|
| Gay Nieuws
|
|
Running
mate tegen homohuwelijk
29-08-08 | De Republikeinse presidentskandidaat
John McCain heeft Sarah Palin gekozen
als running mate. Palin is sinds twee
jaar senator voor de staat Alaska. De
44-jarige huismoeder is protestant en
wordt bestempeld als gematigd conservatief.
McCains keuze voor Palin mag een verrassing
worden genoemd. Palin zal na de Democratische
Geraldine Ferraro in 1984 de tweede vrouw
in de Amerikaanse geschiedenis zijn die
als running mate de verkiezingen in gaat
en de eerste bij de Republikeinen. Volgens
waarnemers wil de 72-jarige McCain met
de veel jongere Palin de aanhangers van
de voormalige Democratische presidentskandidate
Hillary Clinton afsnoepen.
Palin is lid van 'Feminists for Life',
de grootste feministische vereniging van
de Verenigde Staten die een duidelijk
standpunt inneemt tegen abortus. Ook is
ze tegen de openstelling van het huwelijk
voor paren van het gelijke geslacht. Alaska
was in 1998 één van de eerste
staten in Amerika waar een wet van kracht
werd die het homohuwelijk voor altijd
verbiedt. Toch geldt Palin niet als fel
tegenstander van meer rechten voor homoseksuelen.
Mede door haar geloofsovertuiging is ze
tegen het homohuwelijk maar volgens eigen
zeggen heeft ze veel homo's in haar vriendenkring
en maakt zij zich zorgen om de kwetsbare
positie die homo's op dit moment in de
Amerikaanse samenleving innemen.
Palin werd in 1984 tweede bij de Miss
Alaska-verkiezingen. Met het geld dat
ze daarmee won, ging ze studeren. Ze trouwde
met haar jeugdvriend, Todd Palin. Samen
hebben ze vijf kinderen. Haar jongste
kind is vier maanden geleden geboren. |
|
|
|
|
|
| Reacties op dit artikel
|
|
| Reactie van Willen J |
29-08-2008 | 19:41
|
Dat soort personen die altijd zeggen Ik heb veel homo's in mijn vriendenkring zijn het gevaarlijkst.
Ze zijn gewoon tegen gelijke rechten van homo's, en om dat voor elkaar te krijgen zeggen ze altijd Ik heb veel homo's onder mijn vrienden, Maar maar maar en nog eens maar.
Dat woordje maar komt mij strot zo langzamerhand de strot uit. |
| Reactie van Egel |
29-08-2008 | 20:12
|
| Willen J, wat een bitterheid, ga eens hulp zoeken bij een professional! |
| Reactie van Leuk |
29-08-2008 | 20:15
|
@Egel
Het is wel bitter, maar hij heeft zeker een punt. |
| Reactie van Ding Dong |
29-08-2008 | 20:43
|
| Wat is het standpunt van Obama eigenljik over homo's dan wel het homohuwelijk? |
| Reactie van Martijn |
29-08-2008 | 21:14
|
| Had iemand iets anders verwacht dan? |
| Reactie van Herman N. |
29-08-2008 | 21:14
|
Willem is niet bitter, maar gewoon realistisch.
het is altijd zo geweest, dat gristenen van zekere signatuur andersdenkenden en nietgelovigen niet serieus nemen en discrimineren.
Ze willen er maar niet aan, dat geloven een hobby is, waar nietgelovigen geen boodschap aan hebben.
De gristenen willen echter dat alle mensen, die zich niet met hun hobby bezig houden, zich wel aan de spelregeltjes van hun hobby houden. Als het nu spelregeltjes waren, die in deze tijd zouden passen, ala, maar het zijn spelregeltjes uit het jaar nul, zero, nada. Eigenlijk dus typisch spelregeltjes voor egels. maar egeltjes horen niet op de weg. egeltjes horen op de hei, of in ieder geval op de Veluwe, gods eigen zandbak.
en om op het bericht terug te komen, de Republikeinen denken met deze vrouw de stemmers van Hillary Clinton over te halen, maar deze mevrouw, wil abortus verbieden, terwijl mevr. Clinton abortus wil blijven toestaan.
Dus ik denk niet de kiezers van mevr. Clinton een extreme gristelijke betuttelaar als kandidaat zullen steunen met weer een spelregeltje van hun uit de handgelopen hobby, waar alle anderen zich aan moeten houden. |
| Reactie van Willem J |
29-08-2008 | 21:21
|
van Egel.
Ik heb geen hulp nodig, ben kern gezond en heb een zeer goede functie, misschien ben jezelf aan hulp toe.
Meeste mensen die sterk tegen een homo huwelijk zijn komen altijd met het zelfde woordje aanzetten van.
Ik heb niks tegen homo's, ik heb ze zelf heel veel tussen mijn vrienden, maar met trouwen moeten ze niet aankomen of beginnen.
En dat zijn meestal de grootste homo
fobie aanhangers, en daarom beginne ze altijd met dat woordje maar maar en nog eens maar.
Op de Antillen ook, homo's zijn enig, maar gelukkig komt het niet in mijn familie voor, maar ze zijn wel goed als mode ontwerper of kapper.
En je kunt er zo leuk mee lachen, maar mijn zoon is gelukkig gezond., nu ik gelukkig ook en heb beslist geen professional nodig.
Fuck off.
|
| Reactie van Martin @ Willem |
29-08-2008 | 21:48
|
Je moest eens weten hoeveel homo's ik ben tegengekomen (op verjaardagen, in kroegen, etc.) die tegen het homohuwelijk zijn. Redenen waren o.a. "IK wil toch niet trouwen" en "Een huwelijk is voor een man en een vrouw", etc.
Als er al zoveel homo's zijn die zo denken, denk ik haast dat deze vrouw mogelijk nog een stuk toleranter is (of er beter over heeft nagedacht) dan menig van deze homo's... |
| Reactie van Herman N. |
29-08-2008 | 23:53
|
Beste Martin, er is een essentieel verschil, tussen een een politicus, die het huwelijk alleen voor man en vrouw wil reserveren en homo's, die welliswaar zelf niet willen trouwen, maar niets hebben tegen de openstelling van het burgerlijk huwelijk, voor homo's enlesbo's, die wel willen trouwen.
gezein je laatste zin over de tolerantie van mevr. Palin, denk ik, dat je de betekenis van het woord tolerantie nog maar eens in het woordenboek moet opzoeken.
ps. mevrouw is behalve tegen openstelling van het huwelijk ook tegen abortus, met andere woorden, dit is de zoveelste politica/cus, die vindt, dat alle andersdenkenden zich neer moeten leggen bij de regeltjes uit haar boekje van het jaar nul. |
| Reactie van Erikje |
30-08-2008 | 0:09
|
Wat een MILF ;-)
Pittig dame, best wel een risico van McCain om haar als running mate te kiezen. Toch is Palin een stuk conservatiever dan McCain. |
| Reactie van marc |
30-08-2008 | 2:25
|
leuk dat we hier weer wat vinden over de amerikaanse presidentkandidaten. Wellicht een beetje zorgvuldigheid betrachten, redactie? Het gaat hier om de gouverneur en niet de senator van Alaska. `En wellicht een van de presidenten van amerika, als die ouwe Mccain wint en op de dag van zijn installatie een hartinfarct krijgt!
|
| Reactie van Jan |
30-08-2008 | 8:30
|
| Als mcCain dood ter aarde stort is dit huppelkutje echt niet geschikt om presidente te worden. Het enige wat zij kan doen is heel dom lullen en met de benen omhoog liggen om vervolgens 5 kinderen te baren. Ze was zelfs gewaarschuwd geen kinderen meer te nemen na de 4e. En ja hoor, GOD wil het en nu is het 5e kindje geboren met downsyndrom. Dat is pas ziek een advies negeren. Ben benieuwd hoe ze het gaat met adviezen in de politiek |
| Reactie van Ray |
30-08-2008 | 9:37
|
Ik vind het heel wat, dat een conservatieve vrouw druft te zeggen dat ze homo vrienden heeft. Dat is op zich al een uniek historisch feit. En ik geloof haar. Ik denk ook te weten wat voor soort homo's haar vrienden zijn. Wij in Nederland hebben namelijk ook zulke homo's. Homo's die alle buitenlanders over 1 kam scheren of homo's bij het CDA die het preutse gedachtegoed prediken.
Dat is de prijs van geëmancipeerd worden. Dat de burgertrut die in een ieder huist zich kan ontplooien en zelfs kan radicaliseren. Dat dit wijf kan zeggen dat ze homo vrienden heeft kan alleen aan homo's hebben gelegen.
En dan durft iemand te melden dat ZIJ gevaarlijk is.... Haar standpunt over het homohuwelijk is haar waarschijnlijk gewoon door een homo aangepraat. Dus wie is er nou gevaarlijk? Zij of de homo die het haar verteld heeft? En om mijn reactie nog idioter te maken: ik heb dat homohuwelijk altijd belachelijk gevonden. Wij ZIJN geen hetero's. Waar komt toch die gedachte vandaan dat wij als hetero's moeten leven??? Dat er bepaalde zaken officieel geregeld moeten kunnen worden (zoals erfenissen, levensverzekeringen etc), natuurlijk. Maar dat kon gelukkig al met het partnerschap. Homo's die steeds maar met hand en tand dat achterhaalde (ook voor hetero's) huwelijk verdedigen hebben het homo zijn in een bepaald opzicht tot religie verheven vind ik. En DIE homo's kunnen m.i. eerder de gevaarlijkste zijn!
Ik zou willen besluiten met een antwoord van Yves Saint Laurent dat hij gaf op de vraag of hij voor of tegen een homohuwelijk was. "Homo's op het platteland kunnen waarschijnlijk sneller integreren met de plaatselijk bevolking wanneer ze als hetero's trouwen, wij in Parijs hebben dat niet nodig omdat we liberaal zijn". Trouwen is daarom in wezen een stap terug....
|
| Reactie van Martin @ Herman |
30-08-2008 | 12:11
|
Herman, ik ben het ook niet eens met haar standpunten over abortus e.d. Ik ben het ook niet eens met haar boekje uit het jaar 0. Maar dat was niet mijn punt.
Van politici verwacht ik dat ze over heel veel onderwerpen een redelijk mening hebben. Van homo's verwacht ik dat ze op het gebied van homoseksualiteit een hele goede doordachte mening hebben, beter dan deze politica.
Misschien overschat ik mijn homoseksuele medemens. Misschien onderschat ik deze running mate.
Een policus is vaak niet zoveel meer dan zijn achterban en omgeving, zijn 'peergroup'. In de peergroup van Sarah zit een verzameling homo's. Als deze homo's al niet eens overtuigd zijn van gelijke rechten voor homo's, hoe kunnen we het dan wel van deze politica verwachten? |
| Reactie van Willem de zoveelste |
30-08-2008 | 14:15
|
| Nouw die MacCain heeft zijn Cai-now gevonden! Ach, ik zou wel eens willen weten of homohaten op zijn protestants net zo lekker is als op zijn rooms. Klik eens op een site van de Eerwaarde Pater Franciscans in the US of Canada en gruw lekker mee! Ze zetten aan tot pure liefde (onder bepaalde voorwaarden...)en toch... allemaal uit liefde voor ons, en zeker tegen discriminatie. Maar dan nooit, nooit meer doen hé boys. Daar is maar één woord voor: schijn-heilig (ook wel hypocriet genoemd). |
| Reactie van Soppen maar |
30-08-2008 | 18:22
|
Het is haast net de jaren 1940/45 toen waren er een grote groep homo's die werden afgevoerd naar de vernietigingskampen om te worden vergast, terwijl een deel van hun soort genoten lekker lagen te soppen met de Nazi's.
Onder de Hitlerjugend waren vreselijk veel homo's, prachtig vonden ze die nazi's uniformen, dus de verrader is altijd onder ons geweest. |
| Reactie van martijno |
30-08-2008 | 22:03
|
| Volgens mij waren twee van de drie regeringspartijen in Nederland ook tegen. Vergeet dat niet, de volgende keer dat je gaat stemmen... |
| Reactie van christiaan |
30-08-2008 | 22:21
|
| Las net een heel stuk over haar in de volkskrant, waarin vermeld werd dat ondank haar conservatisme was Palin de eerste gouverneur van Alaska die er voor zorgede dat de partners van homosexuele ambtenaren dezelfde rechten kregen als de partners van hetro's. |
| Reactie van Christiaan |
30-08-2008 | 22:24
|
Las net een heel stuk over haar in de volkskrant, waarin vermeld werd dat ondanks haar conservatisme was Palin de eerste gouverneur van Alaska die er voor zorgde dat de partners van homosexuele ambtenaren dezelfde rechten kregen als de partners van hetro's.
Dus best een redelijk mens lijkt mij, we kunnen natuurlijk ook wel op iedere staart zout leggen. |
| Reactie van Herman N. |
31-08-2008 | 1:36
|
| tja, ze zegt ook dat ze de natuur wil beschermen en toch ruimt ze de ijsberen op, om ruimte te maken voor de gas- en oliebedrijven, die willen boren in Alsaka. wie geeft een dime voor de eerlijkheid van haar woorden. |
| Reactie van Bertrand |
31-08-2008 | 10:30
|
Mijn ogen slaan wagenwijd open bij het lezen van alle reactie's bij dit item.
Er wordt echt vanlaales bijgesleept, zelf de periode 40-45 van de vorige eeuw. Dat geeft een vreemd gevoel als je net terug bent van een weekje Berlijn waar je weer gewaar word hoe de periode 1933-1945 het Duitse volk, nu 63 jaar na dato, een nationaal trauma heeft opgeleverd. Een trauma dat nog generatie's lang doorgegven zal worden. Het is het rauma van schuldgevoel. Heel Duitland is daar van doordrongen.
En dan komt weer het bericht tot je dat er in Amerika zo'n Amerikaanse troela met een te grote bek 'the running mate' is geworden.
Het zijn gevaarlijke typen/zieke geesten dat soort. Vooral omdat ze homosexualiteit tot een onderwerp van gesprek maken.
Homosexualiteit is de normaalste zaak van de wereld door de eeuwen heen en "ingebouwd" in de menselijke genen.
En omdat het zo normaal is gelden gewoon gelijke rechten.
De krankzinnigheid echter is dat er over nagedacht word dat dit niet voor iedereen geldt.
|
| Reactie van Leon |
31-08-2008 | 12:45
|
| Ze is tegen het homo-huwelijk (nu ff niet zeuren over de benaming), dus de christenfunda's kunnen tevreden zijn.Ze is niet anti-gay, dus ook de gay mensen kunnen tevreden zijn. Ze is voor het natuurbehoud, dus ook in die kringen is men tevreden, ze is voor de uitbreiding van de industrie, dus ook eventuele natuurvernietigers zijn blij met haar. Ze is van alles en ze is niets. Volgens mij is zij eeuwig van bla bla bla. |
| Reactie van Troyan |
31-08-2008 | 13:56
|
Martin, waarom zou een homo niet tegen een huwelijk mogen zijn, dat zijn veel hetero's ook. Het gaat er niet om dat iedereen vóór moet zijn, het gaat er om dat je een ander die het wel wil niet moet ontzeggen.
Dat doet deze mevrouw. Dat is haar geloof opdringen aan een ander, en dat past niet in een modern land. En zeker niet in een beschaving.
|
| Reactie van Jan |
31-08-2008 | 16:54
|
| Neen Troyan...Jij maakt ook diezelfde vergissing, bewust of onbewust, dat kerk en staat gescheiden dienen te blijven. Dat gaat helaas niet altijd op maar dat zou wel moeten. Liever gisteren dan vandaag. |
| Reactie van Jan |
31-08-2008 | 16:56
|
Klopt Martijnp......en dat steekt voornamelijk nog steeds het CDA als de pieten. Het CDA heeft grotendeels helemaal niets met homo's, dus laten we aub niet denken van wel. Dat er homo's in het CDA zitten in bekend en we kennen ze ook allemaal. Maar de meesten zijn ook weer weg. Gek he.?
|
| Reactie van Wilhelmina |
31-08-2008 | 19:13
|
| had niet anders verwacht van die oude knar. Deze dame als men haar zo noemen wilt, is een duivel in een engelen gewaad, men is dus gewaarschuwd. |
| Reactie van Martin @ Troyan |
01-09-2008 | 0:07
|
Tuurlijk zijn er hetero's en homo's die niet willen trouwen. Moeten ze inderdaad lekker zelf weten. Maar dat was mijn punt niet. Mijn punt was dat als je homo's op een feestje vraag over hoe zij tegenover het homohuwelijk staan, sommigen glashard zeggen dat ze er tegen zijn, want het zou moeten blijven bestaan voor slechts een man en een vrouw, en wat voor redenaties nog meer.
Zolang homo's zichzelf deze vormen van onderscheid / discriminatie toestaan, is het erg gemakkelijk om te wijzen naar die "grote boze christelijke hetero-wereld" die zo "discriminierend" bezig zijn. |
| Reactie van Erikje |
01-09-2008 | 1:45
|
Martin, ik begrijp het niet.
Ik snap dat je als individu tegen een huwelijk bent maar waarom andere homo's ontzeggen omdat het zo 'hetero' is of omdat je zelf niet als homo wil trouwen? Wat voor homo's ben jij tegengekomen op feestjes in de kroeg die dat zeggen?
Als je dan schrijf over de 'peergroep' zijn het vast conservatieve en/of gelovige homo's die tegen het homohuwelijk zijn. En ja, zij komen ook wel eens in een kroeg of op feestjes :-)
Je voorbeeld is net als dat iemand een hekel heeft aan buitenlanders, gaat emigreren om maar van die buitenlanders af te zijn ... alsof je in het buitenland geen buitenlanders tegenkomt!
Maar misschien een grootschalig onderzoek en vragen wat homo's vinden van het homohuwelijk, oftewel, een huwelijksvorm van twee personen van hetzelfde geslacht:
o eens
o oneens |
| Reactie van Herman N. |
01-09-2008 | 2:03
|
| Zo net een berichtje op de volkskrantsite: radikale Romse jongeren vernielen condoomautomaten in Zuid-Frankrijk. Dit is dus duidelijk Roomse terreur. |
| Reactie van Bekvechten maar !! |
01-09-2008 | 10:38
|
Terwijl de meeste nichten hier iedere dag op de sites bekvechten, loopt de emancipatie van homo;s hier in ons eigen land met de knal terug.
Lees maar eens wat er weer in Delft gebeurt, en zo gaat het ieder week stukje voor stukje achteruit.
Door wie hoeven we ons natuurlijk niet meer af te vragen, dit gebeurt door de nieuw Nederlanders die uit landen komen waar homo's als varkens worden gezien.
Wanneer je dus denkt dat ze homo's bij een emigratie naar Nederland ineens als moeder Maria gaan zien heb jullie het mis, jullie blijven voor hun varkens |
| Reactie van Bekvechten maar!! |
01-09-2008 | 10:42
|
En deze mevrouw heeft jullie in ieder geval niet voor varkens uitgemaakt, maar er voor gezorgd dat homo's dezelfde rechten kwa nabestaande en pensioenen kregen.
Dat lijkt mij toch wel iets beter dat al die nieuwe Nederlander van een bepaalde geloofs afkomst die jullie het liefst van de toren gooien.
|
| Reactie van Bertrand |
01-09-2008 | 11:03
|
Met de vorige schrijver kan ik deels zijn/haar mening delen.
Ik vind ook dat we de straat op moeten.
Ook hier onze mening geven is van belang, maar dat dringt niet echt door bij de politiek, de gemeenschap én religieuze bende's die het land teisteren. |
| Reactie van Marleen |
01-09-2008 | 11:45
|
Gewoon een hele slimme zet van de adviseurs van McCain en McCain zelf. Het is natuurlijk wel handig dat iemand die vice-president wordt als McCain tot president wordt gekozen, dezelfde ideeën, idealen, standpunten heeft. Daarom is de keuze voor Palin niet zo vreemd.
Bovendien hebben veel Hillary Clinton-aanhangers al laten weten niet op Obama te zullen stemmen. Zeker niet nu Hillary Clinton geen rol van betekenis meer speelt in de campagne van de democraten. Met zijn keuze voor een vrouw als running mate, de tweede in de Amerikaanse geschiedenis, hoopt McCain de Clinton-aanhang over de streep te trekken. |
| Reactie van Bertrand |
01-09-2008 | 12:03
|
| Tja, en zo is Amerika slecht één hartslag verwijdert van een vrouwelijke president. |
| Reactie van Bekvechten maar !! |
01-09-2008 | 14:47
|
Trouwens er zijn er weer 26.000 geaccepteerd, en de volgende groepen geloofs fanatici uit Irak en Somalie staan alweer voor onze deur.
Zie Elsevier en telegraaf van vandaag.
Wat voor cadeautje nemen ze voor ons mee,
Intolerantie ten opzichte van homo's en dan vliegen nu al de stenen door de ramen van een homo bar. |
| Reactie van Jan |
01-09-2008 | 15:18
|
| Ben het helemaal eens met "bekvechten maar!!". En nog steeds roepen vooral linkse radicalen hier "Gaat u rustig slapen, want er is vooralsnog niets aan de hand". Idioten. |
| Reactie van Bekvechten maar !! |
01-09-2008 | 16:06
|
Dus deze mevrouw hierboven noem ik een scheetje vergeleken met de personen die in ons land onder valse voorwendsels worden binnen gelaten.
Ze brengen hun haat van hun walgelijke landen gewoon hiermee naar toe, en gaan dan commentaar leveren ten opzichte van onze democratie en levens/geaardheid.
Terwijl de dame hierboven juist de eerste stappen voor de homo emancipatie gezet heeft, word zij hier op deze site neer neergesabeld of het niets is.
Zij heeft er juist voor zorg gedragen dat homo's het pensioen van hun partner konden krijgen in geval van overlijden etc etc.
Ja het homo huwelijk is ook niet één twee drie in ons land tot stand gekomen, maar heeft een hele lange weg moeten gaan.
En zelf Balkenende is er nog steeds apen trots op dat hij tegen gestemd heeft.
Links heeft ons land aan de homo haters van de eerst order over geleverd.
Alles wat is binnen gekomen daarvan is dik 98 procent een aanhanger van dat intolerante geloof.
En de homo's maar bekvechten op deze en ander gay sites, terwijl het hek rond om hun zich steeds verder gaat afsluiten.
Wacht maar eens af wanneer al die klein ettertjes opgegroeid zij, dan heb je de poppen helemaal aan het dansen. |
| Reactie van Jan |
01-09-2008 | 16:16
|
En weer ben ik het "bekvechten maar" eens. De homobeweging moeten nu in opstand komen voordat het te laat is. En als het te laat is dan.........
Er wordt inderdaad wat afgezeikt op newssites maar er moet eens actie ondernomen worden. Heb het idee dat het COC, na het binnenhalen van de subsidie, weer aan het slapen is.
Hallo COC, doet u nog iets van ons belastinggeld behalve medelanders helpen? terwijl de niet medelanders naar de kloten gaan? Of wilt u dit zo laten escaleren. |
| Reactie van |
01-09-2008 | 16:31
|
@Jan.
Ik ben er nog een van de oude generatie die heel hard hebben moeten vechten voor onze rechten.
De generatie na ons heeft het allemaal maar een beetje over zich heen lten komen en er gen rekening mee gehouden dat het wel eens helemaal de verkeerde kant op kon gaan met hun verworven rechten.
Wanneer de nieuwe Nederlanders binnenkort steeds meer rechten gaan opeisen qua politiek dan hebben we een veel groter probleem dan de homo's in de United States of America.
Er word nu al gesproken in andere Europese landen over de slechte positie van homo's in Nederland door de binnenkomst van vreemde volken met een gedachtengang van 100 jaar geleden
Deze week zijn in Pakistan 5 vrouwen leven begraven, kun je nagaan wat ze met homo's willen uitspoken.
Nee dat heb ik liever deze mevrouw boven mij staan die misschien iets conservatief is maar wel één van de eerst was of iets aan onze rechten te gaan veranderen.
Best een moedige zet van haar, homo's van Nederland zullen het nog heel zwaar gaan krijgen.
En met heimwee terug denken aan landen waar ze nu al veel verder zijn met emancipatie en acceptatie.
Het is hier een heel eng landje geworden enger dan we ooit hadden kunnen voorstellen.
Wees goed op je hoede want er broeit iets in de Nederlanden. |
| Reactie van Bekvechten maar !! |
01-09-2008 | 16:32
|
Sorry was mijn aanhef vergeten!!
Sorry sorry. |
| Reactie van Erikje |
01-09-2008 | 17:23
|
Wie is die 'bekvechten maar' persoontje??
Neem je steeds een andere nicknaam om hier iets te posten? Je mag dan wel van een andere generatie zijn maar wat heb jij zelf bijgedragen aan de positieve homo emancipatie? Aan je reacties te lezen bijzonder weinig, eerder het tegenovergestelde. Ipv binden zet je je af tegen buitenlanders, lekker stigmatiseren. Zij tegen ons. Dacht je werkelijk dat homohaat in NL niet bestond voor de 26.000 asielzoekers? Toch, ergens snap ik je reactie wel, als je maar vaak en veel de Telegraaf lees, en zeker de ongenuanceerde reacties lees op de artikelen, dat je zo geworden bent zoals je nu bent: een zure, onzekere en kortzichtige 'bekvechter'. |
| Reactie van Kees |
01-09-2008 | 18:13
|
Nou nou Erikje, ik vind Bekvechten maar super goed, want vooral jij doet alleen maar Bekvechten noemt men dat.
Jij bent het meest haatdragende nicht persoon van de gehele site, en daar ging zijn inzending juist om.
Jullie nichten doen ook niet anders dan bekvechten met elkaar, en daarin ben jij de beste. |
| Reactie van ???????????????????? |
01-09-2008 | 18:28
|
| Erik Ligtermoed M2000 |
| Reactie van martijno |
01-09-2008 | 18:41
|
| Nee Erikje, ben jij soms een aantal jaren van de aardbodem verdwenen geweest? De ene anti-homo bedreiging is de andere niet. Als voetbalsupporters iets roepen is dat anders dan als een imam iets roept. Het ene kun je veranderen, het andere nauwelijks. |
| Reactie van Ray |
01-09-2008 | 18:53
|
@ (......... maar)
Als je na het lezen van een artikel in de Telegraaf of de Elsevier minder vragen hebt dan waarmee je begon, dan scheelt er iets aan je denkvermogen.
Als je situaties van vandaag de dag 1 op 1 gaat vergelijken met het nazi-schrikbewind dan doe je de slachtoffers van WO2 geen recht aan.
Als je niet kunt begrijpen dat criminaliteit (waaronder discriminatie) niet cultuur gebonden maar WELVAART verbonden is. Zal de kloof tussen verschillende zuilen alleen maar groter worden.
En als je niet weet dat Nederland liberaal is juist omdat "een meerderheid" nooit de levenswijze van "een minderheid" heeft mogen dicteren, dan ben je geen Nederlander...
|
| Reactie van Erikje |
01-09-2008 | 19:09
|
Ah, Kees, ook aangenaam ;-)
Ben jij niet degene die bij elk incident zich afvraagt of het een buitenlander? De reactie van Bekvechter gaat wel iets verder dan het geneuzel hier op de site. Het gaat altijd nog om feiten. Die zijn bij hem/haar weinig te vinden. En personen die denken met een ongenuanceerde en zeer beperkte en bekrompen mening even wat kwijt willen krijgen van mij een reactie. Je voelt je blijkbaar aangesproken, gezien je reactie.
En martijno, ga eens een stap verder, is het mishandelen van een homo door voetbalsupporters minder erg dan door een groep buitenlanders of Nederlanders? Waarom is er dan wel verschil tussen het roepen of dreigen ervan? Het ene kan je veranderen, de andere nauwelijks?? |
| Reactie van Kees |
01-09-2008 | 19:46
|
Zie je wel het enigste wat ze hier op de siste kunnen is BEKVECHTEN met elkaar.
Eén grote valse nichten kliek, en ze zullen ten samen ten ondergaan aan hun eigen onbenul.
Slaap maar lekker verder, maar Bekvechten maar heeft gelijk, wij hebben geen recht van spreken over bovenstaande dame terwijl ons land stijf staat van de discriminatie door een aantal nieuwe bewoners uit het land van Saladin.
Leuke vrouw trouwens, en heeft het goed bedoeld. |
| Reactie van Jan |
02-09-2008 | 2:23
|
Dat Bekvechten de wind van voren zou krijgen van o.a Erikje had ik ook kunnen voorspellen. Hij is iemand die vooral de partij die van knuffelen houdt een warm hart toedraagt en al die andere partijen zoals de SP en Groen Links. GroenLinks kan ik nog wel ergens waarderen maar de rest van die socialistenkliek mogen ze van mij een bom onder plaatsen. En neen Erikje, zal dat meteen even rechtzetten...ik ben ook geen PVV of TON fan. Maar die partijen zijn naast de VVD en D66 wel de partijen die het homobeleid vaak noemen. In jouw smaak wellicht niet vaak genoeg maar dat komt omdat je je socialistische drang om gelijk te krijgen maar eens moet laten varen en hetgeen onder ogen moet gaan zien wat er in dit land aan de gang is. De een noemt het bekvechten en de ander noemt het pisnichten. Altijd wat te zeiken hoor je dan. Ik hou liever de wereld een beetje in de gaten dan ladderzat uit de kroeg kruipen.
Maar ben het ook eens met KEES. Als we niets ondernemen is het afgelopen met ons homo zijn. Misschien niet morgen of volgende week, maar dat het snel komt is zeker. |
| Reactie van Jan |
02-09-2008 | 2:27
|
| @ Martijno...Dat klopt die twee waren tegen. Maar dat is juist ook mijn oproep aan allen om ook geen PvdA meer te kiezen want die gooit ons in de uitverkoop en leveren ons over aan de nukken van de Islam, en dat is geen pretje. Nu hebben zelfs moslimvrouwen in the UK opgeroepen om homosexuelen en niet gelovigen te vermoorden. Nou ga maar aanstaan, en ik ben homo en niet gelovig. |
| Reactie van Herman N. |
02-09-2008 | 2:45
|
meneer 'bekvechten maar',
ten eerste is helemaal niet bekend, wie de steen door de ramen gegooid heeft, dus ik vind het betrekkelijk onkies met de vinger naar een groep te wijzen.(dat heet stigmatiseren)
ten tweede, de asielzoekers, die de laatste tijd binnen komen zijn vrijwel allemaal Oost-Europeanen.
ten derde, 'Links' heeft de Moslims niet binnengehaald, maar de WERGGEVERS/FABRIKANTEN, die behoefte aan ongeschoold goedkoop personeel.
Als u ergens geen verstand van hebt, moet u de leemtes in uw hersenen niet pogen te maskeren met domme, haatdragende teksten.
|
| Reactie van Erikje |
02-09-2008 | 11:50
|
Oooww Jan,
Je moet niks hebben van links maar voelt wel wat voor GL, Je bent geen fan van TON en PVV maar ze roepen wel vaker iets over homo's dan VVD en D66. Waar zie je dat in terug? In het partijprogram van TON of PVV? Wat is hun beleid?
En als je het zoooo eens bent met de Bekvechter, wat voor eerste stappen voor de homo emancipatie heeft Palin gezet in Amerika? Sinds wanneer heeft zij er persoonlijk voor gezorgd dat homo's hun pensioen van hun partner krijgen etc etc (1 sep 16:06).
Maar goed, ik weet inmiddels dat je warme gevoelens krijgt van populistische pulp en Telegraaf reacties dat je de feiten maar al te graag en vaak uit het oog verliest. |
| Reactie van Wilheminna |
02-09-2008 | 18:28
|
Wanneer je alle kranten goed leest b.v.
@Herman N
AD en alle ander gratis krantjes in de trein had je kunnen lezen stomme leeghoofd van links Nederland, dat op dit moment de meeste nieuwe emigranten uit Irak en Somalië komen.
Dat zijn de homo haters van de bovenste plank, dus vul de leemtes van je hersenen eens op met iets meer te lezen. |
| Reactie van Wilheminna |
02-09-2008 | 18:28
|
Wanneer je alle kranten goed leest b.v.
@Herman N
AD en alle ander gratis krantjes in de trein had je kunnen lezen stomme leeghoofd van links Nederland, dat op dit moment de meeste nieuwe emigranten uit Irak en Somalië komen.
Dat zijn de homo haters van de bovenste plank, dus vul de leemtes van je hersenen eens op met iets meer te lezen. |
| Reactie van Wilheminna |
02-09-2008 | 18:28
|
Wanneer je alle kranten goed leest b.v.
@Herman N
AD en alle ander gratis krantjes in de trein had je kunnen lezen stomme leeghoofd van links Nederland, dat op dit moment de meeste nieuwe emigranten uit Irak en Somalië komen.
Dat zijn de homo haters van de bovenste plank, dus vul de leemtes van je hersenen eens op met iets meer te lezen. |
| Reactie van Bekvechten maar !! |
02-09-2008 | 18:32
|
Bekvechten met elkaar en nog eens bekvechten met elkaar, nog erger als een stel ordinaire volks wijven, zijn jullie nu kerels of een stel wijven.
Bah, sommige nichten zijn werkelijk te walgelijk voor woorden.
Ga eens proberen de homo discriminatie aan te vallen in plaats van elkaar, deze houding zal jullie onderganmg worden. |
| Reactie van Herman N. |
02-09-2008 | 23:08
|
wat doe je dan in gods naam op deze site, 'bekvechten maar'?
Denk je dat je de homodiscriminatie beschermt door op deze site vluchtelingen en andere minderheidsgroepen te discrimineren en te stigmatiseren.
ik heb er geen enkele behoefte aan, om me op wat voor wijze dan ook te encanaileren met smerige en domme onderbuikgevoelens van de PVV en TON.
|
| Reactie van Thomas |
03-09-2008 | 12:43
|
Wat zijn jullie weer off topic bezig! De nieuwste vorm van koppensnellen?
Door al dat gekakel missen jullie de nieuwe schandalen rond Sarah Palin. Zo blijkt haar 17-jarige dochter vijf maanden zwanger te zijn en voor USA gristenen is seks vóór het huwelijk een doodzonde.
Bovendien vind ik iemand die op elanden jaagt en ook nog een geprepareerde grizzlybeerhuid-met-kop op haar bank heeft liggen om erop te zitten, niet helemaal pluis. |
| Reactie van Eric |
03-09-2008 | 15:11
|
Nou ik ben het helemaal met je eens, die Herman N doet niets anders dan iedereen die niet links denkt aan te vallen.
Gevaarlijk dat soort, alles wat maar even rechts is val hij op de meest a-sociale manier aan.
Volgens mij is dat die walgelijk Paraplu en hij zijn één en dezelfde persoon. |
| Reactie van Herman N. |
03-09-2008 | 16:25
|
| nee hoor, Jezus Christus en ik zijn dezelfde persoon. |
| Reactie van Eric |
03-09-2008 | 17:26
|
| Volledig gestoord, wanneer je jezelf voor Jezus Christus uitgeeft. |
| Reactie van Herman N. |
04-09-2008 | 0:36
|
| ja, eric, als je domme opmerkingen maakt, kan je domme opmerkingen terug verwachten. |
| Reactie van Joop |
07-09-2008 | 13:49
|
Jezus heeft nooit bestaan (ondanks 2000 jaar gekakel van religeiuze leeghoofden), Herman wel, da's toch wel een verschil.
En hoezo "gematigd conservatief" ? Ik vind het knap extremistisch als je tegen het huwelijk bent.
Zullen we daarvan maken: christenextremist ? |
|
|
|
|
|