nixon had relatie met man"
|
|
|
29-12-11
| Binnenkort verschijnt in de Verenigde
Staten de biografie over Richard Nixon.
Volgens de auteur van het boekwerk had
de 37ste president van de VS een langdurige
relatie met een man. Auteur Don Fulsom
schrijft dat Nixon een langdurige en
intieme relatie had met zakenman Charles
'Bebe' Rebozo. De bewering in Nixon's
Darkest Secrets komt niet van de eerste
de beste: Don Fulsom is een veteraan
in de politieke verslaggeving, hij volgde
Nixons presidentschap op de voet.
De sensationele onthulling brengt heel
wat te weeg in de Amerikaanse media.
The Miami Herald weet te melden dat
Nixon en Rebozo meer dan veertig jaar
lang vrienden waren en dat de zakenman
regelmatig kwam aanwippen in het Witte
Huis. "Die twee waren onafscheidelijk",
herinnerde zich iemand die destijds
betrokken was bij de Republikeinse presidentscampagne.
"Je kunt je niet voorstellen hoe
dik die twee met elkaar waren. Het leek
wel alsof Rebozo de sleutel tot Nixons
ziel had."
In de biografie onthult Fulsom ook dat
Nixon, die bekend stond als notoir homohater
en als familieman, teveel dronk, dat
hij zijn vrouw Pat regelmatig sloeg
en dat zijn huwelijk één
grote leugen was. "In het openbaar
verschenen ze echter steeds als het
perfecte koppel. Ze sliepen niet eens
in dezelfde kamer en tijdens vakanties
sliepen ze zelfs niet in hetzelfde gebouw",
schrijft Fulsom. "Rebozo ging regelmatig
mee op reis, en sliep dan in een kamer
naast de president. Hij had zelfs een
slaapkamer in het Witte Huis."
|
| |
 |
|
|
|
|
|
| Reacties op dit artikel
|
|
| Reactie van Bertrand |
29-12-2011 | 15:05
|
En zo komt de ap eindelijk uit de mouw wat voor valse nicht Nixon was.
Eerst laten inbreken in de kantoren van de Democratische partij waaruit het z.g. 'Watergate' schandaal onstond waardoor hij moest aftreden en nu dit.
Ik schrik er van dat iemand zelfs 'als baas van de wereld', want kan je de Amerikaanse president toch wel noemen zo gemeen is.
VALSE NICHT ! |
| Reactie van Marc |
29-12-2011 | 16:39
|
| Jammer dat ie dood is, we kunnen m t nie meer vragen! Maar van dat fakehuwelijk wittende al, plastic Pat werd la nixon toen al genoemd.... |
| Reactie van Amanda Lopore |
29-12-2011 | 21:53
|
| Hoover, Nixon... nou ja... nu komt ook nog een andere app uit de pijp van de 2Xist boxershorts: Kennedy was ook van de poot en Marilyn Monroe was eigenlijk een man... |
| Reactie van JAN |
30-12-2011 | 7:29
|
Nixon een relatie met een man? Ja? en?
Duidelijk is wel dat hij niet van het gehalte DADT was en al zijn nakomers wel.
Alleen vandaar hulde. En dat iemand Watergate er bij haalt is wel heel zwak. |
| Reactie van Jakob |
30-12-2011 | 13:02
|
| Nixon moest les krijgen hoe een vrouw te kunnen. Nou ja. Als dat geen nicht was. |
| Reactie van @Jakob |
30-12-2011 | 14:43
|
| Wat schrijf je nou eigenlijk? Snap niks van je zinsopbouw... Wees duidelijk man en schrijf wat je wilt zeggen. |
| Reactie van Ik ben mijzelf niet of nooit gew |
30-12-2011 | 21:46
|
| Mensen willen een leider en zeker geen hommo man,ik begrijp hem wel.we leven een verborgen leven.Als mensen minder naar de sexualiteit kijken en meer wat de mens presteerd,zal er meer begrip zijn denk ik. |
| Reactie van Suzanne |
31-12-2011 | 0:55
|
Als het waar is, is zijn gedrag verklaarbaar. Homo's die niet uit de kast durven te komen zijn in het openbaar vaak de ergste homohaters.
We moeten wel begrijpen dat in de tijd van Nixon de VS een totaal ander land was dan tegenwoordig. Uit de kast komen zou voor toen helaas voor Nixon het einde zijn voor wat voor carrière dan ook. En ook nu zou een een homoseksuele president helaas nog niet gemakkelijk denkbaar zijn, hoewel het klimaat in de VS in raptempo aan het verbeteren is. |
| Reactie van Anneke |
31-12-2011 | 18:47
|
@Suzanne: helemaal mee eens. Hoe meer de christenen hun macht verliezen hoe menselijker een land wordt. Zo ook in Nederland, Spanje en overal ter wereld.
Je verklaring van de homohaat van SGP, CU en CDA vind ik ook treffend en ik ben het met je eens dat elke kastnicht binnen die clubs onmiddelijk moet worden ge-out, zodat homo's gewoon zichtzelf kunnen zijn en een gelukkig leven bevrijd van religie kunnen leiden. |
| Reactie van @@Jakob |
31-12-2011 | 18:50
|
Haha, de opbouwzins is. Toevoeging van jou is discussie aan.
Puh, lekker. |
| Reactie van Suzanne |
02-01-2012 | 12:29
|
@Anneke
Nou is het CDA niet mijn partij, maar om te zeggen dat het homohaters zijn... Het is een partij met twee gezichten. Orthodox christelijke scholen en weigerambtenaren de hand boven het hoofd houden en tegelijkertijd wel altijd veel homo's in de kamerfractie en altijd wel een homo in het kabinet. De populairste CDA-er onder de eigen leden is minister De Jager.
Overigens kon ik in mijn kerk (en niet op mijn werk) juist helemaal mijzelf zijn. Homoseksualiteit, als ook het huwelijk tussen twee mannen en twee vrouwen is zo vanzelfsprekend dat ik mij daar erg welkom voelde. Daar is religie niet om regels op te leggen en te zeggen hoe je moet leven. In zekere zin ben ik van religie bevrijd, want die beknot mij niet in, maar stimuleert mensen om zichzelf te zijn.
Ik vind wel dat in de orthodoxe kerken nu ook eens principieel moeten zijn. Allerlei regels leven ze niet meer na, maar over 6 zinnetjes in bijbel die met wat doordenken over homoseksualiteit zouden kunnen gaan wordt heel moeilijk gedaan. Ik hoop dat de homo's ook in die clubs een van religie bevrijd leven kunnen leiden. Religie is prima, maar het moet mensen niet beknotten. |
| Reactie van qw |
03-01-2012 | 0:50
|
| Wanneer we eindelijk zullen weten hoeveel "heteromannen" eigenlijk homo zijn, zullen we al onze begrippen over mannelijke sexualiteit grondig moeten herzien. Mannen zijn slechts heel uitzonderlijk hetero, alleen voor voortplanting. Daarbuiten is alles spel. Homo ludens. |
| Reactie van @qw |
04-01-2012 | 18:13
|
Er bestaan 2 soorten mannen: homo's en degenen die nog niet hebben ontdekt dat ze homo zijn.
En daar ben ik helemaal mee eens.
(volgens mij is dat een citaat, maar van wie ook alweer) |
| Reactie van Anneke |
04-01-2012 | 19:11
|
Stemde het CDA nou voor of tegen de openstelling van het burgerlijk huwelijk ?
Promoot de CDA-er van Bijsterveld nou wel of niet homohaat door het "christelijk onderwijs" (net alsof feiten afhankelijk zijn van de wil van een onzichtbare god) niet te verbieden ?
Allemaal CDA. |
| Reactie van @Anneke |
08-01-2012 | 19:31
|
| En toen was de christen Suzanne stil. De waarheid zal wel pijn doen en als goede christen weigert ze de discussie. |
| Reactie van Suzanne |
09-01-2012 | 13:30
|
Nee hoor hier ben ik weer.
En als je andere topics leest, dan weiger ik juist geen discussie. Ik ben onvermoeibaar, maar heb soms ook wel eens wat anders te doen, dan hier discussieëren.
Het CDA is niet mijn partij en als je goed leest dan vind ik het geen homohaters, maar om nou te zeggen dat ze nou zo goed voor de homo's zijn... Indertijd heeft de meerderheid van de CDA fractie tégen het homohuwelijk gestemd, en vier fractieleden hebben vóór het homohuwelijk gestemd. Deze fractieleden waren allemaal homo of lesbo. Daarmee had de CDA-fractie de meeste homo's van alle kamerfracties.
En dat bedoel ik met die tegenstrijdigheid. Om carrière te maken binnen de partij is deze uiterst homovriendelijk, maar tegelijkertijd laten ze ook hun orgen hangen naar de orthodoxe vleugel, zoals Van Bijsterveld doet. Het CDA wil overigens het homohuwelijk niet meer afschaffen.
Een partij als de SGP zou ik juist homohatend noemen. Deze partij is ook een gedoogpartner van deze regering. Misschien is dat ook één van de verklaringen voor het gedrag van Van Bijsterveld. Voor de helderheid. De SGP vindt:
- afschaffen van het homohuwelijk
- andere samenwoonrechten bij homo's ontzeggen. Dus geen belastingvoordelen bij samenwonen en ook geen rechten als samenwonenenden
- adoptie door homo's niet toestaan
- op alle scholen voorlichting dat relaties voor (volgens het standpunt van de SGP) alleen voor man en vrouw zijn
Dat zijn homohaters. |
| Reactie van McGBlWufuUzaZD |
30-03-2012 | 15:11
|
| Wellicht heb ik wel een verklaring, ik kom oiolpronkesrjk uit Friesland, geboren en getogen. Pas na verhuizing naar Randstad interesseerde ik mij voor eten, uit eten en zelf lekkere speciale dingen koken. De keuze is hier enorm, daar toen niet. (Ook qua restaurants niet.) Ik keek mijn ogen uit in en niet te vergelijken nu in Mc Donalds en grote supermarkten. Al is tegenwoordig de keuze aan producten (bijv koekjes) wel weer erg groot en moet je zoeken naar de gewone, normale dingen. |
|
|
|
|
|