| Gay Nieuws

Homo-ontmoetingsplekken in opspraak

05-07-05 | Het recreatieschap Utrechtse Heuvelrug dreigt het recreatiegebied Het Treekerpunt, aan de rand van de bossen tussen Leusden en Woudenberg, te sluiten. De overlast door homo's is zo groot dat recreanten wegblijven. Het Treekerpunt is een geliefde en makkelijk te bereiken ontmoetingsplek voor mannen die anonieme homoseksuele contacten zoeken. Volgens beheerder Strijland is dat altijd al zo geweest "maar door internet zie je dat er steeds meer mannen komen. En het gebeurt ook vaker open en bloot." Pogingen sekszoekende mannen van het Treekerpunt te weren en elders in de bossen een gedoogzone aan te wijzen, zijn gestrand. Woordvoerster Van der Werf van de gemeente Leusden laat weten dat later dit jaar alle terreinen tegen het licht worden gehouden en wordt bekeken welke maatregelen nodig zijn om het gebied weer aan de recreanten terug te geven.

De gemeenteraad van het Zuid-Hollandse Pijnacker-Nootdorp heeft onlangs besloten binnen het recreatiegebied Ruyven Zuidpolder geen ruimte in te richten als homo-ontmoetingsplaats. Het voorstel om een ontmoetingsplek te maken was ingediend om de ongebreidelde seksuele handelingen van mannen in het gebied in te dammen. Burgemeester Buddenberg kondigde vorig jaar al aan maatregelen te nemen tegen de openlijk seksuele handelingen in het zogenoemde Ruyvenbos, tussen Oude Leede en Delfgauw, ter hoogte van het benzinestation Ruyven. De locatie is al zo'n twintig jaar een ontmoetingsplek voor homoseksuelen maar de laatste tijd worden steeds vaker niets vermoedende wandelaars geconfronteerd met mannen die openlijk seks bedrijven.


| Reacties op dit artikel

Reactie van Chlovig gristen
05-07-2005 | 13:46

Al 20 jaar een ontmoetingsplek. En nu ineens "steeds vaker niets vermoedende wandelaars die geconfronteerd met..." ? Zouden die soms ook een internetaansluiting hebben genomen?



Reactie van Jonathan
05-07-2005 | 13:49

Als er overlast is moet dat worden aangepakt. Punt.

En als de overheid speciale plekken moet gaan inrichten is de lol er ook wel snel af natuurlijk....



Reactie van jeroen
05-07-2005 | 14:31

Natuurlijk is het ontzettend spannend en geil om zo sex te hebben. ik vind wel dat je er voor op moet passen dat het niet te schokkerend wordt. Vooral kinderen en toch ook wel ouderen (waar dit onderwerp toch gevoeliger ligt) moeten geen last hebben van onze geil-uitspattingen.



Reactie van Sjors
05-07-2005 | 16:03

Tja, jongens jullie kunnen willen wat jullie willen, maar uiteindelijk zullen alle homo-ontmoetingsplaatsten verdwijnen (in de open lucht). En dat is natuurlijk niet zo verwonderlijk. Je hoort er gewoon openlijk voor uit te komen dat je op mannen/jongens valt. Dat punt één. En verder ga je geen seks hebben in de bosjes maar thuis, bij hem of bij jou, tenzij je bestiaal bent.

Laten we hopen dat ook dit stigma- en closetbevorderend verschijnsel verdwijnt. Ik zeg: alle ontmoetingsplaatsten sluiten.



Reactie van Ach ja...
05-07-2005 | 16:26

Ik dacht dat alleen religieuze hetero's e.d. intolerant waren tegenover iets wat gewoon natuurlijk is (zoals homosex). Nou als ik hier zo de reacties lees dan kunnen de hier door religie e.a. conservatief gedachtegoed geperverteerde homo's er ook wel wat van (lekker aangepast aan de Nederlandse Christelijke en Islamitische normen en waarden...BAH!!). Blijf maar lekker intolerant doen hypocriete homo's!! Nu wil m'n waarschijnlijk de homo-ontmoetingsplaatsen sluiten, straks de darkrooms en ga zo maar door, uiteindelijk zijn jullie zelf aan de beurt, en dan maar prediken dat mensen toch o zo makkelijk voor hun geaardheid uit moeten komen...tikkeltje tegenstrijdig...van de ene kant die ontmoetingsplaatsen willen sluiten en van de andere kant beweren dat homosex natuurlijk is...vinden jullie trouwens ook dat die hetero-ontmoetingsplaatsen moeten sluiten?? Want dan zeg ik ook ALLES over 1 kam scheren! Wat mij betreft mogen ze streng religieuze instellingen als de Al Tawheed moskee e.d. sluiten, dat zou een veel beter idee zijn om de Nederlandse maatschappij nog te redden.



Reactie van bram
05-07-2005 | 16:47

nou ik kom daar wel is ,maar sorry er is daat weinig te doen en er lopen alleen ouwe vieze mannetjes rond.waarom daar naar toe?zonde van je tijd daar is niks te beleven....



Reactie van Jonathan
05-07-2005 | 16:52

@ Sjors: Homo-ontmoetingsplaatsen zijn niet closet-bevorderend. Ook homo's die uit de kast zijn komen daar omdat ze het geil of spannend vinden...

@ Ahc ja: Eens: Als homoseksplaatsen gedoogd worden dan ook heteroseksplaatsen. Of niet...
Maar laten we de discussie niet uit het verband trekken met een slippery-slope argument. Een discussie over de wenselijkheid van buitenseksplaatsen heeft niets te maken met evt. sluiting van darkrooms...en wat de el tahweed hiermee te maken heeft blijft me een raadsel



Reactie van mij op Ach ja...
05-07-2005 | 17:01

Sommige homo's (zoals jij ) snappen totaal niet dat je door normaal te doen veel meer tolerantie bereikt dan door obsceen, exhibitionistisch en stiekum gedrag. Homo's die dat doen geven daarmee aan de buitenwereld aan dat alle homo's gedragsgestoord zijn.

Wat is er nou mooier dan dat homoseksualiteit geaccepteerd en bevorderd wordt in de heterosamenleving. Stel je voor dat alle (hetero)mannen in de toekomst zullen open staan voor bisexualiteit, net zoals in het oude Griekenland. Dat zou toch mooi zijn?... Moet je vooral stiekumme sexspelletjes gaan spelen in bossen en parken. Goh, wat een positief imago zal daar uit voort vloeien!



Reactie van Jonathan
05-07-2005 | 17:20

Wat is "normaal doen?" Je aanpassen aan de heteronormen vergroot de acceptatie, maar niet de emancipatie. Homo's moeten wel zichzelf kunnen zijn. Voor alle leden van de samenleving gelden bepaalde zedelijkheidsnormen. Dus obsceen en exhibitionistisch gedrag van hetero's en homo's kan niet. Door obsceen gedrag van enkelen mag toch niet de hele groep veroordeeld worden? Dat is meten met twee maten want hoeveel heteroverkrachters zitten niet in de tbs-klinieken?

Wat is er eigenlijk mis met stiekum in de bosjes zolang je geen overlast veroorzaakt?

Trouwens het ideaal van alle heteromannen die openstaan voor biseksualiteit lijkt me niet haalbaar en bovendien veel bedreigender voor de heterosamenleving dan wat zoenende mannen in het openbaar...



Reactie van Remco 19 jaar
05-07-2005 | 17:26

Ik vidn dit dus echt bezopen. als iets al 20 jaar een ontmoetingsplek is en andere mensen worden ermee geconfronteerd je weet het ga er dan iet heen. er zijn zat andere gebieden waar je kan wandelen en geen sexende manne tegen komt. groetjes remco



Reactie van Hendri
05-07-2005 | 17:28

Gewoon dumpen die plaatsen en dan ook alle ho he bi welke er ook maar zijn
meeste wat er komt zijn getrouwde mannen die ons homo's een verkeerde naam bezorgen die zondag's voor aan in de kerk zitten.



Reactie van jp
05-07-2005 | 17:46

Als ik alles zo lees dan is er nogal wat verschil van mening. Dat mag maar waarom zo tegen elkaar te keer gaan. Ik bezoek zelf geen plaatsen langs de weg maar dat heeft een andere reden. Namelijk veiligheid. Ik denk echter dat acceptatie van het zijn zoals je bent de oplossing is voor dit probleem. Zolang mensen nog te veel lopen in het patroon van normaal doen, ( normaal doen is dat gene doen wat de massa ook doent want dan val je niet op)dan zal er niets veranderen. Dat het vaak getrouwde mannen zijn dat kan wel maar waarom doen ze dat? omdat de maatschappij het nog niet accepteerd dat iemand twee kanten kan hebben aan zijn sexualiteit. Ik mag me gelukkig prijzen, ik woon nog samen met mijn ex die volledig accepteerd dan ik andere sex gevoelens heb. Ik hoef dus niet stiekum naar een ontmoetingsplaats. Als zo leven gemeen goed wordt verdwijnen ze vanzelf, en zeg niet dat is een droom, want als er niemand begint dan zal het zeker niet veranderen.



Reactie van wilco
05-07-2005 | 17:49

maak nou toch 10 of 20 of 30 plekken met een hek er omheen waar he/ho & bi buitensex kan bedrijven.
Op dezelfde manier als naturistenkampen.
Het is niet leuk op een argeloze wandeling opeens een beukend stel te zien.
Een afgesloten plek kan ik tenminste vermijden.



Reactie van Jonathan
05-07-2005 | 18:43

Mannen die overlast veroorzaken verpesten het voor anderen en dragen bij aan een negatief imago voor homo´s. Niet doen dus.

Maar als er geen sprake is van overlast, wat is dan het probleem?

@ Wilco: homo´s met een hek eromheen...hebben ze in de jaren veertig ook al es uitgeprobeerd. Lijkt me geen oplossing.



Reactie van
05-07-2005 | 19:38

Teruggeven aan de recreanten? Zijn deze homo's dan geen recreanten? Wat is er mis met sex in de buitenlucht? De mens is de enige diersoort die zich blijkbaar voor zijn sexualiteit schaamt. Laten we ons eens met zijn allen schamen voor zinloos geweld in plaats van zoiets moois als sex. En nee, dat wil niet zeggen dat je overal maar moet gaan liggen neuken. Je kunt best rekening houden dat anderen er niet nodeloos mee geconfronteerd worden. Maar een beetje acceptatie van mensen die hier zelf niet voor kiezen zou ook geen kwaad kunnen.



Reactie van Herman
05-07-2005 | 20:31

Een bonte stoet aan meningen hier en dat is ook goed. Ik ken Den Treek vrij goed en eerlijk gezegd snap ik de ophef op dit moment niet. Sinds anderhalf jaar wordt er intensief gecontroleerd door politie en boswachters; vaak in burger en dan aantrekkelijke kerels zodat ze "heterdaadjes" konden pakken.
Het is op het moment één van de stilste plaatsen in de regio als het om homo-ontmoetingen gaat. Men kijkt wel uit! De "vermeende" overlast wordt en is overigens veroorzaakt doordat een aantal banen in de omgeving is gesloten of zodanig kaalgekapt dat er geen homo's meer komen. En tsja... als je vele mogelijkheden (die geen overlast veroorzaakten behalve voor zure regenten) sluit, wordt het elders drukker.
Trouwens hoe weten ze dat recreanten wegblijven door overlast van homo's? Hebben ze dat nagevraagd aan recreanten die vroeger wel kwamen en hoe kennen ze die recreanten dan?
De heer Strijbos, beheerder, zegt dat er elders een gedoogzone is aangewezen.. Hebben ze een bordje opgehangen of zo met verwijzing naar de nieuwe (gedoog)zone? Of hebben ze achter de vergadertafel iets bedacht en dat nooit gecommuniceerd?
Korotm het commentaar, de toelichtingen etc.: het rammelt aan alle kanten. Gereformeerd Leusden, Amersfoort en Woudenberg gebruikt "kul-argumenten" om deze steen des aanstoots te elimeneren.



Reactie van wilco
05-07-2005 | 23:03

beste johan...ik schreef HE / HO & BI...van mij mag iedereen sex in de buitenlucht maar ik hoef het niet te zien.
Je hebt de bedoeling niet goed gelezen.



Reactie van Anthony
05-07-2005 | 23:52

Hallo,
De uitzending op RTV-U is ongeveer tot maandag te zien.

http://www.rtvutrecht.nl/extrainfo/streaming/video/u-vandaag_vrijdag.asx

Groeten

Anthony

http://groups.msn.com/PlatformKeelbos



Reactie van stoffer
06-07-2005 | 0:18

waarom zoeken mannen seks op plekken ergens waar de bosjes dicht op elkaar staan?
Omdat homoseks vroeger verboden was!
Was het maar zo simpel dat homo's allemaal puur homo waren en hetero's puur hetero.
Maar dat is echt niet zo, dat was ook nooit zo!
En daarom bestaan de geile stiekumme plekjes nu nog altijd!
Het hoort gewoon bij homocultuur.
Niet meer en niet minder!
Dus, niet mee zitten, seks gebeurd zo, en ook thuis.




Reactie van
06-07-2005 | 0:51

Nooit begrepen dat je op zo'n manier aan je trekken moet komen. Beetje zielig



Reactie van californian
06-07-2005 | 4:44

Lijkt me toe dat we hier over een "seasonal" verschijnsel praten! In de winter hebben die bosjes immers geen bladeren.....

Bottomline: als "beschaafd" mens moet je een zeker niveau van gedrag handhaven! Er is nog nooit iemand dood gegaan aan zelfbeheersing......:)



Reactie van
06-07-2005 | 9:07

Volwassenen zijn NET kleine kinderen (ze kunnen helemaal niets MEER hebben)



Reactie van erwin
06-07-2005 | 9:43

ik zie nu de bordjes al voor me PAS OP BUITENSEX GEBIED............geweldig



Reactie van Joop
06-07-2005 | 10:40

In een land waar het zo dicht bevolkt is als in nederland krijg je nou eenmaal dat mensen zich overal aan ergeren. En dat leidt weer dat er tal van regeltjes bedacht worden om die ergernissen bij mensen weg te nemen.
Dir mag niet dat mag niet, Nederland regeltjesland. Echter ergernissen zullen er blijven, zolang er zoveel mensen op een kluit wonen.



Reactie van Jeen
06-07-2005 | 11:10

Kom jongens, niet zo kortzichtig. Hetero's gaan naar de hoeren homo's bi en ook veel hetero's gaan naar ontmoetingsplaatsen. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Ik vind het wel heel terecht dat er maatregelen genomen moeten gaan worden dat de overlast ingeperkt gaat worden. Ik vind het zeer onfatsoendelijk van die mannen dat zij seks in het zicht hebben. Ik kan me zeer goed voorstellen dat mensen zich daar aan storen.



Reactie van Mar
06-07-2005 | 11:54

Ik kende een politieagent die elk weekend met echtgenotes naar homo-ontmoetingsplaatsen ging om haar man daar dan te vinden.
Seks in de bosjes is niet alleen aanstootgevend (voor homo's en hetero's) het is een broedplaats voor mensen die een ander achter de rug om bedriegen.
Als mensen daar last van hebben, is dat hun goed recht.
Homo's worden gelinkt aan buitensex, darkrooms en leer.
Niet bepaald positief dus en het is tijd om daar wat aan te doen.

Je kan altijd wel naar andere groepen wijzen, in de spiegel kijken is ook goed.
Het heeft niks met voor je homo-zijn uitkomen te maken; zoenen en hand in hand lopen is heel wat anders.

Ik heb het twee keer meegemaakt dat ik ergens rustig zat met een vriend en we waren wat aan het drinken toen we geroezemoes in de bosjes hoorden en ja hoor, zaten twee kerels elkaar open en bloot te jeweetwellen.
Dat kan toch niet? Ik vond het aanstootgevend en vele mensen die zoiets meemaken met mij.
Doet het gewoon ergens in een hotel.
Ga maar eens s'avonds rond 10 a 11 uur in Groningen naar het Hoornscheplas voor een avond wandeling, je wordt gewoon achterna gezeten door de auto's met daarin hitsige mannen die tegen hun vrouw hebben gezegd dat ze naar een vergadering zijn.

Noem mensen maar conservatief als ze die gevoelens erbij hebben, noem mensen maar achterlijk als ze vinden dat dit alles 'niet' bijdraagt aan een positief imago voor homo's en noem het maar ok als zoveel gezinnen verscheurd worden doordat hun vader zich in de bosjes vergrijpt aan jan en alleman.



Reactie van Mark
06-07-2005 | 22:25

Ja, snoei al het groen in heel Nederland maar kaal. We hebben alleen nog maar beton en asvalt. Het wordt tijd en het is tijd om alle burgemeesters te ontslaan en de functie op te heffen. Het duurt best lang maar het kabinet was er mee bezig. Ik vindt Burgermeesters vervelende mannetjes en weet: ook zij hebben sex en je weet ook niet al hun plekjes. Vaak zijn het twee mensen die klagen bij de gemeente over vrijende mannen en maken van een mug een olifant want zo is ons achterlijke Nederlandse Volk nu eenmaal.



Reactie van Ko
07-07-2005 | 20:30

Ik denk dat het probleem niet ligt aan het openen of juist sluiten van een openbare ontmoetingsplek. Het ligt aan de aard van Jan Homonaal.

Lang geleden was homosex verboden en werd men ervoor vervolgd. In sommige landen is dat nog steeds zo. Blij toe dat dat we in Nederland zijn flink bezig zijn met emancipatie. Maar waarom zoeken we nog steeds het openbare en verbodene op? Omdat dat spannend is. Maar wordt het weer gedoogd, dan is het niet spannend meer en gaan we juist proberen mensen te shockeren??? Het predicaat 'Je geeft ze een hand en ze nemen je hele arm' lijkt juist.

Wat er ook gebeurt. Verboden, gedoogd, gelegaliseerd etc: sex op openbare plekken zal gebeuren. Het is dweilen met de kraan open. Maar we moeten niet komen tot het moment dat we zodra we ergens op een plek komen welke bekend staat als ontmoetingsplaats als een soort Al Qaida-terrorist moeten worden gefoullieerd op condooms en glijmiddel! Of tot George Michael-achtige perikelen waarbij een agent in burger je arresteert vanwege het solliciteren naar sex in het openbaar.

Als je sex in het openbaar wil hebben, dan moet je je gang gaan. Maar hou verdomme rekening met anderen die daarmee niet willen worden geconfronteerd!



Reactie van qw
07-07-2005 | 21:43

Niemand weet mij overtuigend uit te leggen waarom sex in het openbaar niet kan. Sex is het meest normale wat je je kan indenken. Waarom zou het dan moeten worden verboden? Kan iemand mij daar een sluitend antwoord op geven?



Reactie van boertje
07-07-2005 | 23:21

mischien is nederland veel te vol geworden en valt een handeling in de buitenlucht gewoon sneller op. en dat is echt jammer, want buitenlucht is niet alleen gezond voor iedereen, het is ook nog erg lekker buiten sex te hebben. eerst proberen en dan pas commentaar leveren.
we hebben meer recreatiegebieden nodig die verder weg zijn van de bewoonde gebieden en dan heeft niemand er last van. maar waar in nederland vind je nog zulke plaatsen? het wordt dus tijd dit nederland te vergroten. we kunnen zo goed polders aanleggen, dus leggen we gewoon een stuk noordzee droog en zetten daar huizen op voor al die mensen die zich aan van alles en nog wat moeten storen. en mischien een tweede eiland voor alle asociale mensen, en een derde voor hulpeloze tbs, en een vierde voor......enz



Reactie van Henk.
08-07-2005 | 12:32

Iedere keer als er weer een leuk plekje is dat geschikt is voor lekkere homo-ontmoetingen verzieken ze het weer voor hun zelf en anderen door dat het zo nodig in het openbaar gedemonstreerd moet worden dat zij homo zijn en dat ze in hun blote gat met andere mannen durven te lopen of te laten zien dat ze er achter zijn gekomen waar je je piemel allemaal voor kan gebruiken.
Als ze nu eerst een gaan aanleren,respect te hebben en rekening te houden met je medemens en op Internet niet steeds iedereen te staan belazeren in de chatboxen dan zal je zien dat het stukken beter gaat en dat iedereen aan z'n trekken komt.



Reactie van Jake
08-07-2005 | 14:49

Ontzettend stom - overlast veroorzaken.

Dan worden banen zeker gesloten, en daar schieten we niks mee op ..



Reactie van Harmen
08-07-2005 | 22:23

Laten we in vrijheid vrijen in het openbaar! (ho,he,bi, orgie) In iets zo natuurlijks als sex en erotiek laten we ons afstoten door de (nog) heersende culturele moraal. Daar komen we ook wel weer uit; tijd voor een stap verder wat mij betreft ipv een stap terug; ofwel afschaffing van de wet die sexuele handelingen in het openbaar verbiedt.



Reactie van goed
09-07-2005 | 8:35

Ik vind dit zeer goed, sex is tussen 2 mensen en niet geschikt om in het openbaar ten toon te stellen!



Reactie van bolleke
09-07-2005 | 14:56

aan de ene kant zegt men ik ben breeddenkent aan de andere kant is men nog heel kinds laat die homo s die jongens hun gang gaan op hun ontmoetings plaatsen en blyf er weg als je er niets te zoeken hebt maar ja vele mannen met fantasie en denken dat zy dit wereldje kennen doen heel veel naar de bom door hun stomme dingen zy dan zelf aan vangen en denken dat zy nog in de belang stelling staan daarom zeg ik heb je daar niets te zoeken blyf er dan weg LULLEN



Reactie van peter
09-07-2005 | 19:17

tis wat allemaal,wat maken mensen zich toch altijd druk om niks



Reactie van Colin paturel
09-07-2005 | 22:58

mijn god wat een discussie weer. Ik kom ook wel eens op een baan en heb soms seks daar omdat ik het spannend vind. Ik gelloof niet dat ik dan aanstoot geef of iets dergelijks. In het bericht staat dat recreanten wegblijven, maar ben ik dan geen recreant? Okee, neuken doe je niet op de openbare weg, liever iets meer "verborgen", lijkt me logisch. ik kom soms in de Nieuwe Meer, een heel groot cruisinggebied bij Amsterdam en de daar lopende hetero's voelen zich volgens mij eerder veilig bij al die homo's omdat we zulke lieve mensen zijn ;-)
Verder zit ik niet in de kast (sommige mannen daar ws. wel) en dat iedereen bi moet worden...jakkes!
Ik zeg: gebruik je lul maar ook je hoofd en gooi je condooms niet overal op de grond.



Reactie van Colin paturel
09-07-2005 | 22:58

mijn god wat een discussie weer. Ik kom ook wel eens op een baan en heb soms seks daar omdat ik het spannend vind. Ik gelloof niet dat ik dan aanstoot geef of iets dergelijks. In het bericht staat dat recreanten wegblijven, maar ben ik dan geen recreant? Okee, neuken doe je niet op de openbare weg, liever iets meer "verborgen", lijkt me logisch. ik kom soms in de Nieuwe Meer, een heel groot cruisinggebied bij Amsterdam en de daar lopende hetero's voelen zich volgens mij eerder veilig bij al die homo's omdat we zulke lieve mensen zijn ;-)
Verder zit ik niet in de kast (sommige mannen daar ws. wel) en dat iedereen bi moet worden...jakkes!
Ik zeg: gebruik je lul maar ook je hoofd en gooi je condooms niet overal op de grond.



Reactie van Gozer026
12-07-2005 | 1:25

Ja, ik kan me ook verbazen om al die zakdoekjes en condooms in de bossen!!! Er lopen niet alleen mensen in de bos, maar ook beesten...Lekker en te bedenken dat de beesten daar dan ook eten wat ze zien, en stikken in de plastics?! Ruim die zooi es op, en prop die in je zakdoekjes en stop ze in je broekzak!!! Kleine moeite, groot plezier..
Tja, kan wel hard roepen, en blijven een zooi daar...



Reactie van Mootje
12-07-2005 | 22:15

Wat een kabaal zeg,

Als ze het naar hun zin hebben, wie zijn de omstanders die er last van hebben???? En wat moet een jonge Hetero gozer midden nacht in een homo bos zoeken, waarbij van te voren al bekend is dat daar sex bedreven wordt?

En jah laten we eerlijk zijn, hoeveel plekken zijn er wel niet waar vrouwen zich laten neuken??? ik ken er genoeg maar hoor er nooit wat van!

Ik heb liever een bos waar ik geconfronteert wordt met homo's dan dat ik op straat er mee wordt geconfronteert.

Al zullen ze bij de bossen en/of openbare plekken maatregelen gaan treffen, het "probleem" in hoe verre het een "probleem" is zal zich dan toch verplaatsen.
Ik noem het zelf persoonlijk zelf "dwijlen met een spijtende lul"

Doe niet zo moeilijk en laat ze lekker met rust ;)

Groet Mo



Reactie van
13-07-2005 | 20:58

ik loop niet daar maar hier in het westen vindt ik het normaal om buiten sex te hebben en erg lekker en geil die mensen die er over klagen die lopen er zelf ook als wij als homo,s niet komen zijn die zo genaamde hetero,s ook nergens want thuis kunnen ze hun sex niet krijgen en komen naar ons niet erg maar waarom moeten wij daar weer voor boeten liefst zou ik altijd lekker willen seksen met een andere manen buiten en naakt de hele dag



Reactie van john
13-07-2005 | 21:01

oja nog wat kom eens kijken hoe het toe gaat dan weet je wat echte sex is
john leiden



Reactie van The
20-07-2005 | 1:10

In de oudheid, het oude griekenland enz... deed met het in de natuurlijke buitenlucht.
Heel romantisch.....de oermens.
Dat is veel natuurlijker, dan op afspraak in bed, en dan nog alleen voor het maken van kindertjes.

Typisch its voor een verburgerlijkte westerse afspaakkultuur, dat het alleen maar in bed mag, super saai hoor, geen wonder dat men in huwelijken zo snel op elkaar uitgekeken is en dan stieken op de baan gaat zoeken.

Het valt me op dat sins de islam hier voor het zeggen heeft, opeens alle banen gesloten moeten worden.

De in burka lopende vrouw, voelt zich al geschockeerd, bij het aanschouwen van de gewone westerse vrouw of man in een korte broek.

De klachten komen gewoon van de moslims, die de homo's zoizo al willen uitmoorden, dus zij bellen naar de gemeente en de gemeente gaat dan uit politieke correctheid de banen sluiten, omdat de wet zegt dat als er ergens klachten van komen en maatregelen genomen moeten worden!
Daarbij wordt niet gelet op WIE de klachten indient.



Reactie van Amersfoort
14-03-2007 | 10:20

Bij de Treekerpunt wordt momenteel (maart 2007) 30ha naaldbos gekapt. Daarvoor in de plaats komt heide. Het gebied krijgt daardoor een open karakter, waardoor het een minder aantrekkelijke ontmoetingsplaats zal zijn. De controle in dat gebied door de boswachter (SBB), reguliere politie en de opsporingsambtenaar van het Recreatieschap Utrechtse Heuvelrug zal daardoor eenvoudiger worden.



Reactie van dre
10-11-2008 | 23:46

ik heb een idee.. waarom maaken ze geen aparte homobos.. dan ben je van dat cruise af.. bij recreatie gebieden.



Reactie van ZFIbGebNtouFnMuyX
29-07-2009 | 4:59

Zp1jB0 igvtpxih dftmgoti bgqieikr



Reactie van YPuvsOqRcZhO
01-08-2009 | 2:20

pmeyeixl rcpkvtfo gxpveseo



Reactie van LcEkJBTSss
01-08-2009 | 3:42

sdfgilli mvqtdukn clwyffjl



Reactie van jmFsMqCNvEJH
01-08-2009 | 5:01

qvscniqm gaaugiqo azscfvvc



Reactie van nLLcwfOuAKcqhWB
01-08-2009 | 6:22

vmaembfp xrvranrv nedayezq



Reactie van kIsSIYAIQOLVGEcNVQ
01-08-2009 | 7:42

jsmfzvil objrfyng mphqlvjy



Reactie van NVUhXZgqu
09-08-2009 | 15:54

ymrgxcqh brsdwizs ncahriiq



Reactie van FtAOgbVFyQXifAaMI
09-08-2009 | 17:19

tcectryx unwnnser dhgotfzh



Reactie van XIDwtaqKDiVeD
09-08-2009 | 18:44

lbyevzlc wetlxtch giglkere



Reactie van HxwfYewsEEtAO
09-08-2009 | 20:08

bbswghad ldqjqkbt ciitwbsw



Reactie van UCObXxmeNhUO
09-08-2009 | 21:31

btenxtyl fryeusao wmxuxlnh



Reactie van pBBMHThCEIwjay
14-08-2009 | 10:01

dlzisjlt llvsxzzv lvmedpce



Reactie van EJcmBZkNw
14-08-2009 | 11:25

jrbjxuqr noejsjpy fayicbth



Reactie van wdSqFlgbmUGvDwPD
14-08-2009 | 12:50

bemqkuzk vudxgkfj yanrwxot



Reactie van AkWCFLHkjGTM
14-08-2009 | 14:15

hrlofxtb iylhxajl yscweazz



Reactie van brSWWodpWAXA
14-08-2009 | 15:42

qfmraiyo dzfbemxi lelbdjso



Reactie van zZYaOTQaOkkuOuBS
14-08-2009 | 17:07

vyyxhqcs euevocyz hmbakaop



Reactie van MduNGJIDMVu
14-08-2009 | 18:35

gowymuhz upmbbsaq kqntlvrl



Reactie van MUNxlkqIfPsXUx
14-08-2009 | 20:03

rhxhyqrz igsduphk dhgjaqzk



Reactie van LtPiCSfGrZSbDKY
14-08-2009 | 21:25

qxsawwfc sqlpfjwi bbrqeyrn



Reactie van ErzHFBeKOeFFRf
14-08-2009 | 22:47

bvfbfmnj uwjvtkrj hvmuzzub



Reactie van znTIxdDaNYCLAhKFAQG
18-08-2009 | 6:59

malmuxyp hxnyihvi vyetzqmc



Reactie van vatkIdLBYHrVqSVljZU
18-08-2009 | 8:38

yhgfgixx igitwgrg sktkysxb



Reactie van oQhRSwQmaZMtllozky
18-08-2009 | 10:19

ziamxozt byoszyik iatztwtt



Reactie van IHxvFAuBPQZmL
18-08-2009 | 12:01

hlqapuvy brurfhni vutdbunh



Reactie van dPTNJOGXy
19-08-2009 | 6:15

aicbupoc dpydhfxw dencldki



Reactie van FTquIVbkoNeT
19-08-2009 | 11:03

nvpnqwoh vjivibna vyhgagmq



Reactie van bFsdxvuBSFjeTggjhm
21-08-2009 | 8:24

adrjutzs xpejhjar uuxcpvjf



Reactie van nzdJXDRh
21-08-2009 | 14:23

uflkfjeq kqugbskz fiqxrnaf



Reactie van ZrkvcNshlMRq
21-08-2009 | 20:20

fgsfyrix rglsdvle vodzopnv



Reactie van LtRvoYFLrnMr
22-08-2009 | 0:46

iahlblrp jeotwdog cqbrdzev



Reactie van fBitUIQAIpDi
22-08-2009 | 6:45

luavaunn tcynyipe ckivnyaq



Reactie van yCOECwuuiUv
22-08-2009 | 19:24

vkomvasq arkrmoua tbwhlcox



Reactie van BTYQiyNNpJpUoSzD
22-08-2009 | 21:06

ebhqveek iygaggil bhibpxpl



Reactie van kYrDdQLSmllLV
22-08-2009 | 22:52

kratgoqa iozppdfd qxztgrub



Reactie van gezin
05-05-2011 | 18:01

hallo allemaal,
vandaag was ik bij den treek.
hoe zo homo`s, het waren vooral mannen in gezinswagens met kinderzitjes achterin!
dat is toch een andere categorie?



Reactie van henri
15-09-2011 | 12:27

heeeeeee leuk al die reakties zeg laat de baanen gewoon open maar de bezoekers moeten zich anders gedragen geen rommel bijvoorbeeld.
maar er komen niet alleen mannen op af hoor tjee nee hoor steets vaker stelletjes voor een trio of ze laten zich zelf graag zien,tja wat is daar nou verkeert aan.



   
Naam:
Bericht:
 
DVD Shop
Koop deze DVD nu in onze DVD shop!
>> klik hier
HomoTest
E-Cards
Verstuur een gay- kaart via internet. Simpel en gratis.
>> klik hier
Gay op TV
Wat is er deze week voor leuks op TV! >> klik hier
Boeken Shop
Koop dit boek nu in onze boeken shop!
>> klik hier
Gay Nieuws
Altijd actueel gay nieuws op je site. Simpel en gratis. >> klik hier
HomoHoreca.nl
HomoScoop
Hoe staan de sterren deze week voor jou?
>> klik hier
Muziek Shop
Koop deze CD nu in onze muziek shop!
>> klik hier
GaySite.nl ShirtShop
Nieuwsbrief
Elke keer verras- send! Het gratis E-Zine van GaySite.nl
>> klik hier
Nieuwe Links
Overzicht van recent opgenomen nieuwe linken.
>> klik hier