| Gay Nieuws

Gemeente wil minder homo's

01-07-04 | De gemeente Leeuwarden en de politie Friesland gaan de overlast van seksende homo's bij natuurgebied de Groene Ster aanpakken. Ouders met kinderen die het gebied bezoeken, worden geregeld geconfronteerd met homostellen die seks met elkaar hebben. Op drukke dagen zijn er volgens de gemeente tachtig tot honderd ontmoetingen tussen homo's op de parkeerplaats bij de Groene Ster.

Op een klein deel van het parkeerterrein zullen gemeente en politie contacten gedogen, zoals eerder ook al gebeurde. Juist omdat de cruisende homo's een steeds groter gebied zijn gaan gebruiken is besloten in te grijpen. Een deel van het gebied wordt afgesloten voor autoverkeer. Daarmee moet het rondrijden voorkomen worden. De struiken bij de parkeerplaats worden uitgedund en de politie gaat intensiever controleren. Dat heeft de gemeente Leeuwarden deze week bekendgemaakt na overleg met de politie, GGD, COC en ondernemers in het gebied. Als agenten mannen betrappen, wordt hun in eerste instantie gevraagd te vertrekken. Bij herhaling krijgen zij een proces–verbaal. Ze moeten zich dan voor de rechter verantwoorden wegens schending van de eerbaarheid of aanstootgevend gedrag, aldus een politiewoordvoerder. Door het gebied nabij de golfclub van Leeuwarden "ontmoetingsonvriendelijk" te maken hoopt de gemeente dat het groengebied publieksvriendelijker zal worden.


| Reacties op dit artikel

Reactie van Spong
01-07-2004 | 13:18


Ik, advocaat Spong, ben naakt geboren en zal ervoor zorgen dat ik deze maatregel kan tegenhouden!!!



Reactie van Rogier
01-07-2004 | 13:40

Overal waar gays burgemeester zijn, worden strengere maatregelen verzonnen.
In de binnenstad van Amsterdam en in Leeuwarden is dat al het geval. De VVD-man Dales zit in Leeuwarden, de VVD-vrouw Stoel zit in binnenstad van Amsterdam. Stoel wil sex in horeca tegengaan.



Reactie van Harold
01-07-2004 | 16:01

Eigen schuld, dikke bult!!!
Een aantal homo's verpest het altijd door hun gedrag en dat is niet goed te praten.
Alhoewel ik het jammer vind dat deze maatregel moet worden genomen, vind ik het toch een goede beslissing van de gemeente Leeuwarden en de politie Friesland. Uiteindelijk heeft iedereen recht op gebruik van dit recreatiegebied, zonder dat men geconfronteerd wordt met de seksuele handelingen van bepaalde homo's.
Tegen de homo's die zich niets van de andere mensen willen aantrekken, zou ik zeggen: Ga zo door! In no time zijn we dan van alle cruisegebieden af. Dat kan toch niet de bedoeling zijn, of wel?
GEBRUIK JE VERSTAND!!!!!!



Reactie van Bas
01-07-2004 | 19:03

Waarom moeten homo's zo nodig van die ontmoetingsplaatsen in de natuur hebben, op openbaar gebied? Er zijn toch speciale plekken voor... Of ligt dat nou aan mij :-S



Reactie van Herman reactie op Harold
01-07-2004 | 19:55

Helemaal met je eens Harold!!



Reactie van Urs
01-07-2004 | 20:28

Weer Friesland en Leeuwarden?
De week van????

het is duidelijk zomer
in de koude jaargetijden schijnen de cruiseplekkies niet zo in trek te zijn.
Hoe dat zo?????????????? Genot buiten is toch genot buiten, ten alle tijden?



Reactie van Brabo
01-07-2004 | 21:07

Je moet op zijn minst op je hoofd gevallen zijn om aanstoot te nemen aan mensen die sexen.Waar komen de idioten die daar aanstoot aan nemen, eigenlijk vandaan??????



Reactie van Polle
01-07-2004 | 21:32

Recreatiegebied de bruine ster bedoelen ze :)



Reactie van bartje
01-07-2004 | 21:52

als ik zin heb in sex ga ik naar een sauna en stoor ik niemand en zo hoort het



Reactie van
01-07-2004 | 22:14

Bartje, niet iedereen kan een sauna betalen, en die zijn tegenwoordig peperduur!Dus moet ook voor de minder draagkrachtige homos iets gecreeerd worden.Verder is een sauna meestal in de avonduren wat gezelliger, en daar heeft ook niet iedereen of tijd of gelegenheid voor.Kortom,dit alternatief is slechts weggelegd voor een iets kleinere groep mensen.



Reactie van
01-07-2004 | 23:17

zal er dan in heel Leeuwarden nergens anders een plek zijn waar mensen met kindere geen overlast hebben.Ik ben het met mijn voorganger eens, niet iedereen kan een sauna betalen echt goedkoop zijn die niet



Reactie van Chulo
01-07-2004 | 23:21

Wat is er gelegen aan mensen die seks hebben? Wie heeft daar al last van gehad?



Reactie van Richie
02-07-2004 | 9:29

Advokaat Spong, zo mogen we het graag horen!! Succes.



Reactie van Janno
02-07-2004 | 9:39

Openbare homo-ontmoetingsplaatsen (1 'Hop' ,2 'hops') waar al dan niet snelle en al dan niet anonieme seks plaatsvindt: ze bestaan al zolang homo's bestaan en door hetero's worden gediscrimineerd.
Zo bezien is het bestaan van 'hops' een graadmeter voor een eeuwenoud, smartelijk feit. Dus: ook vandaag de dag, in ons zogenaamd 'verdraagzame' Nederland, zijn er blijkbaar nog veel homo's die er niet zonder kunnen. Hops hebben daarom een zeker bestaansrecht.

Voor zover de homo's ge-emancipeerd zijn, heeft zich onder hen echter ook een nieuwe variant ontwikkeld, die de hops ziet als een vorm van buitenrecreatie. Dit komt in de buurt van nudisterij, en ja: er bestaan nudistenparken, dus slaat deze nieuw homo-variant al snel een toon aan als zou hij "recht" hebben op het bestaan van hops.
Ik ben een vrijzinnig denkend mens en ieder "recht" dat iemand denkt te kunnen claimen, mag wat mij betreft worden gerealiseerd, zolang het anderen maar niet in de weg zit.
Het moeilijk op te lossen probleem is, dat het officieel toestaan van hops betékent dat daarvoor speciale plekken moeten worden áángewezen, terwijl dat linke soep is omdat alleen het áánwijzen ervan al voor potenrammers de mogelijkheid biedt om er een heleboel tegelijk uit te schakelen.
Hier botst dus de (door hetero's zélf wettelijk mogelijk gemaakte!) homo-emancipatie op de weerbarstige dagelijkse praktijk.
Veel plezier!



Reactie van
02-07-2004 | 9:39

Goed zo Richie, sluit je maar aan bij het superdomme gelul!
Maar misschien kan je ook iets zinnigs vermelden.



Reactie van Marijn
02-07-2004 | 10:24

Er zijn veel spannende plekken waar je lekkere sex kunt hebben. Je moet jezelf alleen afvragen of je daar een ander mee wil confronteren met name kinderen.



Reactie van Een Leeuwarder
02-07-2004 | 10:39

Het is natuurlijk verkeerd om kinderen te confronteren met homosex. Echter leven we in een land van vrijheid blijheid en mag er veel, en toch ook weer niet. Misschien beter om naar die plaatsen te gaan op tijden dat de kinderen op bed liggen....En anders is er in Leeuwarden altijd nog het Rengerspark waar het s'avonds ook druk schijnt te zijn, dus misschien een optie voor de bosjesneukers. Veel plezier



Reactie van Alex
02-07-2004 | 12:13

goede zaak dat het wordt aangepakt. dat mensen op parkeerplaatsen en/of in de buitenlucht seks hebben heb ik geen problemeen mee. het is niet mijn manier, maar als zij t zo willen doen vind ik dat best.

echter zodra er problemen ontstaan vind ik dat het aangepakt moet worden. en vind het wel goed van de gemeente en politie dat ze aangeven dat het op een andere plek WEL gedaan mag worden.



Reactie van Urs
02-07-2004 | 12:21

het is sowieso niet goed om kinderen te confronteren met sex in het algemeen
Laat het nog fijn kind blijven en dan
de tv-programmering vandaag de dag????



Reactie van Nico
02-07-2004 | 12:52

Ja, kom op Spong ik steun je.
Tegenwoordig is sex een zonde en geweld zie je overal. Net de omgekeerde wereld.



Reactie van tapijtbijter
02-07-2004 | 13:36

moet je ff in de stad Groningen kijken aan de Hoornse Plas !!! > fistende hetero's op de picnic tafel, goed voorbeeld doet goed volgen



Reactie van tapijtbijter
02-07-2004 | 14:26

picnick



Reactie van Daniel
02-07-2004 | 14:29

wanneer wor4d het nou eindelijk duid3elijk dat de overlast zit bij de hetero mannen zelf die niet willen toegeven aan hun homo ofg bisexualiteiten vallen ons homos lastig op de ontmoetings plaatsen .Iedere keer word de vinger naar de homo gemeenschap verwezen , terwijl iedereen weet dat de probleem ligt bij die keurig getrouwde mannen met families.Het is zo makkelijk om ons de schuld hiervoor te geven



Reactie van Joop
02-07-2004 | 14:29

Sex in de natuur is best fijn, maar doe het gewoon niet waar gezinnetjes komen.
Overigens wel een beetje misplaatst dat het alleen homo's betreft, de groep hetero's die sex hebben in de natuur is nog steeds groeiende...



Reactie van peter007
02-07-2004 | 17:17

ik vind het wel goed van de gemeente leuwarden dat ze dat doen.ik vind dat je best wel sexs mag hebben in het open lucht maar.je moet wel rekening houden met anderen.zoals kinderen Enzv



Reactie van Ron
02-07-2004 | 19:37

@Daniel
Niet relevant gelul.



Reactie van Harold op reactie van Daniel
02-07-2004 | 19:50

Daniel, als je niet lastig wilt worden gevallen door heteromannen, moet je ook niet op die plaatsen komen. Dan heb je daar niets te zoeken.
Maar dat is niet de essentie van het artikel. Het gaat erom, dat de overige bezoekers van het recreatiegebied, die ook het recht hebben om daar te recreëren, niet tegen hun wil met de seksuele uitspattingen van homo's of hetero's worden geconfronteerd. Dit gebied is van en voor iedereen en je kunt daar gebruik van maken, zonder wie dan ook te hinderen.
Homo's hebben daar geen uitzonderings- positie, al denken sommigen van wel.



Reactie van
02-07-2004 | 22:34

Groene Ster? Wedden dat je daar alleen geitewollensokkenfetishisten tegenkomt.



Reactie van californian
03-07-2004 | 6:40

hoe kan je nou in het koude Holland seks in de buitenlucht hebben? Je lulletje
verschrompelt immers in de kou????



Reactie van pseudohetero
03-07-2004 | 9:22

Waarom worden homo's toch altijd zo expliciet benoemd als het over wangedrag op cruisingplaatsen gaat? Komen er soms niet ritsen keurig getrouwde huisvaders om hun onbedwingbare neiging naar clandestiene homosex te bevredigen, terwijl juist zij zich dmv een vrouw/vríendin en kindjes verdekt opstellen in het dagelijks leven? Hypocriet om steeds met de vinger naar homo's te wijzen, of is het gewoon struisvogelpolitiek en moeten de 'normaal' getrouwde mannen koste wat kost beschermd worden, en vooral maar niet benoemen als cruisers??



Reactie van Harold op reactie van pseudohete
03-07-2004 | 11:58

Wat zijn wij toch ontzettend goed in het wijzen naar anderen.
Wees eerlijk en steek je hand in eigen boezem!
Bovendien, die keurig getrouwde mannen zijn dus ook homo, anders komen zij niet op die plaatsen.
Dus wie veroorzaken nu de overlast?
Juist..... de homo's.



Reactie van pseudohetero
03-07-2004 | 17:04

Ongelooflijk Harold, wat een naiviteit????! Heb je dan echt nog nooit gehoord van bisexualiteit????? Je weet wel, van die types die het met mannen en vrouwen doen, alleen relaties hebben/of trouwen met vrouwen, maar met mannen alleen sex, in dit geval dus bi-mannen, op juist, inderdaad, in veel gevallen op cruisingplaatsen. Ongelooflijk, zo dom als jij tref je ze zelden, echt waar!



Reactie van Rob
03-07-2004 | 17:16

Hoe kan dit nou met een homoselsuele burgemeester!!!



Reactie van Urs
03-07-2004 | 19:29

Uhm...Pseudohetero? Weet jij zelf wel, wat 'Bisexualiteit' is???????????????
Lees even je 'betoog' terug...



Reactie van Harold op reactie van pseudohete
03-07-2004 | 20:03

Sorry, pseudohetero, zoals jij bi-seksualiteit omschrijft heb ik het inderdaad nog nooit begrepen. Ik was tot op heden van mening dat bi-seksuelen zowel met mannen als met vrouwen seks hadden.
Ik vraag mij nu toch af; wie is hier nu dom en naief?
Maar waar gaat het in dit artikel nu in werkelijkheid over? Over overlast op een recreatiegebied, bestaande uit, voor anderen zichtbare, seksuele handelingen tussen mannen, en daar moet paal en perk aan worden gesteld. We hebben het hier dus niet over een kudde oliefanten, maar over homo- en (voor alle duidelijkheid)bi-seksuele mannen.
Laten wij dus niet draaien en naar anderen wijzen, maar laten wij als homo-seksuelen onze verantwoordelijkheid nemen.






Reactie van Harold
03-07-2004 | 20:27

Lees in de laatste zin van mijn vorige reactie "homo/bi-seksuelen".



Reactie van paskwal
03-07-2004 | 22:56


He URS
Ik merk na afwezigheid van een half jaar dat jij je "opgestoken vingertje" nog altijd bij de hand hebt URSSSS ? Telkens die zgn hoog niveau wijsheden die je verkondigt , met een tikkeltje dromerigheid er in én ook met veel zgn vraagjes van jouw zijde verpakt in je je belerende betoogjes. Telkens op iedere stelling die hier wordt gegeven blijk je aanwezig om vooral de andere te wijzen op de juiste woorden !de juist toon, de grove fouten en de slechte denkbeelden die men hier zoal verkondigd........ het is goed dat jij er bent ! VENT ,om te corrigeren en hen te wijzen op hun domheden.
Chapeau ! Urs....
Ik ben weer terug in GGolland , dus ik ga weer veel van je leren in de komende tijd ! dank alvast!
PASKWAL



Reactie van Ron
04-07-2004 | 1:35

Ze doen maar, ik sex lekker binnenshuis, of ergens waar ik denk anderen er niet mee lastig te vallen, voorzover iemand het lastig vindt, want dat blijft de vraag. Sucksex heren!



Reactie van pseudohetero
04-07-2004 | 8:17

neem eens een kijkje op een willekeurige bi mannen site......ritsen aan een vrouw gebonden 'discrete'bi mannen op zoek naar clandestiene homosex. Anno 2004 heb ik nog niet gehoord van een bi man in een homorelatie, laat staan homohuwelijk die daarnaast met vrouwen rommelt. Het is en blijft de aloude 'discrete'hetero versie. Apropos homorelatie/huwelijk; ik denk dat ho/bi binnen een homorelatie/huwelijk al een absolute zeldzaamheid is, laat staan bi/bi. Het gedrag van de gemiddelde bi man is een exacte graadmeter voor hoe er over homosexualiteit gedacht word; kan niet, mag niet, vies bah, thuis brave sex met het heteroprinsesje, clandestiene ruige homosex elders, uiteraard in het diepgeniep. Op oa cruisingplaatsen dus, de overbekende auto's met kinderzitjes achterin......lol!



Reactie van bi
04-07-2004 | 11:38

jij zit met een behoorlijk probleem, knul. praat er maar veel met anderen over dan kom je er vanzelf wel uit



Reactie van pseudohetero voor bi
04-07-2004 | 12:21

dat is nog eens onderbouwde kritiek bi! mi zijn het juist de gebonden bi mannen die met een behoorlijk probleem zitten, en die kunnen er met niemand over praten he? kleine egootjes, stel je toch voor dat anderen aan de weet komen dat ze bi zijn? laat staan hun nietsvermoedende vrouw/vriendin?? lol! enneh, je kunt hier op het net van alles beweren, zoals dat jij openlijk bi bent, dus niet een selectief groepje (neukertjes)dat er vanaf weet, maar je familie en vrienden enzo, en dat je heus wel als bi een openlijke homorelatie durft aan te gaan.....we don't buy that!Praat er maar veel over met anderen, liefst zo anoniem mogelijk, dan kom je er vanzelf wel uit.



Reactie van pseudohetero voor bi
04-07-2004 | 12:28

en eerlijk gezegd benijd ik ze niet, die vrouwen die een kat in de zak hebben gekocht met een achterbakse halve poot als man of vriend..........emotioneel en sexueel belazerd worden, en nog een levensgroot risico op allerlei soa's lopen ook.



Reactie van sebas
04-07-2004 | 12:50

Bi's zijn nichten die niet durven toegeven dat ze op mannen vallen, en daarom voor de goede sier een vrouw 'nemen'. Zij verloogenen zichzelf! Het is een schande dat velen van hen de standaard homo op hops vertegenwoordigen.... thnx



Reactie van Urs
04-07-2004 | 13:47

goh, da's pas (een) kwal



Reactie van bi
04-07-2004 | 14:11

pseudohetero,sebas en leatherseb, wat zijn jullie vreselijk dom!!!!!!
in jullie domheid gaan jullie er standaard van uit dat bisexuelen altijd getrouwd zijn of voor de goede sier een vriendin hebben. het tegendeel is waar.
jullie vinden jezelf geweldig en denken dus zomaar tegen iedereen aan te kunnen schoppen.
ik ben niet gebonden en heb dus geen vrouw/vriendin of vriend. ik doe mij ook niet anders voor dan ik ben. Maar ik ben in staat en vind het lekker om seks te hebben met zowel een vrouw als met een man. en zo is het bij de meeste bi's.
vertel mij nu eens, wat daar fout aan is.
Dat is heel iets anders dan homo's die wel of niet bewust getrouwd zijn met een vrouw en zich nu doodongelukkig voelen en daarom hun gerief in het geniep op de baan moeten zoeken.
denk hier maar eens goed over na, voordat jullie weer domme en ongenuanceerde dingen gaan roepen.



Reactie van pseudohetero voor bi
04-07-2004 | 15:20

lieve, lieve bi, waar haal jij vandaan dat bimannen niet standaard aan een vrouw gebonden zijn dan? het tegendeel is waar?? alleen omdat jij geen relatie met een vrouw hebt (en dus ook niet met een man!!) wil zeker nog niet zeggen dat dat voor iedere biman geldt! En jij doet je ook niet anders voor dan je bent? Dus je familie, vrienden en collega's weten dat je bi bent, of je benoemd het gewoon niet, en iedereen gaat er gewoon vanuit dat je 'hetero'bent? De meeste bi mannen zijn in staat en vinden het lekker om sex met zowel mannen als vrouwen te hebben, maar vertel me; bestaan er bi mannen in een homorelatie/huwelijk die daarnaast met vrouwen rommelen? Zeg nou zelf, dat zijn er heeeeeeel erg weinig, of liever gezegd, zo goed als geen he? En wat kwaak je nou over getrouwde homo's? We leven anno 2004,en het zal misschien voorkomen, maar niet zoveel als jij doet geloven. Als een bi man ook maar een beetje op vrouwen valt, dan is de makkelijkste weg snel gekozen; vrouwtje en kindjes,want 'normaal'. En dat zijn dus die types die hun gerief in het geniep op de baan zoeken. we hoeven niet over jouw monoloog na te denken, omdat wat hier zoal geschreven word over het gedrag van bi mannen helaas een gegeven feit is. Wat is er fout aan bi mannen die in staat zijn sex met zowel mannen als vrouwen te hebben? Niets, helemaal niets, maar hun sociale gedrag is wel heeeeeeeeeeeeel erg fout, vind je ook niet? Zoals bv vrouwen heilig verklaren, 'ik hou van vrouwen, vrouwen zijn prachtige, heilige wezens, met alleen vrouwen ga ik een relatie aan (want normaal dus) en met mannen heb ik alleen sex, stelt niets voor. dat is de tendens van de gemiddelde bi man, zonder in de gaten te hebben dat 'als sex met mannen niet zoveel voorstelt'ze er wel erg hard achteraan jagen......merkwaardig emotioneel gemankeerd zijn ze, die bi mannen.



Reactie van eddy
04-07-2004 | 17:21

homo-ontmoetingsplaatsen zouden moeten heten 'niet uit de kast ontmoetingsplaatsen'. hoeveel getrouwde mannen kom je daar niet tegen? daar moeten we de hetero-wereld eens van op de hoogte brengen. die denken dat 'hun soort' zich daar niet vertoond. dus die vieze homo's krijgen hierdoor weer de zwarte piet toegespeeld. daarbij komt nog eens dat als je weet dat zich daar van alles afspeelt en je wilt er niet mee gekonfronteerd worden, je je kinderen daar toch gewoon weghoudt? hetero's weten vaak heel goed waar zich dit soort afwerkplaatsen bevindt. vraag maar eens na in je kennissen- of collegakring.



Reactie van eric
04-07-2004 | 17:53

nou, pseudohetero EN bi hebben ELK wel een punt !



Reactie van een homo
04-07-2004 | 18:05

nee, Bi scoort hier!
Pseudohetero lult vanuit 'zijn denkwerk over bisexuelen' en blijft daardoor 'haken' met zijn denkwerk en weigert daardoor 'zijn mening' eens anders te zien; de gekozen bijnaam Pseudohetero is eigenlijk al veelzeggend



Reactie van bi voor pseudohetero
04-07-2004 | 19:45

je aversie(misschien wel haat)tegen bi- en getrouwde homo's is zo groot en je denkwereldje zo klein en halsstarrig, dat je waarschijnlijk nooit zal openstaan voor de mening van anderen.
dat is heel jammer en zeker voor je medemens.
in de wetenschap dat wij het nooit eens zullen worden, bedank ik je toch voor deze discussie en wens je voor de toekomst veel wijsheid.



Reactie van aversie
04-07-2004 | 21:56

Sorry hoor. Kun je niet gewoon thuis in je bed sexen? Het is zoooo simpel alsook makkelijk. Ik doe het daar ook met m'n vriend :-S.



Reactie van zutphen
04-07-2004 | 22:45

in de buiten lucht sex hebben is geil dat kan ook,maar zorg dat je niet door kinder word gezien, houd je aan je normen en waarden het is goed dat daar toezicht wordt gehouden, maar de hetero kan der ook wat van.( die verpesten het ook vaak)



Reactie van pseudohetero
05-07-2004 | 8:10

mijn nick is een tongue in cheek nick..."een homo'! enneh, bi, je hebt helemaal gelijk hoor, over mijn kleine wereldje.....ik kom namelijk uit hoofde van mijn werk regelmatig (praktiserende) bi mannen die aan 'leukemie' lijden tegen. natuurlijk mag niemand weten dat ie bi is en AIDS heeft, dus word het personeel gedwongen om mee te liegen, ook waar nietsvermoedende vrouw/vriendin en (jonge) kinderen bij zijn. Als je dat met enige regelmaat gebeurt, dan is het onvermijdelijk dat je een eindeloze walging en weerzin ontwikkeld tegen, inderdaad, pseudohetero's. snap je? Daarbij trek ik in het dagelijks leven nogal eens 'hetero'mannen aan die in werkelijkheid diepgeniep praktiserende bi mannen blijken. Vandaar mijn afkeer van bi mannen dus. Oh, enneh, bi, je schijnt maar niet te begrijpen dat getrouwde-echte homomannen- anno 2004 niet zo heel veel meer voorkomen, aan een vrouw gebonden -praktiserende-bimannen des te meer die zijn allesbehalve zeldzaam.



Reactie van Janno
05-07-2004 | 11:24

Kort samenvattend:

Veel beweringen, geen bewijzen, dus: een zoveelste discussie waar niemand ook maar ene moer mee opschiet.



Reactie van gayboy23
05-07-2004 | 15:14

heel verstandig van de gemeente ben ik helemaal mee eens tal van homo s verpesten het voor de andere homo s
als je sex wilt hebben spreek thuis af of ga ergens heen waar niemand komtofzo maar ga geen ouders met kinderen of andere mensen confronteren met dat soort activiteiten!!!!!!!!!!!!



Reactie van
05-07-2004 | 18:29

Met wie voert Pseudohetero een dialoog?



Reactie van Patrick
05-07-2004 | 20:52

Het is blijkbaar voor veel homo's moeilijk om eens een keer rekening met anderen te houden. (doorgeschoten narcisme??) Anders kan ik deze reacties niet verklaren! Het ligt toch voor de hand! Het motto lijkt steeds meer te worden: Wij moeten alles kunnen en alles mogen! Wij moeten niet alleen dezelfde rechten als hetero's hebben, nee het tienvoudige daarvan! Niet alleen kunnen trouwen maar ook promuscue kunnen zijn! Het lijkt wel of homoseksualiteit het exclusieve recht heeft op "alles mogen!". Het superieure ras der rassen blijkbaar! Der Uubermensch is in de homo een werkelijkheid geworden!Wat zou Nietzche verheugd zijn! En waar zijn onze homo-goeroes? Wat vinden die er van? Onze hogepriesters, dominees en ayatolla's? De religie die homoseksualiteit heet...is niet minder dogmatisch dan welke andere fundamentalistische stroming in het christendom of islam dan ook. De Fallus religie, de ding-religie,is ongebreideld, zeer intolerant, en seksualiteit een must altijd, overal en waar dan ook. Het enige wat telt is wat tussen onze benen zit! Zonder rekening te houden met anderen! Geen wonder dat er zo negatief tegen de godsdienst der homseksualiteit wordt aangekeken. Je zou er bang van worden! Gij zult sex hebben, immer en altijd, waar en wanneer dan ook en gij zult nooit rekening houden met anderen, want dit gebod komt van fallus, de god der goden, en staat in de Lebijb voor uw aller leringen



Reactie van willem & zo
06-07-2004 | 0:05

VVD = slecht voor gay!



Reactie van Lody
06-07-2004 | 11:51

Iedereen heeft overal en altijd sex. Waarom homo's dan niet? En de kindjes? Die vermaken zich prima met computerspelletjes waarin iedereen afgeknalt wordt, dat heeft namelijk zo'n erg goede invloed. Maar oh wee als men twee kussende mannen ziet (tussen alle kussende hetero's) BAH!!!



Reactie van Yorin
08-07-2004 | 11:41

Waarom maken ze in Nederland, net als naaktstranden, geen gedoogzone's waar je naar hartelust naakt kan zonnen en gelijktijdig de "liefde" bedrijven?
Het is heerlijk in de buitenlucht naakt alles te doen.Kijk er graag naar en doe mee.



Reactie van Jacques
08-07-2004 | 23:34

Lody ziet het goed, op 1 punt na: als er klachten zijn over een baan dan komen er allerlei problemen. Als de homo's zich wel rustig gedragen en zorgen dat ze uit het zicht van andere recreanten blijven kan een baan jaar na jaar zonder problemen bestaan. En we willen toch ongehinderd cruisen en vrijen??!!



Reactie van hhhmmm
09-07-2004 | 18:54

http://truestory.scriptmania.com/



Reactie van erik
09-07-2004 | 19:33

ik ben 17jaar
ik woon almeloik ben homo
maar ik ben bang voor mijn moeder boos
woorden ik graag met iemand verkieren woorden ik zoek jonge van 17 en 29 jaar
vriendschaap kunt ij met mij wil
ik wacht vooru bellen voor mijn 0650466328 of 0546860982 niet zegen wieb
ben ij van van ggd of thuis zorgen
ik wacht voor u. snel belln ik ben nog niet bij iemand andre bed niet geweest



Reactie van Martijn
10-07-2004 | 1:29

Erik,
het lijkt me niet zo'n strak idee om hier een contactadvrtentie te plaatsen? het plaatsen van je telefoonnummer op internet is trouwens nooit een goed idee.

Over dat artikel:
Ik vind het niet passen dat mensen in het openbaar seks met elkaar hebben... dat geldt voor zowel hetero's als homo's. En als je van tevoren wist dat je dat misschien zou kunnen tegenkomen.. ga er dan gewoon niet heen!



Reactie van Lody
13-07-2004 | 7:19

Tuurlijk Jacques... uiteraard moet je niemand tot last zijn. Geen discussiepunt. Wel vind ik dan wel weer dat mensen tegenwoordig wel snel 'last' hebben van iets. :-)



Reactie van sebas
12-08-2004 | 12:48

"Ben jij homo?"
"Nee" sprak de hetero, die de vraag als een belediging ervoer.
"Ben jij homo?"
"Nee" sprak de bi, die diep van binnen voelde dat ie loog.
"Ben jij homo?"
"Nee" sprak de sluimernicht, die er verstandig aan dacht te doen te liegen i.v.m. de toenemende discriminatie.
"Ben jij homo?"
"Tuurlijk schat, dat kan je toch wel zien???"
Ergo: 1 op de 4 is homo. HOE KOMEN DIE HOPS DAN TOCH ZO VOL????? Dit omdat Jarno constateerde dat er geen 'bewijzen' waren.....nee, bewijzen zijn lastig te verifiëren als de helft de waarheid vermijdt.



Reactie van Kaiden
15-05-2007 | 13:27

http://98c4a7f66f28ce0fe599dfa98a4b323e-t.cmrczx.i
nfo a href="http://98c4a7f66f28ce0fe599dfa98a4b323e-h.cmrczx.info">98c4a7f66f28ce0fe599dfa98a
4b323e /a> [url]http://98c4a7f66f28ce0fe599dfa98a4b323e-b1.cmrczx.info[/url] [url=http://98c4a7f66f28ce0fe599dfa98a4b323e-b2.cmrczx.info]98c4a7f66f28c
e0fe599dfa98a4b323e[/url] [u]http://98c4a7f66f28ce0fe599dfa98a4b323e-b3.cmrczx.info[/u] 8a679c05bcb1370ed3f8ad6d85f13583



Reactie van mHpqjrdhcVkQU
29-07-2009 | 4:58

sT1WII srchazzq kpphgumj knoxwkgr



Reactie van tnWTPzgjZUMG
01-08-2009 | 2:20

raoqfjia lwllemfm txnifeoj



Reactie van MniGmVTMqHSRu
01-08-2009 | 3:42

wfuqdkeo ydrifxyo ythfwiqh



Reactie van AFAQleziHImPOchH
01-08-2009 | 5:01

rjbvsvyv hahyiiaz hwrajxpb



Reactie van xMjVBPEOVQuh
01-08-2009 | 6:22

gpksqyxq ntajussa ycugvzsn



Reactie van ngtCqhUguybs
01-08-2009 | 7:42

fdsombjl hryicauy ieqefiaa



Reactie van EvHrKXrz
09-08-2009 | 15:54

tntdvhgb krlzszkl exkpqfej



Reactie van oQUuQKCGTGeXSE
09-08-2009 | 17:19

ftdptwov swwonfir hwszzwbs



Reactie van LJrNcRzCBNP
09-08-2009 | 18:44

kwhlezze apfuttqc dbfbhviv



Reactie van kiSZWBRxmkwuyASocfu
09-08-2009 | 20:07

llwbimnw lvoenmkw rugzwwzt



Reactie van MHoXmkRfFKaM
09-08-2009 | 21:31

dztczcwx lkrkoura emzbbzbo



Reactie van RqSwGddclIeqp
14-08-2009 | 10:01

rreignlb txlxcvik kfdhelgm



Reactie van uNXShACGyaHGlkoNJ
14-08-2009 | 11:24

jkybpsvl zoajpkyi bhpgzvyq



Reactie van whpRlREkTWL
14-08-2009 | 12:49

pqjoigaq cljhpayg vjrkvynf



Reactie van rGWynNjSMebPzgXCgVp
14-08-2009 | 14:14

vhpktysp jyrfcnya rbmytqrb



Reactie van WvSlLzhdJUWWKK
14-08-2009 | 15:42

ogimjvhv gzlvncng svzsxpbu



Reactie van gNEFZkHEApUYaYOZGaV
14-08-2009 | 17:07

nrrziiti fmkplybm hauazoeq



Reactie van XpTkOwQzgr
14-08-2009 | 18:35

uvapvidm gcdysftw knikagyj



Reactie van iykVVlqKVO
14-08-2009 | 20:01

tlwbhsfy nhphurjn xdsacdop



Reactie van CMUiKPMJLqENSmGPBy
14-08-2009 | 21:26

cslpwidj ecphqysi pavvleas



Reactie van oaQZdSCUpXekYEVad
14-08-2009 | 22:47

jrhiiixu jzttenfh aeaqpsgf



Reactie van mMQjdGrt
18-08-2009 | 6:59

qdhppfnr ibuqvlsr gysjimnf



Reactie van OwyNrhLZdq
18-08-2009 | 8:38

ltmsltda krtkxchk fcnqsmgb



Reactie van SBApeDHObKdxVHVzJw
18-08-2009 | 10:18

xdqrugen agcgnrnb qipcusrj



Reactie van vxKuNMBCMeFMgvyQpF
18-08-2009 | 12:01

bmsvpgyd hsnflcnf rmvcrurp



Reactie van vTCXwKQfhtNPJwpmR
19-08-2009 | 6:15

tebjmybx guoxoijt ipmfopzi



Reactie van HeYawEPXXQDuA
19-08-2009 | 11:03

oknzzhpy nguwpvtv zpeqsjnq



Reactie van zMkqZbATuQqlaGIqqu
21-08-2009 | 2:26

snnmugxj xpgjhert rwhotkmc



Reactie van HDuqvuZMkWRyQCrknt
21-08-2009 | 8:24

jboqevpw ljxjlbzx fajazlcr



Reactie van jmrbzgoSlcXxQBN
21-08-2009 | 14:24

yyiizhqm bchofaae bzlmsuqx



Reactie van OCCdCKnZTYaC
21-08-2009 | 20:20

cwccpspc scknisdg eddbodkj



Reactie van qKZDgLbGR
22-08-2009 | 0:46

nvyfxrxk lybadmxg fwqcsmth



Reactie van ZNEkxNqG
22-08-2009 | 6:44

cawlnedc otsoaylg qvayerxs



Reactie van NNRYeekBNIl
22-08-2009 | 19:23

jpwljgmv ixwjwgwv wmmvdnay



Reactie van KbUWiPnyoOSPYgjcUw
22-08-2009 | 22:51

mdrqlesw fignzjdm fwmrqxow



   
Naam:
Bericht:
 
DVD Shop
Koop deze DVD nu in onze DVD shop!
>> klik hier
HomoTest
E-Cards
Verstuur een gay- kaart via internet. Simpel en gratis.
>> klik hier
Gay op TV
Wat is er deze week voor leuks op TV! >> klik hier
Boeken Shop
Koop dit boek nu in onze boeken shop!
>> klik hier
Gay Nieuws
Altijd actueel gay nieuws op je site. Simpel en gratis. >> klik hier
HomoHoreca.nl
HomoScoop
Hoe staan de sterren deze week voor jou?
>> klik hier
Muziek Shop
Koop deze CD nu in onze muziek shop!
>> klik hier
GaySite.nl ShirtShop
Nieuwsbrief
Elke keer verras- send! Het gratis E-Zine van GaySite.nl
>> klik hier
Nieuwe Links
Overzicht van recent opgenomen nieuwe linken.
>> klik hier