|
| Gay Nieuws
|
|
|
Borden op
homo-ontmoetingsplaatsen
07-10-05 | Op en rond de homo-ontmoetingsplaatsen
langs de A58 tussen Eindhoven en Tilburg
zullen speciale borden worden geplaatst.
Op de borden zal een oproep komen die
homoseksuelen en andere bezoekers van
parkeerplaatsen moet overhalen om eventuele
misdrijven bij de politie te melden.
De borden zullen onder meer geplaatst
worden op het militaire heidegebied
achter parkeerplaats De Kriekampen aan
de A58 in Best.
De bezoekers van deze homo-ontmoetingsplaatsen
worden de laatste maanden regelmatig
geconfronteerd met misdrijven als geweld,
drugshandel en diefstal. Omdat de meeste
mannen die deze plekken bezoeken anoniem
willen blijven, geven ze dit niet door
aan de politie. Uit onderzoek is namelijk
gebleken dat veel mannen op homo-ontmoetingsplaatsen
met een vrouw zijn getrouwd en een dubbelleven
leiden. De plaatselijke overheid hoopt
nu dat de oproep op de borden het laatste
zetje in de rug is van slachtoffers
van een misdrijf en getuigen hiervan
om toch aangifte te doen.
|
|
|
|
|
|
| Reacties op dit artikel
|
|
| Reactie van knul72 |
07-10-2005 | 13:01
|
duzzzzz, waarom HOMOontmoetingsplaatsen??
zo krijgen de homos weer een slechte naam |
| Reactie van |
07-10-2005 | 13:15
|
| wel leuk denken ze wat te doen voor een homo maar als er geweld is enje bet de politie moet je maar aangifte komen doen als het dilct voor bij is hahahahhahahah en nu staat die parkeerplaats echt geregistreerd voor homo ontmoeting denken ze werkelijk dat er nu nog veel gertouwed mannenn komen als men al aan geeft van hier is een gay bos wat wel erg is dat er zo veel rommel gemaakt word voor een keer te rukken |
| Reactie van Joost |
07-10-2005 | 13:49
|
| Ik blijf het toch kwalijk vinden dat er nog steeds homo's zijn die niet eerlijk zijn over hun geaardheid. Niet alleen bedrieg je anderen, maar je krijgt toch ook een hekel aan je zelf lijkt mij! |
| Reactie van Chlovig gristen |
07-10-2005 | 14:10
|
| "Mooi, dat hebben wij als ambtenaren en overbetaalde bestuurders toch weer eens mooi gedaan. Kijk ons eens hoe serieus we het probleem nemen. Gaan we gauw verder met het testen van die nieuwe koffi-automaten". |
| Reactie van Mar aan Knul72 |
07-10-2005 | 14:23
|
Inderdaad krijgen homo's een slechte naam; door die parkeerplaatsseks.
Het zijn bovendien lafaards die niet eerlijk tegen hun vrouw zijn.
Daarnaast komen er ook nog homo's die misbruik maken van het feit dat deze huisvaders daar op die plek zijn.
|
| Reactie van Bart |
07-10-2005 | 15:03
|
Laat iedereen toch lekker zijn gang gaan, als het thuis niet kan dan maar in de open lucht, als niemand er maar last van heeft en ik vind ook zeker dat misdrijven die daar gebeuren door de personen gemeld moeten worden zodat er beter toezicht kan komen.
En Joost, heb je wel eens van bi-sexuelen gehoord? Die zullen daar ook komen om hun gerief te halen bij een man. |
| Reactie van Eric Kollen |
07-10-2005 | 17:56
|
| Homo's hebben net zoveel recht om te vrijen in het bos (mits niet te zien vanaf de openbare weg), als anderen om te wandelen of anderszins te recreëren. Dat de politie wil gaan optreden tegen misdrijven daar is alleen maar te prijzen. Misschien moet je de aangevers een beloning geven van 100 euro, en dat geld verhalen op de daders die je daardoor oppakt. Goeie innovatie. |
| Reactie van Eric Kollen |
07-10-2005 | 18:01
|
| Homo's hebben net zoveel recht om te vrijen in het bos (mits niet te zien vanaf de openbare weg), als anderen om te wandelen of anderszins te recreëren. Dat de politie wil gaan optreden tegen misdrijven daar is alleen maar te prijzen. Misschien moet je de aangevers een beloning geven van 100 euro, en dat geld verhalen op de daders die je daardoor oppakt. Goeie innovatie. |
| Reactie van Mar |
07-10-2005 | 19:50
|
Het probleem is dat deze zogenaamde 'homo's' een ander 'wel' tot last zijn.
De grootste ontmoetingsplaats voor homoseksuelen is in Groningen bij de Hoornseplas.
Het is een prachtig gebied waar je heerlijk aan het water kan zitten en waar je rondom kunt wandelen.
s'Avonds stikt het er van de auto's en lopen er van die idioten achter je aan.
Deze 'lieden' zorgen ervoor dat de avonden in dat gebied vergeven zijn aan 1 groep, terwijl het hele gebied er voor iedereen zou moeten zijn.
Van wandelen en anderszins recreeeren is dus geen sprake meer.
Er loopt daar trouwens ook een openbaar fietspad.
Lange leve die 'homo's' die voor een wip het voor een grote groep verpest. |
| Reactie van jan |
07-10-2005 | 20:01
|
| IEDER MOET VRIJ ZIJN OM TE DOEN WAT HIJ OF ZIJ WIL,NIEMAND HEEFT HET RECHT OM MENSEN TE MOLESTREREN,EN GEWELD TE PLEGEN,OF DEZE MENSEN TE BELAGEN,IEDER MENS IS UNIEK OOK HOMO,S WAT HETERO MANNEN SOMS DOEN IS OOK ALTIJD NIET FAIR EN EERLIJK,DOEN HET OOK WEL EENS MET ANDEREN EN IN DE BOSJES DUS WEINIG VERSCHIL LIJKT MIJ EN OORDEEL NIET |
| Reactie van Wilhelmina |
07-10-2005 | 21:05
|
| Helemaal met Jan eens. Waarom geldt dit alleen voor homo'ontmoetingsplaatsen. Bij elke vorm van geweld moet men aangifte doen. Je kan het ook anoniem doen, maar doe dan wel aangifte |
| Reactie van Orpheus |
07-10-2005 | 23:32
|
Voor alle huisvaders en huismoeders die hun toevlucht zoeken op parkeerplaatsen en sauna's en andere gelegenheden.
Voor die mannen en vrouwen die jaren geleden getrouwd zijn en kinderen hebben gekregen. Voor die mannen en vrouwen die niet meer weten hoe het verder moet. Voor die mannen en vrouwen die zelfmoord plegen omdat ze (waardoor dan ook) doodsbang zijn om hun homoseksualiteit aan hun partner te vertellen en eerder voor de dood kiezen..voor die mannen en vrouwen en hun partners bestaat Orpheus. Zoek info en hulp op www.orpheushulpverlening.nl
Het is prachtig op jezelf te kunnen zijn...niet iedereen durft dat!!!
|
| Reactie van Joris |
08-10-2005 | 1:10
|
| Waarom zouden getrouwde mannen aan het beeld van een homo moeten voldoen? Gelukkig getrouwd zijn, kinderen hebben en daarnaast (in het geheim) homosexuele contacten hebben moet wat mij betreft gewoon kunnen. |
| Reactie van Leuk toch |
08-10-2005 | 1:50
|
| Wel handig als er drugs wordt verkocht op de ontmoetingsplaats. Een beetje coke erbij is wel zo geil. |
| Reactie van Commercie Ziek |
08-10-2005 | 1:52
|
| De ziekte heet corporatisme, is net zo ziek als vroeger religie die de mens voorschrijft wat hij wel of niet mag doen. Alles moet in commerciele instellingen gebeuren heden ten dage, als er maar geld aan verdiend wordt in sauna of sexbar. In het bos, een plek van iedereen, de natuur, mag je geen mens zijn. Maar wel al die tering heteros zuipend de stad zien vernielen, of hondepoep in de parken laten schijten. |
| Reactie van Tjerk |
08-10-2005 | 2:22
|
| Jammer dat aan de menselijke natuurlijke behoefte van liefde warmte en genegenheid blijkbaar nog steeds niet kan worden voldaan,ondanks al onze kennis, wijsheid en moderne communicatie zoals de PC. Iedereen moet het nog steeds zelf maar uitzoeken en zelf invullen,waardoor we ook alle gevolgen samen zullen moeten delen. |
| Reactie van Floris |
08-10-2005 | 11:03
|
| Ik vind dat er erg snel wordt geoordeeld over getrouwde mannen die met dit probleem zitten. Zou jij je lieve kinderen en lieve vrouw weggooien als oud vuil. Ook al is je sexuele interesse misschien in de loop van de jaren veranderd???? Liefde is niet alleen sex. De wereld zit niet altijd zo simpel in elkaar als het lijkt..Oordeel niet te snel.. |
| Reactie van Tim |
08-10-2005 | 11:41
|
| Goed initiatief hoor. Er gebeurd heel wat op al die ontmoetingsplaatsen. En ongeacht of iemand getrouwd is of om wat voor "foute" reden daar komt is het wel belangrijk dat het aangepakt wordt. En als niemand iets meld kan er ook niets aan gedaan worden. Die lui komen vaak overal mee weg omdat er simpelweg niets gemeld wordt. Snap wel dat sommige niet durven uit angst omdat er misschien gebeld wordt, of post vanuit de politie verstuurd wordt terwijl thuis iemand zit die niets mag weten maar geef dat dan gewoon aan bij de politie. Noteer een kenteken (voordat je met piepende banden vertrekt) van die lui en geef het, desnoods anoniem, door. |
| Reactie van qw |
08-10-2005 | 15:50
|
| Helemaal akkoord met Joris en Floris |
| Reactie van stoffer |
08-10-2005 | 18:52
|
het is al lang geen nieuws meer dat op ontmoetingsplaatsen crimineel gedrag plaats vind.
het doen van aangifte is aan te bevelen.
inderdaad een beloning, kan heel motiverend werken.
alle mannen die homoseks bedrijven, zijn bezig met homoseks, dus ook een getrouwde hetero die met een man pijpt of neukt doet aan homoseks.
het bespreekbaar maken van dit soort plekken, haalt het stigma er op makkelijker weg.
er zijn ook veel hetero's die vrijen in de bosjes.
dus wat dat betreft, gewoon doen, mits de wettelijke regels in acht worden genomen.
misschien mag het sowieso niet in het openbaar, dus daarom heel spannend voor mensen. |
| Reactie van kukeleku |
08-10-2005 | 20:04
|
| Ik ben bang om kou te vatten op die tochtige ontmoetingsplekken.... Zouden die hetero vrouwtjes nu echt niet door hebben dat manlief zich op een afwerkplek laat doorpalen?! Als dat een huwelijk is.... En kan je dan nog echt je kinderen recht in de ogen kijken?! |
| Reactie van Leon |
08-10-2005 | 21:02
|
Kukeleku ben jij ho, he, of bi ?
In ieder geval ben je een watje die bang is voor een beetje buitenlucht.
In ieder geval discrimineer jij: Hetero VROUWTJES. (verkleinwoord suggereert enige minachting) "Manlief" tja... En dan nog dit. Een ontmoetingsplaats is geen afwerkplek. Die heb je voor hetereo's en zijn door sommige gemeenten zelfs ingericht. Daar is het afwerken en betalen en wegwezen ! In een natuurgebied waar homo's komen wordt ook veel gewandeld, gepraat en ontstaan zelfs hechte vriendschappen en zelfs relaties. Sommigen zouden zich eens beter in deze materie moeten verdiepen alvorens een oordeel te schrijven.En om atijd weer die "stiekeme" getrouwde man op te voeren die "vrouwtje" en kinderen belazert, bij het onderwerp ontmoetingsplaats, dat wordt zo langzamerhand wel erg voorspelbaar en afgezaagd.
|
| Reactie van stoffer voor kukeleku |
08-10-2005 | 23:48
|
Ben jij zelf getrouwd met een vrouwtje kukeleku?
Jij maakt het wel bond, laat dat maar niet horen morgen in de kerk waar jij met je vrouw zit.
Sodoooooooooooom en mogoooooooooom |
| Reactie van ger |
09-10-2005 | 18:23
|
Gaan we een bond oprichten?
Of hebben we het hier over de bond tegen bont?
Of maken we het te bont? |
| Reactie van Leon |
09-10-2005 | 20:29
|
| Beste Ger, ook ik ben naar school gegaan voor de funeste onderwijshervormingen. Je weet net als ik dat velen het hier zeer bont maken. De spelling van onze dierbare moedertaal moet het hier dikwijls ontgelden. Maar ondanks dat komt de inhoud meestal goed over. De meesten die hier schrijven kunnen het ook niet helpen dat ze geboren zijn na de teloorgang van het goede onderwijs. Voor hen blijft het moeilijk behelpen, vrees ik. Velen zijn op dit gebied dus blond en maken het vaak te bont. Maar velen hebben een goed hart. Oordeel dus niet hard. |
| Reactie van Richard |
09-10-2005 | 20:31
|
| laat de politie anders een tijdje kentekenplaten noteren. Jammer dat de HOMO-ontmoetingsplaats nu het etiket krijgt opgeplakt van hangplek voor semi-criminele of vijandige types die niet het beste met de ander voor zouden hebben.Moet zeggen dat je zelf waakzaam en alert moet zijn op ongure types, die daar soms wel ronddolen. Ga anders niet bij nacht en ontij het semigevaar opzoeken, ook tegen de schemeravond kan het best een keer lekker zijn om een knappe kanjer te ontmoeten in Best ofzo. Sukses allemaal. |
| Reactie van Herman |
09-10-2005 | 20:41
|
Wat een bonte stoet aan meningen hier en wat veroordelen veel mensen anderen. Laat iedereen toch vrij! Er zijn mensen die naar de baan gaan. Nou en?? Anderen doen dat juist niet en dat is ook goed. Maar dat homo's hier elkaar af zitten te zeiken, snap ik niet. Laat iedereen gewoon in z'n waarde.
Verder ben ik het helemaal eens met Leon. De baan is ook voor een groot gedeelte een sociaal gebeuren. Ik heb er veel vrienden en kennissen door gekregen, en zelfs de liefde van m'n leven, en wordt bijna evenveel gepraat als gecruist en gevreeën.
Overigens wel komisch dat in Noord-brabant de mensen worden opgeroepen om aangifte te doen.
Mijn vriend was op een baan in het zuid-hollandse en werd aangehouden door surveillerende politie. Hij kreeg als boodschap dat buiten vrijen, schennis plegen is en dat als hij betrapt zou worden met z'n broek op z'n hielen, hij thuis mocht gaan uitleggen waarom er een bekeuring naar zijn huis gestuurd zou worden. Of zou dat te maken hebben met een gereformeerde taakopvatting in zuid-holland? |
| Reactie van Mar |
09-10-2005 | 21:49
|
Het heeft ermee te maken dat de dienders in Zuid Holland wel hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen.
Waar hebben we het in godsnaam over...het zou goed zijn als zo'n vent met de politie naar huis zou moeten gaan.
Jaren van leugens tegenover de partner kunnen dan voorkomen worden.
Het tippelen in Rotterdam is flink aangepakt; nu nog de toestanden in parkjes en bosjes aanpakken. |
| Reactie van adhar |
10-10-2005 | 15:14
|
| PRIMA IDEE MAR. BEL JE EVEN MET BENEDICTUS, SIMONIS EN CONSORTEN/DE CHRISTELIJKE DOMINEES EN OOK DE IMAMS - ZIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR DIT KLIMAAT EN MET HEN DE GELOVIGEN DIE ACHTER DEZE KERKELIJKE MANNEN AANLOPEN. |
| Reactie van poliziek |
10-10-2005 | 20:13
|
De Groene Ster
Op 18 januari 2005 pleegde een drietal jongeren een gruwelijke moord op een kroegbaas in Leeuwarden, met roof als motief.
“De 19 jarige El Houssine A. sprong op de bar en stak Johan de Jong (54) in de halsstreek. De Jong had een steekwond van zestien centimeter. Vervolgens maanden de mannen de bloedende uitbater de kassa te openen, waarna ze wegrenden met de kassalade. De kroegbaas overleed ter plaatse. A. was - naast andere geweldplegingen - in februari 2005 betrokken bij een gewelddadige overval in natuurgebied ‘de Groene Ster’ bij Leeuwarden, ’s nachts een homo-ontmoetingsplek. Hier werden geregeld homoseksuelen overvallen door groepen buitenlandse jongens in wisselende samenstelling” (de Volkskrant, 7 oktober 2005).
Stel: de komende tien jaar wordt elke vrijdag of zaterdagavond dit beruchte drietal naar ‘de Groene Ster’ vervoerd en daar in Adamskostuum in een bepaalde positie vastgeketend aan een soort schandblok. Tegen een kleine vergoeding mogen andere nachtelijke natuurliefhebbers eventjes ‘los’ op een van de heren naar keuze. Toestemming van A. en zijn kornuiten lijkt me van minder belang in deze kwestie. Met de inkomsten die op deze wijze gegenereerd worden, (1) kan de staat de detentiekosten voor de belastingbetaler verminderen, (2) kunnen gedupeerde en daardoor eventueel gefrustreerde homo’s zich eens lekker afreageren en (3) kan men de nabestaanden van De Jong financieel en/of mentaal compenseren.
Een laatste voordeel van deze methode, zeker indien de gezichten van de drie daders duidelijk gefilmd worden tijdens hun maatschappelijke dienstplichtuitoefening en een en ander live wordt uitgezonden, is dat dit type misdrijf vermoedelijk in korte tijd vrijwel volledig zal uitsterven.
www.poliziek.blogspot.com |
| Reactie van cuno |
10-10-2005 | 20:19
|
Ja Poliziek,
daar ben ik het volledig mee eens! Dit lijkt me, binnen de grenzen der humaniteit, de enig acceptabele manier om deze lieden te weerhouden van hun ellendige gedrag,
Groet,
Cuno. |
| Reactie van chubbyboy |
10-10-2005 | 23:04
|
| kan ik daar ook een bord neerzetten met mijn contactadvertentie? |
| Reactie van Peter |
11-10-2005 | 16:08
|
| Lang leve de GayKrant. Het COC hoor je hier (weer) niet over he ;-) |
| Reactie van Tim |
11-10-2005 | 16:50
|
| Uiteindelijk wordt er nauwelijks of niet gereageerd op het artikel (en daar ging het hiet volgens mij om). Ik heb ook wel een mening over de ontmoetingsplaats maar die geef ik hier niet. Het gaat erom dat je je midden op straat ook niet voor je kop laat slaan, dus moet je dat ook niet laten gebeuren op een ontmoetingsplaats. En dan hoeft ook niet de politie de hele avond kentekens op te gaan schrijven want de schrijven ze ook die van jou op. Als er problemen zijn op de ontmoetingsplaats neem dan in ieder geval zelf de moeite om een kenteken te noteren en geef dat desnoods anoniem door. Je weet nooit wat er gebeurd als jij al heel snel bent vertrokken maar een ander niet kan ontkomen. Of is het dan weer gewoon het ouderwetse "ieder voor zich en bekijk het maar?". Al geef je maar iets door dan weet de politie in ieder geval wat voor figuren zich daar misdragen. |
| Reactie van dirk |
11-10-2005 | 17:36
|
| er zijn tocj voorbeelden van hoe het kan : plaatsen waar under-cover (:-) agenten rondlopen en die hun best doen om niet op te vallen maar wel dadelijk kunnen ingrijpen. En inderdaad : er zijn allerlei koppeltjes en groepjes te vinden in allerlei bosjes: noem ze gewoon vrij-bosjes en zorg dat ze vrij blijven van mensen die daar niet komen om te vrijen. Als je kledij wil zien ga je ook niet naar een naakstrand dacht ik? |
| Reactie van zomaar |
11-10-2005 | 19:47
|
| moet ook echt eens gaan kijken op die parkeerplaats, kan ik eerst wat drugs scoren en daarna me heel de nacht door laten neuken, twee voor de prijs van een. bedankt voor de tip |
| Reactie van Mar aan Dirk |
12-10-2005 | 9:10
|
Het probleem is dat mensen niet in hun eigen gebied vrijen (neuken), maar op plekken waar ook andere mensen komen.
Ik zou zeggen; zorg dat er een tippelzone voor homo's komt en reguleer de toestroom van bezoekers.
Seks in het openbaar mag, maar niet op openbare plekken waar kinderen, automobilisten en andere mensen komen.
De situatie die ik al eerder heb geschetst heb is een goed voorbeeld.
Zie het hoornseplas verhaal. |
| Reactie van Edwin |
19-10-2005 | 13:07
|
| Laten we homo-ontmoetingsplaatsen anders noemen in het neutrale mannensexplek of pseudo-hetero-ontmoetingsplek. Pseudo-hetero's bezorgen homo's kennelijk een slechte naam. |
| Reactie van harry |
21-10-2005 | 23:31
|
| je moet wel naar een ontmoetingsplek als je anderszins niet aan je trekken kunt komen. |
| Reactie van badboyz |
07-06-2007 | 1:08
|
| ik zou wel eens naar zo'n plek willen, maar alle plaatsen die ik bezoek, en die ik van het net afhaal, zijn uitgestorven. HELP ME DAN TOCH!!! IK BEN NOG MAAGD!!! |
| Reactie van dre33 |
13-01-2008 | 13:45
|
| ik ben niet zoo voor een ontmoetings plek ik vint het maar gevaarlijk en griezeleg |
| Reactie van dre33 |
13-01-2008 | 13:47
|
| en je moet ze daar niet vinden een nieuwe vriend bijvoorbeeld |
| Reactie van dre33 |
13-01-2008 | 17:12
|
| het is gewoon uit de tijd een ontmoetingsplek daarom komt er haast nooit iemand .een reactie van badboyz. |
| Reactie van dre33 |
13-01-2008 | 17:27
|
| daarom is het uitgestorven. reactie aan badboyz. |
| Reactie van ooKzWpBpXpWhD |
29-07-2009 | 4:59
|
| tnkMLZ zogelybf cjsiakpo gpwueccc |
| Reactie van wQqqpSfIO |
01-08-2009 | 2:20
|
| ieblnnif jbgsufql kkfviovw |
| Reactie van fYbKjETUBXP |
01-08-2009 | 3:42
|
| kdwjyeto eezcgpyv egyqmkug |
| Reactie van oMeviTnJtCTxW |
01-08-2009 | 5:01
|
| ptjxgbka heyjtddy hdwdjaxb |
| Reactie van gOoTFRpTwIQsaAVZVnL |
01-08-2009 | 6:22
|
| uyrwpour elzvfwou pfuequoo |
| Reactie van lwmHqeEGJJSk |
01-08-2009 | 7:42
|
| xyqjpzgq ymhuprgj caznrlmu |
| Reactie van bOnojCqFRNdOmY |
09-08-2009 | 15:54
|
| occxskcj wjwljcht emyqclmq |
| Reactie van AmiOUkiMuGvGEQMDEcm |
09-08-2009 | 17:19
|
| qrfwadqj rffscfix uhfelngu |
| Reactie van dhPQLHNmhv |
09-08-2009 | 18:44
|
| rsumlyrj kfbrsiul glypwjzn |
| Reactie van ITIEmzFBWVec |
09-08-2009 | 20:08
|
| wgbpiwbs hlkpzvbd hiyahaka |
| Reactie van YqlddpSbL |
09-08-2009 | 21:32
|
| nuqnapze cvxsspmb xfegeaya |
| Reactie van tneoeYpCaipOdf |
14-08-2009 | 10:01
|
| mfvlivdu lvwnzzkv xsswqyio |
| Reactie van AgwzxWPQ |
14-08-2009 | 11:25
|
| bwquluqz ynbeuuhb ixpopymi |
| Reactie van tgcBgyrZBfuumBVmhE |
14-08-2009 | 12:50
|
| ytzhutdb ytvfuglk kwpgletw |
| Reactie van YdTryTwlAqr |
14-08-2009 | 14:14
|
| vlpqeeag ubjlibfg wmyxmfer |
| Reactie van WgJtJHcbJNjHU |
14-08-2009 | 15:42
|
| zxluuoau appovmvm aioowbrp |
| Reactie van sPHgnZmWuUjvU |
14-08-2009 | 17:07
|
| cznwgnes ofkyptcc wkoutqjx |
| Reactie van jjGRZmMnvdACXo |
14-08-2009 | 18:35
|
| ycjxqdxj ridbmahs xnddfnxm |
| Reactie van grvzxaGfSQnlPvMWOaw |
14-08-2009 | 20:01
|
| ygpocued dshaonem llihqmbx |
| Reactie van XAVieCZKjqA |
14-08-2009 | 21:27
|
| lltviakn yeoyrnaz wlijnebi |
| Reactie van GjnqtXsUvXiiYZLm |
14-08-2009 | 22:47
|
| pmzgjskc qxumqork iqcrwwbd |
| Reactie van YjkKyOwb |
18-08-2009 | 6:59
|
| ohfbuugm qesnohtr zquuclkr |
| Reactie van pzCcbLTUFo |
18-08-2009 | 8:41
|
| mryanmxd jczgqhko lmyyitch |
| Reactie van vznjBEJhWVHa |
18-08-2009 | 10:19
|
| azscjygp ichpqzhi uednhpaz |
| Reactie van HCByNNadKNABHG |
18-08-2009 | 12:02
|
| oenfipyx svccgzgq ulsevsba |
| Reactie van wlTzIclHpCe |
19-08-2009 | 6:15
|
| heiczbtl uxqrnfwn qnskslvu |
| Reactie van UiLCiDyreo |
21-08-2009 | 2:27
|
| nifbiomr jjlkrnrk wlpehgud |
| Reactie van HBkATEFegdtOzo |
21-08-2009 | 8:24
|
| vstczpwg sqxuaylr zqiysbpt |
| Reactie van sgKxFPqpUNGTeSdcXeC |
21-08-2009 | 14:21
|
| gwaeqxjd kurtpchk dhjqgtbf |
| Reactie van IMWGeYIyjbG |
21-08-2009 | 20:20
|
| ztofdmku jpbkisgl ksjrnlce |
| Reactie van kpPlgmFVzcDScnUgKoj |
22-08-2009 | 0:46
|
| gwuwvwxi xgmsawne hzayvwdn |
| Reactie van sMWXPyoQa |
22-08-2009 | 6:44
|
| ahmwqifn qykwhjus njqawlxo |
| Reactie van NOdWfHBDigknYB |
22-08-2009 | 19:24
|
| xvkxzytg wcjgangz jimknizj |
| Reactie van NipYuBtge |
22-08-2009 | 22:53
|
| msgkkhal adebtzgh cctpubzn |
| Reactie van Appie |
21-06-2010 | 12:25
|
| er is een ongelooflijk imbeciel bezig geweest om deze site vol te schrijven. Frustatie, nog niet uit de kast gekomen ?? |
| Reactie van K.A.N.K.E.R.B.R.O.M.S.N.O.R |
05-08-2010 | 0:31
|
| K.A.N.K.E.R.B.R.O.M.S.N.O.R |
| Reactie van Kijk eens bij KPN WANPRESTATIE |
05-08-2010 | 0:32
|
| KPN PERSONEEL MOET IN DE GASKAMER |
| Reactie van K.A.N.K.E.R.B.R.O.M.S.N.O.R |
05-08-2010 | 0:32
|
| K.A.N.K.E.R.B.R.O.M.S.N.O.R |
| Reactie van Kijk eens bij KPN WANPRESTATIE |
05-08-2010 | 0:33
|
| K.A.N.K.E.R.B.R.O.M.S.N.O.R |
| Reactie van Kanus in mijn Anus |
10-05-2011 | 15:52
|
| Lekker Hoorrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
|