| Gay Nieuws

Straf na seks in het openbaar

09-07-03 | Een motoragent heeft twee mannen aangehouden, die op het Zilverstrand in Almere seks met elkaar bedreven. De politie controleert sinds eind vorige maand extra in het gebied, omdat bezoekers hadden geklaagd over openbare vrijpartijen door homo's. Het duo moet zich voor de rechter verantwoorden.

De 46-jarige Amsterdammer en een 40-jarige inwoner van Oldemarkt zijn de eersten die op de bon zijn geslingerd sinds het verscherpte politietoezicht op het Almeerse strand. In een overgangsperiode voor 1 juli deelden agenten volgens een woordvoerster al veel waarschuwingen uit.

Het bewuste gedeelte van het Zilverstrand is bestemd voor naaktrecreanten en bleek ook erg in trek als homo-ontmoetingsplaats. Toch leverde dat lange tijd nauwelijks klachten op, aangezien de mannen elkaar in het donker troffen. Nu de cruisende homo's er ook bij daglicht seksuele ontmoetingen hebben, storen andere bezoekers zich daaraan. Zij riepen daarom de hulp van de politie in.

De straf voor openbare schennis van de eerbaarheid kan variëren van een boete van minimaal 250 tot 2.000 euro of een gevangenisstraf van maximaal drie maanden.


| Reacties op dit artikel

Reactie van kees
09-07-2003 | 12:32

Ik baal van die homo's die dit allemaal in het openbaar doen en zich niets van hun omgeving aantrekken.
Logisch dat dit gebeurd! Ze verpesten het voor anderen.
Houdt het discreet, mannen!



Reactie van NoName
09-07-2003 | 12:40

Als ze de hetrostellen ook bekeuren als ze worden betrapt is er toch niks aan de hand....? De stranden en duinen zijn er ook niet voor om sex op of in te hebben... Okay het is wel spannend maar toch als je word betrapt moet je ook de gevolgen er van dragen.



Reactie van reinier
09-07-2003 | 12:41

Ik vind dit terecht. Sex in het openbaar bedrijven overdag en dan ook nog in het blikveld van andere bezoekers dat taboe. Daarnaast verpesten ze het voor anderen maar vijzelen ze daarmee het imago van homo,s zeker niet op. Seks in het openbaar...oke. Doe het dan niet zo opvallend zoals hetero paren dit doen!!!



Reactie van nameless
09-07-2003 | 14:23

het is terrecht dat homos meer rekening moeten houden met doorsnee families die niet bekend en niet gedient zijn van openbare sex. Maar om hoge geldboetes en zelfs gevangenisstraf uitdelen is niet-nederlands. Is dit het begin om homos weer achter de tralies te krijgen ala egypte. Heteros sexen ook veel in het openbaar, daar hoor je niets over.



Reactie van puur hollands
09-07-2003 | 14:30

wanneer gaat de overheid nou is begrijpen dat homoontmoetingsplaatsen een deel zijn van de homo subcultuur. in plaats van geldboetes en gevangenisstraf zou er is gedacht moeten worden over een speciale homovrijplaats, weet iedereen die er komt wat ze kunnen verwachten en hoef je ook niet meer geschockeerd te zijn. iedereen blij, de homos en de burgelijke gezinnetjes



Reactie van normen en waarden
09-07-2003 | 14:45

het is wel vreems dat na jaren lang alles toe te staan er nu opeens geldboetes en gevangenisstraf wordt uitgedeelt. waar komt dit opeens vandaan? Nieuwe mensen aan het bewind? Ook is het vreemd dat in Almere gestraft wordt en elders in het land niet, het gebeurt door heel Nederland!! Met het gedogen van openbare sex heeft de overheid zelf een soort van toestemming gegeven voor dit soort activiteiten. moeten nu opeens 2 mannen als voorbeeld dienen om het een teken te geven dat het gedogen opeens is afgelopen. De overheid heeft zelf schuld aan het ontstaan van deze plaatsen, laat ze eerst eens wat anders hieraan doen dan mensen achter de tralies te zetten. En ja, gaan we weer net zo worden als in Egypte???? waar is het tolerante Nederland nou !!



Reactie van belachelijk !!
09-07-2003 | 14:49

gevangenisstraf met het cellentekort wat nederland nu heeft !!!!! Ga is echte boeven en criminelen pakken voordat je mensen oppakt die vaak vanuit een isolement en nog niet uitkomen van hun geaardheid hun menszijn uitoefenen.



Reactie van Keesje
09-07-2003 | 14:58

Ik vind het heerlijk om in de openlucht te sexen!!!!!
Wat is daar mis mee?



Reactie van Jerry
09-07-2003 | 15:03

Homo's moeten niet gaan overdrijven! Dus ben het mee eens met de politie agent.



Reactie van 2 maten
09-07-2003 | 15:21

Ben er eens geweest en waneer ze sexende mensen willen oppakken hadden ze toen 1 vrouw en 24 geile heterokerels in een bus kunnen stoppen!!!!

Kaalsslag van de natuur is kaalslag van de vrijheid. Als je weet dat in bepaalde gebieden 'vrijelijk' rondgelopen kan worden en je ergerd je hieraan moet je daar niet naar toe gaan maar lekker op het familiestrand blijven.



Reactie van rene
09-07-2003 | 16:36

Het zilverstrand was ooit toen het van Rijkswaterstaat was een oase van rust waar homo en hetero naast elkaar rustig hun gang konden gaan.
Erwerd gesext, maar het was rustig en bedekt, veelal. alleen op drukke dagen kon er wel eesn wat wrijving onsttaan met gezinnetjes met kinderen die argeloos in de roze zone verzeild geraakt waren.
Ik kom er al 16 jaar. Nadat de gemeente almer het strand van rijkswaterstaat had overgenomen weden de bosjes waar een en ander plaatsvond weggehaald. De homo's verdwenen natuurlijk als vanzelf naar achteren onder de brug door richting muiderzand. En ook daar vond de sex veelal discreet en verhuld plaats.
Maar de heteros begonnen gangbangs in het open veld te organiseren (via internet) en daarmee werd het pas echt disgusting en onrustig op het strand. De openbare eerbaarheid werd toen pas echt aangetast. En aldus voerde gemeente Almere het conrolebeleid op. Ongeveer 3 agenten per uur die vanuit Almerestad 15 minuten onderweg zijn, 15 minuten controleren en bekeuren 15 minuten weer terug gaan en dit zo'n 4 tot 6 keer per dag. Reken maar uit zeker zo'n 3 tot 8 politiemanuren per dag gaan met deze belachelijke zedenmeesterlijke controles van ons belasting geld er mee heen. Als dit het gevolg is van meer blauw op straat terwijl op Station Almere je de hardrugsdealers op zij moet duwen om er bij te kunnen dan klopt er iets niet.
Ik stel voor dat de gemeente Almere het naakstrand weer laat doorlopen tot onder de brug naar de andere punt, zoals het vroeger ook was. De bosjes die weer aan het opkomen zijn rustig laat groeien en deel alleen boetes/waarschuwingen uit aan provocerende in het openlijk sexende mensen (volgens mij zijn dat toch echt die heterogangbangs en zeker niet de homo's)
En laat die dure nutteloze hoog frekwente politie controles achterwege er is beter werk voor de overheid te doen dan buitenrecreanten hun genot te ontzeggen. Bah!



Reactie van Rob
09-07-2003 | 17:15

Van mij mag sex in het openbaar héél strafbaar gesteld worden. Ook op ontmoetingsplaatsten of in afgelegen bosjes. Hartstikke strafbaar maken!
Komen er ook niet zoveel dure aidspatienten bij en de Nederlandse bevolking wordt niet continu geconfronteerd met deze viezerikken!



Reactie van iets sneller dan gaysite.
09-07-2003 | 18:29

Dit bericht was gisteren al te lezen gepost door een gebruiker van gaysite, maar blijkbaar wil gaysite er graag mee vandoor en hebben ze het maar gauw verwijderd. Kinderen zijn het.



Reactie van homoseksuele man die van seks ho
09-07-2003 | 18:57


Heel goed in de homocultuur wordt al snel gewezen naar anderen, dus wordt het tijd dat de waarden en normen in hun eigen cultuur ook eens aan de kaak gesteld wordt. BRAVO !! Homoseksuelen en ik zou liever nichten willen zeggen want dat is iets anders voelen zichzelf snel gediscrimineerd door de omgeving terwijl zijzelf super goed zijn in discrimineren !! en afrekenen met kwetsbare gevoelens van anderen.

IK BEN GELUKKIG !!!



Reactie van ZeeuwseBear
09-07-2003 | 19:46

Hier in Zeeland, doen we het lekker in de bosjes, of in de Duinen, uit het zicht van anderen, dat moet toch kunnen hoor, want die hetero's op het strand neuken net zo hard, dus schuif het nou weer niet op die homo's want die hetero's die kunnen er ook wat van hoor.
Zelfs heb ik een He-stel gezien wat op de vloedlijn lag te neuken, dus als dat niet genoeg is, draai dan maar je kop om



Reactie van Rob op ZeeuwseBear
09-07-2003 | 21:52

Als hij dan op haar lag, had jij er toch gemakkelijk bovenop kunnen springen! Laat hem maar eens voelen hoe gevaarlijk sex in de buitenlucht is!



Reactie van sex lover
09-07-2003 | 22:35

wat een gezeur allemaal. waar praten we over!! SEX!! een van de mooiste en lekkerste dingen in het leven. wat mij betreft mag dat ook gewoon in het öpenbaar". ik begrijp werkelijk niet waarom wij mensen zo vreselijk moeilijk doen over het hebben van sex of er zelfs maar over durven praten. mannen en vrouwen, er is niks natuurlijkers dan sex en daar mag, moet en kun je gewoon over praten en het ook bedrijven waar je dat dan ook maar wil!!



Reactie van richard
09-07-2003 | 22:56

wat een gelul zech



Reactie van Joop
09-07-2003 | 23:30

Natuurlijk kan het zeer vervelend zijn voor mensen die er niet van gediend zijn twee mannen de liefde zien te bedrijven. Maar laat politiek Nederland zich in godsnaam op wat andere dingen richten. Zolang er wijken in Nederland zijn waar je met goed fatsoen 's avonds niet meer kan lopen, zolang de drugshandel welig tiert en de softdrugs gewoon in het winkeltje op de hoek te koop is, zolang de politie niet waar kan maken waar ze voor zijn aangesteld nl het bewaken van de orde, kom dan alstublieft niet aan om twee sexende mannen te bekeuren. Politiek Nederland waarom geen prioriteiten stellen????



Reactie van Nellie
10-07-2003 | 0:28

Ik vind dat die wet wel eens wat precieser mag zijn over de tijden waarop je voor sex in het openbaar gearresteerd kunt worden (zijn deze twee mannen wel overdag gearresteerd?). Verder verwacht ik een spannend verhaal op deze site bij de verhalen erotiek over een man die met zijn one night stand samen 3 maanden in een cel wordt opgesloten.



Reactie van Armand
10-07-2003 | 2:35

Volgens mij ben je niet strafbaar als sex hebt tussen de struiken, dwz als niemand je ziet, dwz als je de openbare eerbaarheid niet schendt (dus geen aanstoot geeft) Als je in het openbaar sex hebt, op plaatsen, dat andere mensen je wel kunnen zien, ben je wel strafbaar. Eigenlijk horen agenten dus niet in de struiken te struinen op zoek naar sexende mensen. En wat betreft de reaktie van Rob, dat als je sex in de buitenlucht strafbaar stelt, dat er dan minder hiv-besmettingen zouden voorkomen, dat is dus een van de meest domme uitspraken ooit. sluit dan ook alle heterobordelen, homosauna's. kortom iedereen is zelf verantwoordelijk voor veilge sex, of je het bij je zelf in de slaapkamer of in de struiken doet. Ik vind sex in de openlucht heerlijk, ben openlijk homo en vind de mening van Rob uitermate kleinburgerlijk.



Reactie van Skinned
10-07-2003 | 8:00

Als er een boxwedstrijd op TV is en twee kerels slaan elkaar tot bloedens toe helemaal lens, dan kijkt men er verlekkerd naar. Als twee mensen de liefde bedrijven, dan neemt men er aanstoot aan.......
Is er iets mis hier?



Reactie van Rik
10-07-2003 | 8:03

Ik vind het terecht dat mensen (of het nu hetro's of homo's zijn) worden bekeurd voor het bedrijven van sex op openbare plaatsen (buiten of binnen) ondanks het het heel spannend kan zijn. Dus laten we geen onderscheid gaan maken tussen homo's en hetro's want die tijd hebben we met z'n alle toch al gehad! Laatst stond in de krant dat in Duitsland op de openbare weg mensen tijdens hun autorit gemeenschap hebben, ook al weer een rariteit! Alleen hierbij komt nog een ander aspect en dat is de veiligheid van andere weggebruikers.
Dus kort samengevat: geen sex bedrijven op openbare plaatsen, ondanks dat mensen er geen last van hebben.



Reactie van erwin
10-07-2003 | 9:54

ga lekker naar spaarnwoude, daar kun je in je nakie zonnen sexen zonder dat iemand daar wat van zegt...



Reactie van menne
10-07-2003 | 13:01

goed gedaan politie. Seks hoort niet op publieke tereinen plaats te vinden, immers iedereen moet zich daar kunnen bevinden. Als mensen daar sex hebben stoot dat normale mensen alleen maar af. Sex hoor je te hebben in prive gebieden, zoals je huis (of als je toch buiten wilt, je tuin).

En niet gaan zeuren over mensen die zo nodig niet durven te zeggen dat ze homo zijn maar wel sex willen. Ten eerste moet je er maar voor uit komen als je wel sex wilt, ipv zo schijnheilig te doen, en ten tweede er zijn genoeg manieren om homo´s discreet te leren kennen.



Reactie van sporty
10-07-2003 | 15:03

Via internet ben ik ook op zo'n gayorgie beland op het zilverstrand.
Maar deze vond s'avonds/snachts plaats.
Dus geen gezinnetjes in de buurt.Zo hoort het,maar niet overdag! Kan me best voorstellen dat mensen zich er aan ergeren als daar voor hun neus flink gesexed wordt door zowel he's en ho's. Voor velen blijft het spannend!
Organiseer het gewoon s'avonds laat.Is er niets aan de hand behalve de vele muggen.Dus goed insmeren!
Have fun!!



Reactie van hard
10-07-2003 | 15:46


Buitensex is prima, maar houd rekening met de gevoelens van andere mensen.
Ga niet staan in het open veld, maar zoek dan de bosjes op.

Ook bij amsterdam (Nieuwe Meer/Oeverlanden)) staan en lopen, vooral oudere mannen, op het fietspad, terwijl er een groot bos/natuurgebied is.



Reactie van Dennis
10-07-2003 | 15:55

Laat de politie zich nuttig maken met het oplossen van criminaliteit. Doen ze tenminste nog iets nuttigs die agentjes.



Reactie van Mijnhemelwattaonzin
10-07-2003 | 16:11

Geweld wordt met recht bestraft.
Maar het zien daarvan op tv, het nieuws, en anders is niet strafbaar.

Sex, in zijn reguliere vorm dus anaal, vaginaal oraal is vredelievend. Dit dus losstaand van de sekse die dit met elkaar doen. Ik blijf sex 1 van de normaalste zaak van de wereld vinden maar op een een of ander manier schijnen we het niet te mogen doen. Of het nu man-man, vrouw-vrouw of man-vrouw is. Laat staan met een heleboel bij elkaar.

Ik baal ervan dat sex openbaar of niet bestraft wordt!



Reactie van karel
10-07-2003 | 19:57

Ach het cruisen zit in de homocultuur. Maar het Rijk werkt dit tegen. Het Naarderbos is al afgesloten, nu het Zilverstrand. Men jaagt de homo's zo enkel maar dichter naar de bebouwde kom. Is dat dan de bedoeling? Inderdaad worden daar hetrogangbangs georganiseerd, maar de homo's hebben het gedaan.
We kunnen beter met z'n allen naar de Bosberg bij Hilversum/Utrecht gaan. Alhoewel, dit wordt ook al bedreigd met sluiting.



Reactie van BeVrijDing
10-07-2003 | 20:13

Je kan toch ook samen een strandwandeling maken en dan al die geilheid thuis of in een hotel uitleven, is ook veel comfortabler, ja logies vind ook dat de hotels veel mooier en goedkoper zouden moeten zijn, het is erg, dat hotels zich kunnen veroorloven vaak kamers leeg te laten staan!!!



Reactie van Frank-asd
10-07-2003 | 21:04

zucht......



Reactie van Nellie
10-07-2003 | 21:14

Wel toevallig dat er 2 homo's zijn opgepakt... terwijl er zoveel hetero's te vinden zijn. EN hoe laat WAS het ookalweer?



Reactie van bart
10-07-2003 | 21:28

Wat een drama's hier allemaal zeg en wat een hoop gezeik om niks! Laen ze zich toch effe op betere dingen richten zoals het eens gezellig maken in Almere (lukt toch niet). Het enige wat nog leuk was was het naarderbos en het zilverstrand. Losers!



Reactie van skinhead
10-07-2003 | 22:45

Het is allemaal dubbel. Loopt de politie bij de ene baan (nieuwe meer) te patrouilleren, met als doel dat de mannen veilig de baan op kunnen, zonder beroofd te worden, zo delen ze op andere banen bekeuringen uit. Wat is dit toch een kutland, zeg godverdomme eens wat wel en niet mag, niet dat verschrikkelijke halfslachtige. En ja, we gaan steeds meer op Amerika lijken, inzake het puritanisme.



Reactie van Gerrit
10-07-2003 | 23:20

Nou, juist het zilverstrand was ook enkele jaren geleden bekend vanwege de heteroseks. Zelf meegemaakt, twee man/vrouw koppels die open en bloot lagen te seksen terwijl er 20 (heteromannen) eromheen stonden te rukken..... de homo's liepen tenminste nog verdekt in de bosjes rond. Wie neemt aanstoot aan wie?




Reactie van rogier
11-07-2003 | 0:15

Natuurlijk sex in het openbaar is heerlijk en spannend
maar metname op het naaktgedeelte van het zilverstrand zijn de laatst 4 jaren met name de heteromannen( hoewel sommige ook van 2 wallen eten) en vrouwen die de oorzaak zijn van het hele gebeuren. De Homo's krijgen weer de naam en schuld terwijl het de hetero's zijn die het doen.
Ze moeten achter de brug op het grasveld wat niet officieel naaktrecreatie is een gedoogzone maken. Nu loopt iedereen daar ook naakt en als de politie komt trekt iedereen vlug zijn broek aan op een enkeling na die dan een bon krijgt ( waar laat je nou die bon als je naakt loopt.
Alles kan en mag in almere is toch de slogan maar helaas pindakaas. Zou Jorritsma daar nu ook komen kijken als verantwoordelijke burgervader ( niet dat ik daar op zit te wachten hoor)



Reactie van Lody
11-07-2003 | 0:52

Als ik hoor dat er eerst de bosjes weggehaald worden, tja, dan gebeurd het openbaar. Ben benieuwd of hetero's ook bekeurd worden. En ja, sex is strafbaar.. terwijl ergens anders een knul door een ander wordt doodgeschopt, dat kan blijkbaar wel.



Reactie van ax
11-07-2003 | 11:13

Waar gaat dit naar toe? In sommige cruising aerea worden "homo's" zelf beschermt door de politie. En nu dit? Gevangenis? Wat een onzin!!! En dit omdanks het kut beleid van Almere, die probeert zo netjes dat ik er bijna van moet kotzen!!! Bij Muiderzand komt er binnenkort een nieuwe woonwijk. Bullshit dat er mensen zijn die zich storen aan sex op het naakstrand! Pure bullshit!!!! Almere wil de meest fucking puritaine stad worden, waar iedereen een huisje, een boompje en een beesje moet hebben. Lekker standard en voorarl geen tollerantie voor alles wat anders is! Goh, wat is het leuk in dit land, met onze normen en waarden!!! Ik zou zeggen, ... homo's, vergeet niet de kordijn van jullie slaapkamer dich te doen in almere, voor dat je het weet krijg je een boete als je imand ziet sexen in je bed!
En nog iets: ik ken de Muiderzand/Silver strand, en ik weet waar homo's sex hebben. Nou, ik kan je garanteeren dat je in dat plek niet toevallig terechtkomt hoor! Afgelegen schiereiland... En ik ben zeker dat het om homo's gaat, want als er alleen maar hetero's zouden zijn die daar sexen, dan gingen ze ervan lachen of vonden het zelf leuk om te zien.Maar ja.. homo's, bahhh, wat vies!!!!Daar gaat het om, mensen! Bedankt Almere!!!



Reactie van Alex
11-07-2003 | 11:23

Ax, ik ben met je eens! En k ben benieuwd of ze ooit een vrouw gaan arresteren, die op het Silver strand met haar vibrator zit te spelen (dat heb ik een paar keer zelf meegemaakt).
Ik kwam 10 jaar geleden naar NL wonen, en was ik altijd blij over de tollerantie van dit land. In de laatste tijden vraag ik me echt of NL zo anders is dan alle andere landen, en sterker nog vraag ik me af of NL niet conservatiever en saaier is aan het worden, terwijl andere landen in EU grote stappen doen om tolleranter en flexibeler te worden! Het gaat in NL veel te vaak om geld en netjes zijn (standard) zijn. Weg met die homo's! Time for "the family" en het amerikaanse "be clean"! Wat een shit zeg!!!!
Politie van Almere:
- echt niets beters te doen?
- waar kunnen homo's zich ontmoeten? Jullie hebben ze tot nu zelf beschermt (zie naarder bos) en nu gaan jullie die aanvallen? BELACHELIJK!!!!



Reactie van Ewan aan Alex
11-07-2003 | 12:12

Je hebt gelijk jongen, NL is een waanzinnig vreselijk saai wat sommige dingen betreft land aan het worden en ik ben uiteraard blij dat ik vrijheid heb en niet midden in een religieuze oorlog zit en niet vevolgd wordt voor mijn homo-zijn, maar al dat gedoog heeft een heleboel ellende en elllendige mensen naar hier to getrokken en de regels en de Amerikaanse praktijken die ze willen invoeren slaat echt helemaal nergens op en dat hebbn we vooral te denken aan de ambtenaren die hun verantwoordelijkheid niet nakomen. Dus, pak je koffer in, ik stap ZO met je op het vliegtuig!



Reactie van Alex aan Ewan
11-07-2003 | 12:56

:)



Reactie van JP
11-07-2003 | 16:23

Hoi, Na het bericht op telegraaf.nl werd ik goed pissig en heb volgende geschreven aan de redactie aldaar.
Denk maar niet dat er op gereageerd is.

Hallo,

Graag zou ik even willen reageren op het artikel over de homo's die zijn gearresteerd bij het zilverstrand in Almere.
Zelf kom ik geregeld op het naaktstrand daar en ja ik ben homo. However, het volgende wil ik graag kwijt;
Ja, homo's hebben er sex. Zij trekken zich echter terug als zij dit doen. Wat mij vies tegen valt is dat er met geen woord gerept wordt over
de hetero's die daar sex hebben, de gehele dag door. Als je daar gewoon op het strand ligt liggen er vlakbij hetero stelletjes open en bloot te neuken (sorry voor mijn taalgebruik maar zo is het). Vrouwen die met dildo's in de weer zijn, mannen die andere mannen met hun vrouw laten "spelen". Het "schokkende" daarbij is dat er om dat "spel" zo gemiddeld 20 tot 30 mannen heen staan die de hand aan zich zelf slaan om het zo maar te zeggen. Maar daar lees en hoor je geen woord over in de media. Homo's zijn zoals altijd weer veel leuker om stereotype te bespreken.

Met vriendelijke groet,
JP



Reactie van hayat
11-07-2003 | 16:24

seks in het openbaar....laten we duidelijk zijn dat niet alles zomaar moet kunnen mogen. mar zulke zwar straffen zijn ook weer een beetje overdreven.....vreemd dat we hoe 'moderner'we worden, hoe meer we sociale concensus en cohesie wat betreft gedrag moeten afdwingen met wetgeving...sommige dingen die je gewoon niet! en sommige moeten mogen...maar dit hoeft echt niet....denk een beetje na!



Reactie van Borro
11-07-2003 | 17:26

Nou sorry hoor, maar dit is echte onzin!! Oke het is logisch dat je het niet etaleert zodat anderen moeten zien wat je aan het doen bent, maar die papa's van die burgerlijke gezinnetje zijn er niet vies van want die komen maar al te graag met kinderstoeltje achter in de auto op een cruise parkeerplaats.



Reactie van marcel
11-07-2003 | 18:12

je moet is op het naaktstrand kijken hoe gezellig die hetro stellen tegen elkaar aanliggen en onder tussen schuift wel die lat ook nog, en dan tussen alles mensen in hoor, maar ze zoeken weer een zonde bok en helaas zijn wij dat weer. Niet dat ik nu continu ligt te wippen op een strand was het maar waar daar heb ik wel een boete voor nodig en wie weet kan je het afkopen in natura.



Reactie van pfffffffffff
11-07-2003 | 20:50

Ik vraag me wel eens af wat die hetero stelletjes bij die homootjes zoeken.
Op een naakt strandje dat zo afgelegen ligt.
En dan is er eentje die klaagt,volgens mij zijn die mensen harstikke jaloers dat hun zelf niet zo vrij zijn.
Dus pure penisnijd.
Als ik naar zandvoort ga moet ik toch ook al die dronken lallende heterootjes die met bier gooien en er een puinhoop van maken aanschouwen.
Daar wordt niets over gezegd maar als twee homootjes liggen te neuken of elkaar aftrekken, o jee dan ligt half nederland op zijn kop.
Nee hypocriet noemen wij dat, telkens worden alle homo ontmoetings plaatsen aangepakt te zot voor woorden.
En van homo ontmoetings plaatsen kun je geen aids krijgen dat krijg je alleen maar als je het onveilig doet.






Reactie van
11-07-2003 | 23:49

ik ben laatst nog op het zilverstrand geweest. ik schrok behoorlijk hoe daar twee vrouwen en ´n groep mannen de sex daar bedreven, alleen niemand had het plaatje erop staan van :"ik ben Homo", dus waar praten we eigenlijk over? Hebben het nu de homo´s weer gedaan? Waren het niet mannen die "netjes" getrouwd waren? Kon U dat als politieagent zien? Ik vindt dat het weer erg ver gaat in deze maatschappij.
Naar homo´s kun je altijd wel wijzen.Ga eerst maar eens na wie de anderen zijn, laat staan de hetero´s stelletjes.



Reactie van countryboy
12-07-2003 | 0:07

reactie op de reactie van hierboven
....op de vraag van waren het niet 2 mannen die netjes getrouwd waren...?
DOM he als je netjes getrouwd ben ga je geen sex bedrijven met een ander ....wat is u blonT zeg ..!!
of het nou een man of een vrouw is ......



Reactie van Jeroen Berg
12-07-2003 | 1:39

Nou, ik zie de laatste jaren eigenlijk hetero's sexen daar op het grote gedeelte met grote kringen rukkende onsmakelijke mannen eromheen. waarom dan juist 2 mannen eruit pikken voor een bekeuring? als ik niet beter wist zou ik denken dat dat nou discriminatie is.



Reactie van jssp
12-07-2003 | 7:47

Wij homo's hebben het dan ook altijd weer gedaan!!!.Terwijl de hetro stellen het juist doen,die liggen openlijk sex te bedrijven en dan ook nog met zoveel mogelijk mannen er omheen die zich afrukken,en dat kan je dan ook nog eens allemaal vanaf de snelweg bekijken, omdat ze alle bosjes en veel bomen hebben weggehaald.
Overheid is dan weer bezig om homojacht te gaan houden en alles waar homo's komen, te verbieden, en dat in deze eeuw.
Meer blauw op straat???? op het naakstrand bedoelen ze,hebben ze niets anders te doen van onze belastinggeld?? (20 miljoen euro krijgen ze van de overheid erbij)



Reactie van Klazien uut Zalk
12-07-2003 | 16:12

Hallo lieve boy's laten we er nou niet zo'n halszaak van maken. De regels zijn voor homo's en hetero's gelijk. Er worden ook zat heterostellen op de bon geslingerd. Sex in de vrije natuur mag niet in Nederand, niet voor hetero's en ook niet voor homo's.



Reactie van rogier
12-07-2003 | 20:21

Ik was vanmiddag op het zilverstrand, jeetje het was extreem rustig voor een zonnige zaterdag daar. Zijn de hetero's nu ineens bang geworden.
Ik heb heerlijk sex gehad met een lekkere homo.
geen politie gezien alleen even de auto van staatsbosbeheer. Leve de Homo's op het zilverstrand want het laatste stukje is echt alleen voor homo's.



Reactie van rob
13-07-2003 | 9:08

Het lijkt mij ook wel spannend als je sex hebt en je weet dat ze op je uit zijn om je te betrappen dat kan ook een bepaalde kik geven, dus ik denk dat mensen die graag spanning willen hebben daar juist weer op af komen, en wat denk je van de politie die dat mogen controleren die lopen de hele dag met een stijve lul rond want dat zijn toch ook mensen of niet soms, je kan als mede mens je best doen om iets te willen zien en dan de politie bellen terwijl je zelf vaak geen minimeter beter bent.
dus mensen alleen op bed vrijen en niet te spontaan je gevoelens uiten want anders krijg je een prent op je VOORHUID.



Reactie van lass
13-07-2003 | 11:06

snap niet waarom we geen nummer op ons rug krijgen kan je gewoon fototoestellen plaatsen, krijg je vanzelf de prent in je brievenbus, ik denk als je elk politieburo mag controleren op wat niets met werken heeft te maken, en wij dat als burgers mogen bekeuren dan vielen er meer prenten dat op dat strandje.
als je alles maar stiekem doet dan is het wel goedgekeurd in deze klote maatschappij.
als ik het voor het zeggen had dan gingen we andere dingen controleren, vind je het gek dat we zo weinig politie mensen hebben die moeten allemaal van die vreemde dingen doen dan kom er niets meer van wat echt strafbaar gesteld moet worden, als je tegen een boom aanpist grijg je ook al een prent ze hebben liever dat je in je broek pis. ik zou nog uren door kunnen kotsen van dit vrije bekrompen kutland.
maar een ding hoop ik als ik een ijsje eet en er liggen er een paar te vrijen dan geniet ik meer van mijn ijsje dan dat er zo,n saai gezin aan het vertoeven is met al die gillende jong en gestresde ouders.



Reactie van GOP
14-07-2003 | 0:08

Ik ben al een maandje bezig meer duidelijkheid te verkrijgen in het gedoogbeleid wat betreft homo ontmoetingsplaatsen. Ben nog geen stap verder gekomen want wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Van GayCops naar gemeente en justitie(OM) en van OM weer naar ministerie van Binnenlandsezaken en weer terug naar het OM zoals blijkt uit dit nieuwe bijzondere Zilverstrand Almeerse gedoogbeleid.



Reactie van AX voor de COC
14-07-2003 | 10:19

voor GOP: veel succes ermee en laat ons wat weten als je meer info hebt, dat zou voor iedereen fijn zijn!

Over straf straf na sex in het openbaar:
Ik ken dus het Silverstrand, en als er mensen zijn die sex hebben in het openlucht, dan zijn echt hetero's. Het feit dat ze homo's hebben opgepakt is dus volgens mij discriminatie. NU MIJN VRAAG: in dit land wordt het te snel vanzelfsprkend dat homo's gelijkwaardig zijn aan hetero's. Dit is een goed voorbeeld dat het NIET zo is! MAAR NU MIJN KRITIEK OP HOMO WERELD: we hebben organisaties als de "COC" (om eentje ervan te noemen). WAT DOET DE COC???? WAAROM NEMEN ZE NIET EINDELIJK HET INITIATIEF OM STAPPEN TE ONDERNEMEN??? HET IS NU TIJD IETS NUTTIGS TE DOEN COC!!! AFGELOPEN MET MELK UITPOMPEN UIT VRIJWILLIG WERK EN GOEDKOPEN FEESTEN IN ZIN "HET IS ZOOO GEZELLIG"!!!! ACTIE!!!!!!



Reactie van ron
14-07-2003 | 11:26

wat een drukte om niks



Reactie van Athgui
14-07-2003 | 16:03

Wat is er weer een medelijden onder de homo in nederland zeg !!!Wat maakt het nu uit of het hetero's of homo's waren die werden beboet(het mag gewoon niet).
Ik woon in Amsterdam en de enige die je de bosjes in ziet kruipen zijn nu eenmaal homo's, logisch dat iedereen nu eenmaal denkt aan homo's die sex hebben in de buitenlucht ( en dat daar een negatief imago uit voor komt is vanzelfsprekend).
Dus als je gepakt wordt is dat jou probleem en niet die van een ander.

één advies !!!
Niet doen dus !



Reactie van Drakula
14-07-2003 | 16:33

LATEN WE TERUG SEXEN MET HET LICHT UIT EN DE GORDIJNEN TOE! voila!



Reactie van pffffffffff
14-07-2003 | 19:51

nee geen sex met gordijnen dicht want ik wil wat zien, doe het niet op de tast.
En mijn gordijnen open dan hebben de buren ook nog wat dan hoeven ze niet naar de wallen.
Gratis sex show voila!!!!!!!



Reactie van biggenius
14-07-2003 | 22:01

en dat te bedenken dat in alle persverslagen nergens melding wordt gemaakt dat maar liefst 70% van de sexstrandgangers heterosexueel is !!! het is dat je het maar weet want schijnbaar storen ze zich er niet aan als er een heterostelletje de liefde euh pardon lees sex bedrijft .......



Reactie van Armand
14-07-2003 | 23:24

vandaag stond er een artikel in de volkskrant, waarin uitgebreid aandacht besteed wordt aan exhibitionistisch gedrag van hetero's op het zilverstrand. Misschien, dat de politie de homofobische bril nu afzet en ook gaat letten op hetero's, want sex op op het oog vallende plaatsen is strafbaar voor zowel hetero's als homo's.



Reactie van Armand
14-07-2003 | 23:33

PS. Ik vind sommige reakties hier echt ver van de werkelijkheid afstaan. Alsof we echt naar Egyptische toestanden of Amerikaans puriteinse toestanden opweg zijn. zwaar overdreven reakties dus. Nederland is nog steeds een paradijs voor homo's. En als sex wil zien ga je toch naar een life-show of een pornobios. het is gewoon verboden.



Reactie van Someone
17-07-2003 | 17:30

het is toch dom dat je zomaar een boete krijg. als je wilt neuken vin dik dat, dat gewoon bij zulke plaatsen kan hoor.



Reactie van Fred
17-07-2003 | 18:32

Volgens mij geild de politie en het gemeente bestuur er op lekker flikkertje pesten. Laten ze wat nuttigs gaan doen met het gemeenschaps geld



Reactie van Van mij
17-07-2003 | 18:34

Armand, voor mij lig jij altijd stiekem te kijken droogeiler



Reactie van edgar
17-07-2003 | 19:16

Reactie op puur hollands:

De OH hoeft helemaal niets te begrijpen. Integendeel, ingrijpen!! Deel van de homosubcultuur noemt deze persoon dit?? Vrijplaatsen voor homo's? What the fuck for? Die zijn er toch genoeg? Sex in het openbaar doet men hoofdzakelijk omdat dit erg spannend is, of omdat men onverwacht die drang heeft omdat men iemand ontmoet. Prima! Maar niet met zijn allen bij elkaar!! Wij hebben nu eenmaal een samenleving met afspraken over normen en waarden en er wordt al genoeg vanaf geweken. Laat die buitenvrijers vrijen als ze willen, maar ook boete doen als ze gesnapt worden!
edje



Reactie van Herman
17-07-2003 | 20:56

Poeh poeh wat een ongenuanceerde reacties kom je hier tegen!
Vrijen in het openbaar op (homo)ontmoetingsplaatsen heeft altijd bestaan en blijft hopelijk ook nog heel lang bestaan. Echter niet alleen het zilverstrand maar ook diverse andere plaatsen in Nederland zijn het mikpunt van de politie. Inderdaad alsof ze niets beters te doen hebben.
Daar staat tegenover dat vrijen in het openbaar nou ook weer niet moet inhouden dat je daar iedere argeloze voorbijganger mee confronteert. Het hoort bij het fenomeen om het wat in het stiekeme en achteraf te doen.
Evenals op andere ontmoetingsplaatsen vrees ik dat een aantal mensen er zelf voor zorgt dat de ene na de andere plaats streng gecontroleerd wordt door al te vrij gedrag.
Neemt niet weg dat ik bij de huidige regering en de door hun gehanteerde fatsoensnormen een beetje een vieze smaak in de mond krijg. Ik heb het gevoel dat het jachtseizoen op homo's en andere niet precies in vakjes passende mensen weer geopend is.
Waarom zijn er afwerkplekken voor hetero's die met een prostituee vrijen en waarom worden flikkers overal geweerd?



Reactie van Limburger
18-07-2003 | 1:20

Wat een gezeik bij jullie zeg...!
Ik dacht dat ze in almere wel wat meer gewend zijn,maar zo te horen is het erger als in limburg.
Dan ben ik toch blij dat ik in limburg woon en hier naar het naaktstrand ga...waar ze niet zo zielig zijn.
Hier kan iedereen zijn eigen weg gaan he/ho/bi....



Reactie van en nu effe dit..
19-07-2003 | 22:50

Sex of geen sex in het openbaar.. je kan er voor of ertegen zijn, maar in deze maatschappij waar geweld steeds meer getolereert wordt en waar waar de homo's steeds minder "in" zijn, moeten we uitkijken dat we met zijn allen niet over een grens heen glijden waarover we niet meer terug kunnen..Tolerantie is geen "Trend" het is niet iets wat "in" is het moet je levensmotto zijn..



Reactie van Belg
20-07-2003 | 18:13

De boetes kunnen niet zwaar genoeg zijn. Het naaktstrand in Bredene (Belgie) blijkt voor 80% door homo's bezet. Ja kan er niet rustig zonnen zonder dat er een aantal meter verder een oude vent zich staat af te rukken. Er zijn strenge controles door politie in burger beweert het stadsbestuur van Bredene... Strenge controles misschien wel, maar dan toch niet op het naaktstrand.



Reactie van Robby
20-07-2003 | 20:34

Typisch dat de heteros'niet expliciet genoemd worden.
Zelf ben ik regelmatig op het strand aan beide kanten van de brug geweest en heb het altijd als homo ontspannen gevonden.
Afgelopen 2 jaar heb ik echter geconstateerd dat metname hetero's er op het open strandgedeelte sexorgies organiseerden, waarbij toeschouwers(soms wel 30 man) konden toekijken hoe een vrouw gefist werd op het strand om ongeveer 4 uur 's middags.Op ongeveer 20 meter afstand speelden de kinderen. Dit kwam regelmatig voor.
Ook werder er wel eens gangbangs 'savonds door homo's georganiseerd maar dat was dan echt met donker.
Typisch dat weer de homo's de schuld krijgen in de media en dat zij de aanleiding zijn.



Reactie van PietjePuk
22-07-2003 | 17:07

Gewoon lekker neuken, waar je wil, wanneer je wil en hoe vaak je wil, politie mag gewoon meedoen, ach het zijn toch ook maar mensen !!!



Reactie van Een belgische gay
26-07-2003 | 10:45

Ik wil even zeggen dat ik het schandalig vind wat sommige mensen hier over homo's typen. Het is zo van homo's moge niks en hetero's wel?? Ik vind dat iedereen op dat punt gestraft moet worden maar men moet ook eens een plaats goedkeuren in de wet waar dit mag gebeuren.
Vb een deel van de duinen waar iedereen zowel homo, hetero als bi een avontuurtje willen en kunnen doen.
Als men daar een uitzondering maakt zoals men al gedaan heeeft met een naaktstrand, waarom kan dit dan niet eens vera&nderd worden in de wetgeving????
Dan zijn de problemen opgelost.
Ik respecteer de heterokoppels maar ik denk dat wij dan ook gerespecteerd mogen worden en ja als het strafbaar is dan moet je de gevolgen ervan dragen he, maar stop eens met de discriminatie aub.

Groetjes uit belgie
Wie wil mag altijd zijn reactie naar mij mailen op :
verhulstfilip@skynet.be

bedankt
xxxxxxxxx



Reactie van John
29-07-2003 | 16:39

Sex in de buitenlucht is niet alleen spannend maar ook enorm opwindend! Echter als andere, wandelaars, fietsers etc. hier hinder van hebben mag er wat mij betreft opgetreden worden! Er zijn zat plaatsen waar je vrij in de natuur sex kunt hebben! Waarom op of aan stranden waar ook andere mensen komen?
Egoistisch!

john



Reactie van Zeilbootje
04-08-2003 | 21:52

Alle homo's kunnen oprotten tussen de kinderen!!!!!!!!

En een mooi schoon strand voor alle burgers



Reactie van jan de hont
05-08-2003 | 17:19

Kunnen die oude opa nichten eens uit mijn buurt blijven als ik op het naaktstrand lig te zonnen, ik zoek geen contact, ik kom alleen om te zonnen en ik ben hetero.Zoek iemand van je eigen leeftijd met en dikke bos wapperend schaamhaar!



Reactie van gerart
31-12-2003 | 17:52

nou ik ben er niet mee eens ik ben gay en ben daar naartoe geggan je kan er onwijs lekker neuken en pijpen



Reactie van kattie
22-05-2004 | 13:58

willen jullie mij enkelle foto's geven van een van een man???en van sex



Reactie van appel
18-06-2004 | 12:42

Er was een tijd dat homo's banen nodig hadden om elkaar anoniem ondergronds te ontmoeten. Tegenwoordig zitten we in de 21e eeuw en is het tijd om volwassen te worden. Daar hoort volgens mij bij: respekt opbrengen voor een ander, uitdragen dat homosexualiteit niet alleen maar om sex draait, en je gewoon een beetje fatsoenlijk gedragen ipv als konijntjes in de bosjes te duiken. Hetero's doen dat ook wel, maar homo's vormen nu eenmaal een afwijkende minderheid. Doe iets aan emancipatie en integratie, wees blij met de verworvenheden en vrijheden van onze cultuur ipv dat je er je voeten aan afveegt. Laat de wereld zien dat genegenheid, respekt en intimiteit belangrijker zijn dan elkaars lichaam als wegwerpartikel te misbruiken.



Reactie van bonart
24-07-2004 | 23:03

Er was een tijd dat homo's met homo's gingen, nu is er de tijd dat gefrustreerde getrouwde heren met homo's gaan! akkoord als iedereen daar zin in heeft, maar doe het dan daar waar het kan!!! in een liefdeshotel, waarom in de natuur? waarom altijd daar waar kinderen zijn, waarom altijd daar waar fietsers voorbij komen? kankeren op de hetero's die het in de vrije natuur doen? god, zijn we al zover gezakt dat we geen respect meer voor onszelf hebben; ik denk dat we geen haar beter zijn dan die hetero's die het in de vrije natuur moeten doen met dertig kijkers er omheen!!!



Reactie van Andre
10-08-2004 | 12:03

In de Kennemerduinen bij Bloemendaal word ik regelmatig geconfronteerd met homo's die seks met elkaar bedrijven. Toch stoor ik me daar niet aan, want zoals vrijwel alle mensen wend ik dan mijn hoofd af en loop gewoon door. Afgelopen zondag zag ik echter een heteroseksueel stel die uitvoerig seks bedreef op het strand. De man lag op een helling in de duinen en de vrouw zat er bovenop, zodat de toeschouwers daar vlak onder uitvoerig zicht hadden op de - langdurige - penetratie. Het stel genoot zichtbaar van de belangstelling, en de toeschouwers genoten van het schouwspel. Ze werden immers gratis getracteerd op een real life show waar je op de Wallen tientallen euro's voor moet betalen. Laat de mensen toch hun gang gaan. Waarom moeten we zo krampachtig omgaan met openbare seksuele handelingen? Als een jongen en een meisje elkaar in het openbaar tongzoenen, is er niemand die daar over valt. Als mensen er genoegen in scheppen om openbaar de liefde te bedrijven, dan mogen ze dat van mij. Ze moeten dan op de koop toenemen dat andere mensen jou uitgebreid observeren. Openbaar seks bedrijven en dan de mensen verwijten, dat ze kijken, vind ik hypocriet.



Reactie van RIJK
10-10-2006 | 10:41

Nee, heteros worden niet beboet, die komen er met een waarschuwling vanaf, ik vrees dat Nederland op weg is een politiestaat te worden, weg tolerantie, weg begrip, de middelmaat begint norm te worden, de vertrossing is nagenoeg compleet - nog even en homos worden weer op transport gezet naar strafkampen en erger.



Reactie van jannaait
02-07-2007 | 15:04

het 9oslekker om je helemaal leeg te spuiten en of naait te worden



Reactie van cKCruLoYlKYh
29-07-2009 | 5:00

78Shlz xjphannu kcqhuajk cotdgeut



Reactie van lEjxLVJKFToslJB
01-08-2009 | 2:20

bonsgkqo uvpdrzjw oitcfbel



Reactie van TbXjchSzQNbWIO
01-08-2009 | 3:42

tsuevtwz ilqtowli xsasxcrl



Reactie van vvOqlzjumeJvJVla
01-08-2009 | 5:01

cbdokcsh qjqyguei bwnvtvwq



Reactie van rvcXHWAJO
01-08-2009 | 6:22

klglovnd iqyxlaqe sijxuiwn



Reactie van EPNbgrEeIJrxv
01-08-2009 | 7:42

eryvdhky idsefucn zwlzkwyu



Reactie van BvooqHOWCGQbYq
09-08-2009 | 15:54

nidltgxq khyytuvu xncyjirl



Reactie van aDSmsPEzperZaIXDQh
09-08-2009 | 17:19

ejzdhdmw gqktwzfz ypteuppl



Reactie van KviILZdEzpglEizIl
09-08-2009 | 18:44

kdtxtsmi mysmzlyi imunhjli



Reactie van BbWhGpInlZ
09-08-2009 | 20:07

zfnrikzm zqqzzgxg ubrbcxak



Reactie van xZyLAbGZyEy
09-08-2009 | 21:31

otzgkmem ztirbral zcgcdbse



Reactie van QallEwPPPJ
14-08-2009 | 10:02

zghvcabd vfkwbqku keplmarx



Reactie van jkzPJAMvdJxSNoDjKK
14-08-2009 | 11:25

qnrtbgpt dnqinwxe omsboaon



Reactie van snrFxaIVrjQZiOwWzN
14-08-2009 | 12:49

qacialkp gtzugtsy yrzikuua



Reactie van UTWRpeBfugOzBBDa
14-08-2009 | 14:15

jvobuvmf rgzwgouh lgyvyqry



Reactie van RUhMWluJtAgHzMsqJc
14-08-2009 | 15:42

qvhmsnrr anycaahw gasibwei



Reactie van FJcZwqzW
14-08-2009 | 17:09

tlyekysc xpyiawfs qxpklhbj



Reactie van kMEiSkkNEqRWPdpGX
14-08-2009 | 18:35

rjmzghmg gmwrbvos tvaulxko



Reactie van BkVLBWcbhddxNdvYmi
14-08-2009 | 20:01

muvoicgc tozybtpb wzzuturg



Reactie van ZiOWIedcNzDK
14-08-2009 | 21:25

vxnssphj xmwghngi ojqqlbop



Reactie van swCCQsXOb
14-08-2009 | 22:47

ghyjaqqr mervwfns afrwqrik



Reactie van hPWnBaDvQkn
18-08-2009 | 7:01

shfyvmxb qafehetp bwzxrbmz



Reactie van pcxGJlswIeMKFI
18-08-2009 | 8:38

oyodcmzs vimaftdl cuahqfrl



Reactie van vxsvPUsVXLRSWKtHDyF
18-08-2009 | 10:19

cysciaew hejuyptk ihitcvou



Reactie van sYpxtbeB
18-08-2009 | 12:03

bdeoyxym radmchja glxvxcuy



Reactie van DDMJCKpPhJayW
19-08-2009 | 6:16

uyurzlui ddedttnx ieundsoa



Reactie van MllVjcqOLMMkZOqs
19-08-2009 | 11:04

vwhseovp ghawbqzf ezokjegu



Reactie van cdTYazlKRzHqtiiV
21-08-2009 | 2:27

dldwoniq voqvagwh ahrrhaea



Reactie van RlYLnNPSueeZCz
21-08-2009 | 8:28

avbrthjt vzftdrtx bmxouzhz



Reactie van SczWWTdl
21-08-2009 | 14:22

fqzfcamr jwfmzbnn amuvaeia



Reactie van gqZZeQGFDYAn
21-08-2009 | 20:21

ifolsvxg kcngsmki ubgjqhaj



Reactie van EhdDBLtCuddF
22-08-2009 | 0:46

xkvzfllb hmihixpn phpkbpao



Reactie van TrTAUwxpydXkNm
22-08-2009 | 6:45

gbtidked mdevrsdi zabgpien



Reactie van WFAujOiVpDzWQ
22-08-2009 | 19:24

lgzhcsmj dfhmzunm orzikkly



Reactie van BqpNovUDl
22-08-2009 | 21:07

mcictpuv cdvcdnyq nnqpjxja



Reactie van gffcCWsYyDautb
22-08-2009 | 22:52

obiykwoj hatrulnx hkxzmgme



   
Naam:
Bericht:
 
DVD Shop
Koop deze DVD nu in onze DVD shop!
>> klik hier
HomoTest
E-Cards
Verstuur een gay- kaart via internet. Simpel en gratis.
>> klik hier
Gay op TV
Wat is er deze week voor leuks op TV! >> klik hier
Boeken Shop
Koop dit boek nu in onze boeken shop!
>> klik hier
Gay Nieuws
Altijd actueel gay nieuws op je site. Simpel en gratis. >> klik hier
HomoHoreca.nl
HomoScoop
Hoe staan de sterren deze week voor jou?
>> klik hier
Muziek Shop
Koop deze CD nu in onze muziek shop!
>> klik hier
GaySite.nl ShirtShop
Nieuwsbrief
Elke keer verras- send! Het gratis E-Zine van GaySite.nl
>> klik hier
Nieuwe Links
Overzicht van recent opgenomen nieuwe linken.
>> klik hier