|
| Gay Nieuws
|
|
Transseksueel
wijk uit gepest
10-04-09 | Een transseksuele vrouw
die een half jaar geleden in de Utrechtse
wijk Zuilen was komen wonen is er nu
al weer vertrokken. Het vertrek van
de vrouw was niet vrijwillig; volgens
eigen zeggen is ze de wijk uit gepest
vanwege haar seksuele geaardheid.
Volgens buurtbewoners is de vrouw weggepest
door een groep Marokkaanse jongeren
die zich geregeld rond het huis van
het slachtoffer ophielden. De vrouw
werd geregeld uitgescholden. Diverse
keren is haar huis bekogeld met stenen,
bevestigt de politie. Met oud en nieuw
is haar brievenbus in het portiek opgeblazen
en nadat deze was vervangen is het slot
onklaar gemaakt. Afgelopen dinsdag keerden
de jongeren zich tegen de onderbuurvrouw,
toen zij genoeg had van de treiterijen
en de jongens tot de orde riep. In haar
tuin werd brand gesticht. Ook is toen
de deur van de transseksuele vrouw beklad
met de tekst: "Jij gaat deze buurt
uit, viezerik. Kankerhomo."
De bewoonster durft sindsdien niet meer
terug naar haar woning en is opgevangen
door hulpverleners. Volgens het Algemeen
Dagblad verblijft ze nu in een opvanghuis.
Overigens was het slachtoffer in november
vorig jaar in de wijk Zuilen komen wonen
die in het kader van een hulpverleningstraject.
Vorig jaar oktober moest ook al een
jong lesbisch stel uit dezelfde wijk
in Utrecht hun huis ontvluchten en ook
toen was de aanleiding de terreur door
een groep Marokkaanse jongeren.
GaySite.nl berichtte eerder:
12-10-08 | Gemeenteraad
geschokt over vlucht lesbiennes
|
|
|
|
|
|
| Reacties op dit artikel
|
|
| Reactie van XXXM! |
10-04-2009 | 14:58
|
| Kunnen deze jongens niet naar URK verbannen worden? |
| Reactie van fidelio |
10-04-2009 | 15:37
|
-hoelang wist de politie van deze terreur (dr zal toch al wel eerder aangifte gedaan zijn)??
-waarom greep politie/overheid enz niet in?
-als het om dezelfde groep criminelen gaat, waarom grijpt men dan niet keihard in, en beschermt men de burger tegen geweld, zoals het hoort??
of willen de verschillende overheden het contact met die "zielige" jongeren niet verbreken, en heeft men ze daarom maar hun gang laten gaan? (hetzelfde, hebben we met dezelfde trieste afloop kunnen zien in oa Waspik, Utrecht enz).
Maar deze jongeren zullen wel een vriendelijk verzoek krijgen eea nooit meer te doen.......................
Tijd van praten is mijns inziens al lang voorbij, hier past maar één maatregel: kei en keihard ingrijpen, om herhaling (en dat was dit eigenlijk al) en erger te voorkomen.
Oudkerk liet zich ongenuanceerd uit, en sprak over die kutmarokanen, Cohen bevsetigde dat veel terreur in de stad door een kleine groep Marokanen gepleegd wordt, ook in Gouda (buschauffeurs!) hetzelfde patroon.
Een kleine groep etterbakken weet het voor de overgrote (goedwillende) Marokaanse gemeenschap te verstieren.
In het eigen belang van die groep, kunnen ze hun schorum eens flink de wacht aanzeggen en het gajes zélf aangeven.
Genoeg is genoeg !! |
| Reactie van JAN |
10-04-2009 | 16:25
|
Is dat zo Fidelio....Lees ik het goed dat je schrijft " een kleine groep etterbakken weet het voor de overgrote (goedwillende) Marokkaanse gemeenschap te verstieren".
DAn heb ik een tegenvraag. Die OVERGROTE GOEDWILLENDE Marokkanen....waar zijn die dan om die ettertjes eens op hun plaats te zetten?
Om ze eens een tiental oorvijgen te geven, of huisarrest...of bedenk maar iets, maar in ieder geval dat ze ook laten zien en horen dat het GOEDWILLENDEN zijn. Ik geloof dat hele betoog van jou niet. Want het aantal GOEDWILLENDE marokkanen bestaat niet. Die zijn er simpelweg niet. Waarom denk je dat Markouch ook al verguisd is in Amsterdam Slotervaart. Sommigen, en dan vooral jongeren noemen hem al verrader. Verrader van wat? Dat hij niet meegaat in het Marokaanse heersingsgedrag? Dat hij een progressieve marokkaan is? Zeg het maar.
Maar het blijft intriest dat er ook in dit geval, niet opgetreden kan worden door de overheid want dit neemt hand over hand toe. |
| Reactie van Blank Vecht Terug |
10-04-2009 | 16:42
|
| Ja, maar mensen blijven liever hun kop in het zand steken, en geloven in het magische woord integratie. Ik heb liever Segregatie. Alle moslims uit Nederland, en dan uit Europa, is de enige manier om onze vrijheden en toekomst te waarborgen. |
| Reactie van AAD10 |
10-04-2009 | 18:48
|
Politie, hulpverleners, gemeenteraad, politiek, buurtvaders, marokkanen zelf.
Onderneem eens actie tegen dit soort tuig!!!!!! en a.u.b geen kopjes thee meer drinken met elkaar, maar zero-tolerance beleid.
Dat is wat deze gasten nodig hebben en blijkbaar alleen begijpen. |
| Reactie van dirk |
10-04-2009 | 18:48
|
| Een regelrechte schande voor zij die moeten instaan voor de ordehandhaving,politie en hun chef de burgervader. |
| Reactie van fidelio |
10-04-2009 | 19:22
|
Blank vecht terug (vreselijke naam, maar allez): segegratie werkt in Amerika bijv. ook. Geen integratie, maar aparte wijken: ChinaTown, aparte wijken voor Hispanics, Spaghetti-amerikenanen, en op de één of andere manier werkt t wél.......
En voor jan: idd een bekende Marokaan die zich opwerpt (dúrft op te werpen) als hoeder van de goede (marokaanse) moraal. Misschien een ideetje voor Aboutaleb, Marcouch of iemand anders..
En als dat niet helpt, dan maar met keiharde hand en geen genade. |
| Reactie van Bibi |
10-04-2009 | 20:07
|
die jongen enkele reis Marokko met paps en mams erbij.
Als de ouders hen niet kunnen opvoeden, dan lekker terug naar het regiem uit de middeleeuwen, leren ze wel hoe ze zich moeten gedragen. |
| Reactie van wim14141 |
10-04-2009 | 21:58
|
| Je moet maar eens kijken bij het eerdere bericht, hoe de burgemeester zich in bochten wringt, toen een half jaar geleden twee lesbiennes uit de zelfde Utrechtse wijk Zuilen werden weggepest. En het gebeurt gewoon weer. Onvoorstelbaar. |
| Reactie van fidelio |
10-04-2009 | 22:06
|
| voor (oa) wim14141: idd, en denk maar niet dat er ook maar iemand zn/dr verantwoording neemt en aftreedt (terwijl ze toch aantoonbaar nalatig zijn geweest). In Waspik trad de (Groenlinks, natuurlijk,) verantwoordelijke wethouder pas af, nadat ze de politieke steun van de coalitiegenoot verloor, NIET omdat ze (in vergelijkbare casus) vond nalatig te zijn geweest, en de burgemeester (corpsbeheerder, OOK op de hoogte) huilde krokodillentranen.........niet vergeten bij de volgende verkiezingen!! |
| Reactie van Marthijn Uittenbogaard |
10-04-2009 | 23:31
|
Hobby van veel Marokkanen: homo's pesten.
Hobby van veel beschaafde Hollanders: pedo's pesten, (want homo's pesten mag niet meer sinds enkele decennia).
Als men maar kan 'bewijzen dat men zelf gezond is'.
Vuilnis voor de deur, vuurwerk op ruiten, ruiten ingegooid, teksten op de stoep, scheldpartijen, keihard trappen tegen deur, et cetera; ik weet precies wat ze meegemaakt heeft.
--
Iemand op mijn Skype zegt het volgende:
nee. want nederlanders zijn ook grof tegen trans (homo's) ,, en marokkanen zijn ook tegen pedo's ... het probleem is dat ze hetero zijn.. hetero's hebben maar 1 funcie in het leven. en dat is meer homo mensen maken... maar er is iets fout gegaan.. en zelf toen gingen ze door als een stel kerstfeest konijnen.. //
[23:26:36] … we moeten er een geneesmiddel voor uitvinden.. ik denk dat hetero zijn een ziekte is |
| Reactie van stoffer |
11-04-2009 | 0:06
|
vanavond P&W gezien, daar werd over dit onderwerp gesproken, wat rutte daar zei, sprak mij erg aan.
het moet over zijn met pappen en nathouden zei hij, en vooral met pamperen. |
| Reactie van Herman N. |
11-04-2009 | 0:22
|
Als het BLANK menens is, dan moet hij consequent zijn, en dan moeten alle blanken weg uit Noord- en Zuid-Amerika, Australie en Nieuw-Zeeland, want de blanken hebben daar de oorspronkelijke bewoners aan de kant geschoven, in getto's opgeborgen, onderdrukt, uitgebuit en vernederd.
Als hij dit niet serieus neemt, dan hoop ik voor hem, dat hem hetzelfde overkomt als alle Indianen, Maori's, Aborignals en de zwarte Afrikanen in Zuid-Afrika. |
| Reactie van Twentenaer |
11-04-2009 | 0:54
|
@ Fidelio - de antwoorden in telegramstijl:
1 - De politie was al maaaaaanden op de hoogte - niet de politie, maar de politiek is het probleem!
2 - elk optreden tegen aanhangers van de religie van de vrede is diskriminaasie, een uiting van xenofoob gedrag (namens kereltje/dhimmy Pechtold een hele dikke foei!!) - begrijp dat nou eens!
3 - Het in stand houden van het probleem verzekert de moeltikoelindustrie en zieligheidsindustrie van inkomen (lees: soepsidie) en de Partij van de A. en andere dhimmi's van zeteltjes. (hoe anders wil je het gedrag en gedraai van Wolfsen verklaren?)
En ja ik ben het met je eens, de tijd van praten is voorbij. Hoog tijd voor een nieuwe ronde Neurnberg! Toen wisten ze (lees: onze hooggewaardeerde Bevrijders) nog hoe ze met landverraders moesten omspringen. |
| Reactie van Herman N. |
11-04-2009 | 2:36
|
Het is nogal kinderachtig, goedkoop en in het geheel niet kreatief, dat Twentenaer het idioom (moelticoel, soepsidie) van Gerard Reve gebruikt en na-aapt, om zijn gelijk te proberen te bewijzen.
Het na-apen van anderen schijnt tegenwoordig het hoogste goed te zijn. |
| Reactie van Herman N. |
11-04-2009 | 2:38
|
Trouwens de 'Rechtse kerk' heeft altijd de mond vol over het misbruiken van de 2-de wereldoorlog door de 'linkse kerk', maar Twentenaer als exponent van de 'rechtse kerk' doet niet anders met zijn Nuerbergprocessen.
Wie zou zich nu moeten schamen? |
| Reactie van Brian |
11-04-2009 | 8:09
|
| Dit gaat heel erg ver. Dat gaat diep in je zitten als je zoiets meemaakt denk ik. Ik hoop dat deze vrouw in een goede omgeving terecht komt. Dit soort gedrag moet echt keihard aangepakt worden. Moeilijk te geloven dat dit in NL gebeurd. Dit lijkt teveel op de jodenhaat. |
| Reactie van PVV |
11-04-2009 | 11:28
|
| Ik stem PVV, de enige partij die dit probleem echt aanpakt! |
| Reactie van Herman N. |
11-04-2009 | 14:33
|
Vertel eens PVV, wie moeten al het werk doen, als de PVV alle Moslims het land uitschopt?
Hoe gaan de mensen overleven, als alle uitkeringen en als het minimumloon afgeschaft wordt?
Hoe gaat Nederland in sociaal-economische zin overleven, als Wilders Nederland uit de EU terugtrekt? en/of de EURO afschaft?
Jij weet, net als veel andere PVV-stemmers niet, wat Wilders, behalve Molsims schofferen en wegsturen, in sociaal-economische zin allemaal wil. |
| Reactie van martijno |
11-04-2009 | 17:18
|
| Gisteren in Pauw en Witteman kreeg de burgervader van Utrecht er flink van langs van Rutte. Er is dus echt wel een alternatief voor de PVV (en dat is de VVD). Wat Rutte zei klonk weliswaar populistisch, zoals " meer en betere politie" maar dat is het niet, want hier ligt echt de kern van het probleem. Het is het gebrek aan grenzen voor achtergestelde jongeren. Alles mag tegenwoordig - -in de praktijk- en als burger sta je nergens, want de politie staat namelijk niet achter je als je er iets van zegt. |
| Reactie van zomaar |
11-04-2009 | 19:54
|
| @herman n meeste van die marokkanen werken niet eens dus hoezo wie moet dan het werk doen? er is maar een partij die dat tuig aan wil pakken en dat is de PVV. Mijn stem blijven ze hebben. |
| Reactie van hetero paar |
11-04-2009 | 23:12
|
pamperbeleid noemen ze dat
gewoon aanpakken dat tuig en terug sturen ! |
| Reactie van Herman N@zomaar |
12-04-2009 | 0:59
|
Wie bedient de kassa dan bij de supermarkt en wie vult de vakken?
Heb jij stront in je ogen?
|
| Reactie van Erikje |
12-04-2009 | 8:59
|
Aan martijno,
Inderdaad, Rutte was op dreef.
Alsof hij jaren niet mocht praten ;-)
Hij raasde overal tussendoor en het was vrijwel enkel retoriek en populisme wat hij uitkraamde.
Maar is de VVD echt een alternatief voor PVV? De VVD wordt genadeloos achtervolgd door de praktijken van de burgemeester in Den Helder die zichzelf goed heeft verrijkt ...
On topic dan:
Erg vervelend voor deze vrouw. Wat ik mis in dit bericht is waarom ze niet eerder aangifte heeft gedaan? Is het de angst en is escalatie de laatste redmiddel? Hulde voor de buurvrouw die voor haar opkwam, helaas komt dat té weinig voor! |
| Reactie van JAN |
12-04-2009 | 10:16
|
| @ Herman N. Beetje flauwekul om de supermarkt erij te halen en wie de vakken vult. Dat werd voor deze marokkaanse invasie ook gewoon door Nederlanders gedaan. Weet niet van welk geboortejaar jij bent, maar ik ben van een jaar waar je bij de Gruyter en bij simon de wit gewoon de kassameiden en soms ook jongens bij de voornaam kende. Dus mocht dat zooitje ongeregeld uit dit land verbannen worden zijn er zat anderen die het opvangen. Want er zijn er genoeg die het denk ik wel goed doen. Ik ben ze nog niet tegengekomen maar ze moeten er vast zijn. Dus heeft niets met stront in de ogen te maken, maar de realiteit onder ogen zien. Alsof het afhangt van een supermarkt. Wat vreselijk kortzichtig, ondanks dat dit een voorbeeld is. |
| Reactie van JAN |
12-04-2009 | 10:22
|
Erikje, slechts 1 voorbeeld heb je van een foute burgemeester in Den Helder. Ik heb er reeds talloze verzameld van PvdA'rs die de fout ingegaan zijn. Is het niet met steekpenningen, is het wel met dronkenschap of omkoping, fraude, diefstal etc etc etc.
Verbeter de wereld maar begin bij jezelf PvdA. En dat ze bij P&W waren zegt meer over het programma. Ik hoop dat P&W hun eigen geilheid hebben kunnen bevredigen, maar het probleem waarvoor de burgemeester kwam bestaat nog steeds terwijl wij hier voor een computer zitten te bekvechten en ik vraag me dus werkelijk af wanneer het COC in actie komt. Wanneer gaan we weer een keer de straat op om duidelijk te maken dat we het niet meer pikken, uitgescholden en bespuugd te worden. En erger!! |
| Reactie van Erikje |
12-04-2009 | 11:45
|
JAN,
een nitwit met de naam 'zomaar' beweert dat de meeste van die marokkanen niet werken dus gaf Herman N. aan dat het onzin is. Wie is er dan kortzichtig??
En verder, ik kan je nog wel een voorbeeld geven van een 'deugdelijke' VVD-er:
Geert Dales! De VVD-boef die destijds keihard loog door keer op keer te herhalen dat “het budget gegarandeerd NIET zal worden overschreden” als het gaat om de Noord/Zuid-lijn in Amsterdam. Inmiddels is het budget 300 procent overschreden van het oorspronkelijke budget, het bouwduur overschreden met zeker zes jaar, tientallen eigenaren van monumentale panden dakloos, een PvdA wethouder die is opgestapt omdat Dales er zo'n zooitje van heeft gemaakt en wat zegt Geert Dales, voormalig wethouder in Amsterdam?
'Het gaat prima met de Noord/Zuid-lijn. En met die kostenoverschrijding valt het best wel mee.'
Best fijn hè JAN, de VVD waar jij zo vol van bent!
In jou geval: Begin bij jezelf voordat je een ander poogt te verbeteren ... |
| Reactie van JAN |
12-04-2009 | 14:11
|
Erikje, de meeste marokkanen werken ook niet. En diegene die wel werken zijn veruit in de minderheid. En diegene die op school zouden moeten zitten, zitten niet op school en hangen rond in en rondom het August Allebeplein, of het Javaplein, of de Smaragdstraat, of de 1e oosterparkstraat, of in het oosterpark, vondelpark etc etc etc. Wat Geert Dales betreft verdient zijn actie wat de metro aangaat geen schoonheidsprijs, maar is lang niet zo erg als diefstal, fraude, dronkenschap, misleiding, achteloosheid, en wat nog erger is, kiezersbedrog. Nou, dan komt Dales er toch nog goed vanaf. Ik? VVD?....
1 april is al voorbij Erikje. Kijk maar even op die PvdA of welke socialistisch getinte kalender dan ook van je. |
| Reactie van JAN |
12-04-2009 | 14:20
|
.....Of hangen rond in straten waar ze vrouwen voor hoer uitmaken, of stelen fietsen en/of bromfietsen, of treiteren een transexueel zodanig dat ze moest vluchten, of treiteren een lesbisch stel zodanig dat die ook moesten vluchten, of treiteren een homoman zodat die moest vluchten, of struinen de Reguliersdwarsstraat af op zoek naar slachtoffers, of trappen een zwangere vrouw van niet marokaanse komaf in de buik, en een marokkaans knulletje van net 12 die een ander niet marokkaans leeftijdsgenootje de bek kapot trapt omdat hij zijn fietsje niet wilde afstaan.......en nog veel en veel meer ERIKJE, en dat o.a. door het pappen en nathouden beleid van jouw slinkende partijtje de PvdA.
Ik kan er inmddels een boek over schrijven en weet zeker vele met mij.
Maar ik ga de lezers hier niet vervelen, ik denk dat de meeste exact zo denken, maar het niet zeggen.
Alleen jij niet. Jij steunt deze partij totdat je er bij neervalt. Mag hoor van mij. Vive La Vie zeg ik maar. |
| Reactie van Erikje |
12-04-2009 | 15:36
|
"Reactie van JAN
13-01-2009 | 13:18
De vorige keer beste Erikje heb ik gestemd op de VVD op gemeentelijk niveau en landelijk ook de VVD."
JAN,
Je hoeft je er niet voor te schamen dat je VVD hebt gestemd. Je hebt tientallen keren aangegeven dat je het niet doet maar in het bericht van 13 jan. geef je het toch ruiterlijk toe.
Niet fijn he, om misstanden bij de VVD aan het licht te stellen.
Zo ken ik er nog één:
Frits Huffnagel, VVD-er en voormalig wethouder van financiën en economische zaken in Amsterdam, moest aftreden. Waarom? Omdat bekend was geworden dat hij twee jaar lang geen belasting betaalde over de onkostenvergoeding de hij als fractievoorzitter ontving.
Fijn hè, zo'n betrouwbare partij als de VVD waar jij op hebt gestemd. En wat denk je, hij probeert het gewoon opnieuw in Den Haag. Verder niks tegen het persoontje Huffnagel maar als je zo basht kan je natuurlijk de bal keihard terugkrijgen.
De VVD zit nu weer in het nieuwe college van Utrecht, naast CDA, PvdA en CU. Kan het nog beter?! Wordt het beter in Utrecht nu VVD ook direct verantwoordelijk is als het gaat om beleid in Utrecht?? Wat voelt het pluche toch heerlijk ;-) |
| Reactie van JAN |
12-04-2009 | 18:58
|
Je hebt moeten ploeteren om dat boven tafel te krijgen. Gut, jij bewaart ook alles want je weet maar nooit waarvoor je nog kan misbruiken.
Inderdaad, je citaat klopt helemaal, je vergeet een ding. De "vorige" keer. Al doende leer je en ga je naar mogelijk een andere partij omdat je het met de huidige niet met alles eens bent. en dat is juist het leuke van dit. Ik heb ook niets met burgemeester Jorritsma uit Almere, maar vind Erica Terpstra En Hans wiegel een stel en zo kan ik die saxofoonspeler ook niet luchten of zien. Het zijn de poppetjes die het doen Erikje. Kan me niet voorstellen dat jij iedereen van jouw partijtje zo leuk en aardig vind.
En dat is juist het spannende aan politiek. Je lacht een beetje met ze, je flirt een beetje, hoort ze een beetje uit, je draait je om en sist "what an asshole".
En over ballen gesproken, ik heb al heel wat ballen gezien. En je flikt het gewoon weer Erikje, door op een socialistische wijze niet te reageren over hetgeen ik hierboven geschreven heb. Dat zijn verzinsels maar waarheden. En toch reageer je daar niet. Vreemd toch?...of juist niet. Ja ik weet, het doet zeer deze waarheden, en denk jij nu werkelijk dat ons gekrakeel de marokkaanse homojongeren, die ook deze site bekijken, helpt?
Dat geloof je zelf toch niet. Die gaan nog diepen de put in dan ze al zijn. En nu hoop ik maar dat er ook verstandige tussen zitten die zich afkeren tegen de PvdA, want daar zit hun heil ook bijna niet meer. Ook zij zien dat hun populariteit afneemt en dat helaas de PVV omhoog schiet. Ik zou ze aanraden dan maar naar de VVD te gaan ipv het pappen en nathouden gedoe van de PvdA want dan weten ze voor hun toekomst waar ze aan toe zijn.
En ze moeten lijdzaam toezien hoe wij elkaar afmaken met beschuldigingen en verwijten over en weer. Eigenlijk is het triest en een tikkeltje onvolwassen.
|
| Reactie van JAN |
12-04-2009 | 18:59
|
| ***Erica Terpstra en Hans Wiegel een tof stel.*** |
| Reactie van JAN |
12-04-2009 | 19:01
|
| Door het snelle typen weer een foutje...***Dat zijn GEEN verzinsels maar waarheden*** |
| Reactie van Erikje |
12-04-2009 | 20:00
|
JAN
Ik wou je niet te kijk zetten.
Maar ik vond het hooguit irritant dat je steeds het ene beweerd maar het andere zegt. Vandaar dat ik je hierbij wou confronteren met je eigen schrijven.
1. Ik heb niet lang gezocht om je eigen politieke voorkeur naar boven te halen. Je had het al een keer aangegeven.
2. Het is niet MIJN citaat, het is JOUW citaat.
3. Al de keren dat je weer eens de PvdA bijhaalde heb ik geprobeerd een weerwoord te geven. Ik zou het sportief van je vinden als andersom ook gebeurde.
4. Ik kan je tal van voorbeelden geven van homogeweld waarbij de daders autochtoon zijn. Zoals de moord op de 77 jarige P. Besuijen, twee lesbische dames die zwaar werden mishandeld, militairen die een homo had afgetuigd.
Waar ben je mee bezig? Zie jij mij aan voor iemand die, als het gaat om allochtone daders, goedpraat? Ik vraag jou toch ook geen verantwoording als het gaat om autochtone daders(s) wat homogeweld betreft?!
Maar oke, ik ben beroerdste niet en ik vraag jou verder ook niet te reageren op de vrolijke avonturen van de burgemeester van Den Helder, of van Dales of Huffnagel ... Die handschoen wil je toch niet oppakken. |
| Reactie van JAN |
13-04-2009 | 8:18
|
Ja, ik kan nu wel weer reageren, maar doe het niet. Niemand heeft mij ooit te kijk gezet, dus jij ook niet en dat zal ook nooit gebeuren.
Ik ken de zaak van Besuijen en die militairen als ik het goed op een parkeerplaats nabij Arnhem. Uiteraard hou ik deze zaken ook goed in de gaten. Wat betreft een weerwoord. Ga even terug in je archieven hoevaak jij niet gereageerd hebt daar waar een reactie werd verwacht. En dan komt het oude gezegde, Wie zwijgt stemt toe, toch echt weer van pas. Dus of jij al of niet goedkeurd dat geweld van allochtonen OK is, laat ik helemaal aan jou.
Ik ga hier niet meer in, op jouw verzoek, op de VVD corifeën die het ietsje minder slecht afgebracht hebben.
Nog even dit: Ik ben bij de homo nota van Ahmed Markouch geweest in Amsterdam Slotervaart. Een zeer inspirerende man met mooie plannen. En wat ik dus miste in die zaal waren marokkaanse nederlanders. Die waren er dus helemaal niet. Behalve een opbouwwerker, twee imams en een marokkaanse politie-agent, in dienst overigens. Voor de rest pers en andere autochtone toehoorders. Volle bak en toch ook weer niet. Dat was/is en blijft jammer. |
| Reactie van martijno |
13-04-2009 | 10:47
|
Ik ben bang dat ons nog wat te wachten staat. Deze kinderen zijn nog maar 12 jaar oud en worden alleen maar erger. Daar komt niets van terecht. Hier in de supermarkt is zelfs de marokkaanse beveiliger bang voor ze. Of bang voor hun oudere broers of vaders? Terwijl ze hun zakken volproppen met snoep en langs iedereen duwend de kassa's voorbijrennen.
Als zo'n beveiliger al niks meer durft, de politie helemaal NIETS doet, wat wordt er dan van de burgers verwacht? Deze dingen gebeuren (toevallig?) in typische PvdA gemeenten en soms heb ik het gevoel dat men het express laat escaleren, om straks in 1 keer schoon schip te maken als er genoeg politieke draagkracht is. Waarschijnlijk moet Wilders dan dat klusje opknappen. Jammer dat de Marokkanen het zelf niet inzien, dat ze misschien straks niet meer welkom zijn bij de autochtone bevolking van het land waarin ze wonen en er dan hele nare dingen kunnen gebeuren. Ze snappen niet dat het aktie-reactie is. Wij-zij. Voor elke Turk, Indier, Surinamer, Antilliaan zal ik opkomen maar voor Marokkanen? Ik weet het niet. |
| Reactie van martijno |
13-04-2009 | 10:54
|
Ik heb een voorstel. Het geld dat de politie ontvangt voor handhaving van een aantal zaken die ze typisch NIET doen, wordt tijdelijk beschikbaar gesteld aan particuliere beveiligingsbedrijven. Want zij doen een groot deel van de taken die de politie laat liggen. Dan hoeven de winkels en disco's ze niet te betalen en worden producten goedkoper en het uitgaan ook!
|
| Reactie van fidelio |
13-04-2009 | 11:12
|
| Het bovenstaand partij-politieke-gekrakeel tussen oa Jan & Erikje is illustratief voor de politiek zoals die in vele gemeente/provincie-huizen wordt bedreven: veel geklets, veel ge-ouwehoer, maar intussen wordt er weinig gezegd en/of naar elkaar geluisterd, en dus komen er geen oplossingen, want ook in de politiek vindt men het belangrijker om correct te zijn/gevonden te worden, ipv oplossingen aan te dragen en dingen te benoemen zoals ze zijn. Triest. |
| Reactie van Erikje |
13-04-2009 | 12:28
|
Aan martijno,
Wat is de naam van de Super? Wat hebben ze nog te verliezen want welke Super laat zich vrijwillig bestelen? En wat deed jij toen je het zag? Niets?
Aan fidelio,
Los van het geneuzel heb ik een inhoudelijke reactie gegeven. Waar waren de medebewoners, afgezien van het lef van de benedenbuurvrouw, die het voor deze vrouw opnam? Waar is de sociale controle, de buurtwacht? Geef je deze schoffies carte blanche om de boel te terroriseren? Is iedereen bang en angstig en loopt men snel door als er iets gebeurd? Zijn ze zelfs zo bang om de politie te bellen als er iets in hun buurt of straat gebeurd? Ik heb het al eens vaker gezegd maar de buurt is net zo hard verantwoordelijk, ze moeten echt een voorbeeld nemen aan de buurvrouw die wel opkwam voor een medebewoner in de straat!
En JAN,
Je bent wederom niet eerlijk! Leuk dat je zelf aanwezig was in Slotervaart maar er zaten minstens 20 andere allochtonen in de publieke area (alhoewel blanken ook allochtonen kunnen zijn), getuige een berichtgeving met filmpje te zien op AT5.
Het is vervelend te constateren dat je steeds jouw waarheid als DE waarheid wilt doen overkomen. De mensen kunnen zelf oordelen ...
Filmpje AT5 homonota Slotervaart:
w..w.at5.nl/artikelen/14940/marcouch-presenteert-zijn-homo-nota |
| Reactie van J.Quist |
13-04-2009 | 20:31
|
| Ieder zijn meug, maar ik zou ook geen omgebouwde M/V naast me willen hebben wonen... |
| Reactie van Koji |
13-04-2009 | 22:01
|
Het wordt tijd dat de blanke Nederlanders eens heel goed in de spiegel kijken. Er zijn 1 miljoen Nederlandse moslims hier, velen zijn op verzoek van het bedrijfsleven naar Nederland gehaald. Als je oude beelden ziet dan zijn ze door de werkgever besteld als ijsjes. Bepaalde sektoren van de economie zoals de schoonmakbranche, produktiewerk zijn geheel afhanelijk van deze groep. Als zij morgen stoppen op Schiphol dan is het een bende. Alles prima maar sinds 2002 is er een vrijbrief van rechtse mensen hier in Nederland om wanneer het hun uitkomt moslims te schofferen.
De VS ondersteunde Bin laden in zijn oorlog tegen de Russen. Later hebben de VS een rommel gemaakt in Arabische gebieden door vooral legerbasissen te plaatsen op voor hun heilige gronden.
Met 9]11 kwam de reaktie van de gewapende moslim strijders.
Sinds die tijd is het rechts Europa om alle moslims te schofferen.
In Nederland hoor ik sinds 2003 alleen maar geweld met woord tegen moslims. Zo lomp allemaal, zo respectloos dat vele moslims thuis er over zullen praten. Zij komen nu ook in wij en zij, zij denken ook nou als jullie ons zo elke dag aanpakken dan weten wij ook nog wel wat. Het pesten van homo's door jochies is daar een gvolg van.
Als wij homo's lef hadden dan zouden wij eerst ervoor zorgen dat die Wilders hier geen zetel meer krijgt. Wilders en de rechtse kliek houden het geweld in stand en het wordt tijd dat deze dagelijkse extreme uitingen naar Moslims stopt.
Natuurlijk moeten deze jochies aangepakt worden maar veel belangrijker is dat wij ons homo's niet meer laten gebruiken door die rechtse anti moslim kliek. Wij zijn er de dupe van en zij lachen ons misschien nog wel meer uit.
|
| Reactie van Herman@JohanQuist |
14-04-2009 | 1:30
|
Het blijkt steeds meer, dat gristenen als jij eigenlijk anti mensen zijn.
Jouw mening heeft niets meer met geloof en Christendom te maken maar alles met oudtestamentische barbarij.
De wetenschap heeft aangetoond, dat god echt foutjes kon maken, nl. een man per ongeluk in een vrouwenlichaam en een vrouw per ongeluk in een mannenlichaam geboren laten worden.
Dit is voor de betrokkenen een ware lijdensweg en velen worden er psychiatrisch patient van, als de medische wetenschap deze fout niet ongedaan maakt.
In dit geval ben jij nog onmenselijker, dan het fundamentalistische Iran, want daar heet ayatollah Khomeini nog de grootheid opgebracht, om goedkeuring voor operatie te geven.
Kan je nagaan, in welke rangorde jouw domheid en onmenselijkheid valt. |
| Reactie van wim14141 |
14-04-2009 | 7:35
|
| Ik kan mij niet voorstellen, dat de reactie van 13-04-2009 20:31 echt van J.Quist zou zijn. Zou het echt waar zijn, dan sluit ik mij volledig bij de reactie van Herman aan. |
| Reactie van JAN |
14-04-2009 | 8:23
|
Neen Erikje, jouw 20 allochtonen bestrijd ik tenzeerste. De allochtonen die jij gezien hebt waren allemaal medewerkers van het Stadsdeel. Zowel de dame die die mensen aankondigde bij Markouch, zowel de dame van de persvoorlichting, zowel de dame van de griffie, zowel de heer van de beveiliging 2x, zowel de heer van het geluid, zowel de twee dames voor de koffie...etc etc etc.
Voor de rest waren er 2 imams. Een rechtsradicale en een progessive, die beide niet met de pers wilde praten. 1. Omdat die radicale geen woord nederlands sprak en 2. omdat de tweede plotseling geen tijd meer had.
Dan zat er ook nog een surinaamse dame, die het woord nam, iemand van habibi Ana, uiteraard want die ziet wel brood in een homocafe etc etc.
Op de publieke tribune zaten voor de rest allen maar autochtonen. Ik heb dat fimpje ook gezien, maar AT5 heeft niet de werkelijke samenstelling van de tribune laten zien want dat kwam zo ook goed uit. Ik heb ze daar trouwens ook telefonisch over benaderd.
|
| Reactie van JAN |
14-04-2009 | 8:31
|
| En kunnen we nu naar een andere topic, tenzij er nog iets uit jouw doosje tevoorschijn komt. Jammer dat Fred Kaps niet meer leeft, die had zich rot gelachen. |
| Reactie van Erikje |
14-04-2009 | 17:15
|
| Nou komt dus de hamvraag: Wat voor beelden heeft AT5 dan wel moeten laten zien?! Wat is volgens jou verkeerd en gaf een vertekend beeld? Je zegt dat de beelden (dus NIET over het deelraad leden of mensen die crew waren of beveiliging ) van de publieke area allemaal autochtonen waren maar volgens jou was het niet de werkelijke samenstelling?? Het waren de mensen die keurig zitten en daar zitten echt NIET enkel autochtonen tussen. |
| Reactie van zomaar |
14-04-2009 | 18:35
|
| @ herman n, ik denk dat jij eerder stront in je ogen hebt en niet ziet wat er gaande is. maar neem het maar lekker voor je marokkaanse neukertjes op. |
| Reactie van Herman N.zomaar 18.35u |
15-04-2009 | 2:00
|
| zo gaat dat he? Als je inhoudelijk niets te melden hebt of om argumenten verlegen zit, kan je nog altijd gaan schelden en dingen suggereren. |
| Reactie van zomaar |
15-04-2009 | 16:32
|
| @ herman n, ik hoef dagelijks de krant maar te lezen of er staat wel iets over problemen met marokkanen in die totaal los geslagen zijn en geen respect hebben. maar steek jij je kop maar in het zand totdat je zelf ellende krijgt met dat tuig. het is gewoon een feit dat er meer marokkanen geen werk hebben of problemen geven dan autochtonen. |
| Reactie van Blank |
15-04-2009 | 20:45
|
| herman is een verwaasde geherspenspoelde 80 er jaren slachtoffer. |
| Reactie van Herman N. |
15-04-2009 | 21:32
|
| owja ik ben travo |
| Reactie van zomaar |
16-04-2009 | 18:06
|
| @ herman n, je bent gewoon een zielepoot. |
|
|
|
|
|