|
| Gay Nieuws
|
|
|
Weer klachten
wegens homozoen
15-02-03 | Een aflevering van de BBC dramaserie
Casualty heeft in Groot Brittannië 400
klachten opgeleverd. Dit alles naar aanleiding
van een homozoen in een recente aflevering
van de ziekenhuisserie. Volgens een Engelse
krant hebben 400 kijkers de BBC gebeld om
te klagen over de zoen tussen verloskundige
Ben Saunders en Tony Vincent, beveiligingsmedewerker
in het ziekenhuis waar de serie zich afspeelt.
De zoen tussen de twee acteurs werd voor 9
uur 's avonds uitgezonden en er was een close-up
te zien van het zoenende koppel.
Volgens een woordvoerder van de serie was
de zoen uitermate belangrijk voor een lopende
verhaallijn. "We zullen een homorelatie
nooit anders in beeld brengen dan een heterorelatie.
Sommige kijkers klaagden erover dat de kus
van te dichtbij was gefilmd en dat de acteurs
zoenden met tong, andere bellers zeiden juist
dat er erg verantwoordelijk met het verhaal
en de zoen was omgegaan", aldus de woordvoerder.
Vorig jaar hadden Engelse televisiekijkers
ook al geklaagd over een zoen tussen twee
agenten in de serie The Bill (>> GaySite.nl
berichtte eerder). De Independent Television
Commission, een onafhankelijk televisie-organisatie
die programma's beoordeelt op de inhoud, vond
dat die zoen 'acceptabel' was. De ITC zal
de klacht omtrent de homozoen in de ziekenhuisserie
ook weer onderzoeken. De serie Casualty is
iedere zaterdag rond half tien te zien op
BBC 1.
|
|
|
|
|
|
| Reacties op dit artikel
|
|
| Reactie van Rob |
15-02-2003 | 12:51
|
Gatverdamme waarom klagen die mensen nou?
Zijn er dan nog steeds zóveel sukkels op de aarde? |
| Reactie van coen16 |
15-02-2003 | 13:15
|
| en als het een hetero-stel was dan zou je niemand horen klagen... |
| Reactie van Mustafa |
15-02-2003 | 13:35
|
| Mischien klaagden ze erover dat het twee lelijke acteurs waren, dat kan ook he.... |
| Reactie van 2boy's |
15-02-2003 | 13:59
|
| Het zal Engeland weer niet zijn......Ik heb daar 7j gewoont en echt het is net zo als hier in Nederland. Mensen kijken en klagen altijd als ze twee jongens zien zoenen(tongen)maar bij jongen meisje of twee meisjes niet en dat zal altijd zo blijven. De vader van mijn vriend is net zo....wij mogen nooit een zoen aan mekaar geven als we dar zijn maar zijn broertje en vriendin zitten steeds aan mekaar kusjes te geven en dat is dan wel goed...................wil hier mee zeggen jongens doe gewoon lekker wat je zelf wilt doen. groet en een tongzoen van ons 2boy's |
| Reactie van martin |
15-02-2003 | 15:37
|
gewoon blijven zoenen!
|
| Reactie van Roger |
15-02-2003 | 16:17
|
| blijven zoenen we laten ons niet kennen |
| Reactie van Witchblade |
15-02-2003 | 18:49
|
| Ze moeten gewoon niet zeiken. |
| Reactie van PJ |
15-02-2003 | 20:50
|
Wauw!
Nu al 2 kerken vol extreme Christenen die klagen!
We gaan voor de 3! |
| Reactie van marc 23 j zoennnnnnnnn |
15-02-2003 | 22:00
|
ik be nog op school ik ben ook homo en heb ook n vriend op de zelfde school gilde opleiding VENLO; SMORGENS ALS HY KOM OF IK EERDER INPLAATS N HAND ALTYD N LEKKERE TONGZOEN . OF HY EERDER ZELFDE
ps ik schaam my er niet voor laten wy en andere nu is de kraan open zetten en wwes een s allenmaal eens openlyker voor elkaar oke EN ga na sporten ook lekker met zn allen lekker onder de sproeier na sporten moet kunnenoke jongen morgen allemaat er onder en schaam je niet oke ;;;;; sex leven is maar kort en wees openlyk onder elkaar een sporter 23 j ik ben op GILDEN OPLEIDING GROENVELDSINGEL SPORT HAL SMORGENS leef je lekker uit met je vrienden die dat willen zyn er genoeg kom op laat je stem horenen blyf zoenen??///
marc ben HOMO XXXXXXXX |
| Reactie van |
15-02-2003 | 23:21
|
marc 23 j zoennnnnnnnnnn leer eerst een nederlands schrijven zeg geen wonder dat je met je 23 nog op school zit
|
| Reactie van |
15-02-2003 | 23:22
|
eens nederlands schrijven sorry foutje van mijn kant maar dat schrijven van jou daar is geen touw aan vast te knopen
|
| Reactie van de meester ;-)) |
16-02-2003 | 1:42
|
Beste reactie van ...
Je hebt gelijk: aan het verhaal van "marc 23 j zoennnnnnnnnn" is geen touw vast te knopen. Maar als je vindt dat hij eerst eens fatsoenlijk Nederlands moet leren, dan mag jij wel het goede voorbeeld geven. En dan bedoel ik niet dat je de letter s had vergeten bij het woordje "een". Nee, je moet eens leren met echte zinnen te werken. Weet je wel: met hoofdletters, punten en zo. Dat vergemakkelijkt het lezen, weet je! (Wat ben ik aan het "zeiken" he? Maar ja: wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten!) |
| Reactie van Frank-asd |
16-02-2003 | 5:04
|
voor 9 uur mogen mannen elkaar aleen voor de kop schieten, wurgen, doodsteken, onthoofden
maar niet ....zoenen |
| Reactie van Roberto |
16-02-2003 | 13:16
|
| Wat is er tegen mensen die hun maatschappelijke en christelijke verantwoordelijkheid nemen? Protestbrieven tegen zoenende homo's op TV moesten veel vaker geschreven worden, want wij leven in de nadagen. Het is ronduit schandelijk om dit abnormale gedrag dat uit de duivel komt op TV te brengen. Het is niet normaal en kinderen die dit zien zouden wel eens kunnen denken dat het gewoon is. Het is niet gewoon, maar opgedrongen door het boze. Het is verdorven. Ik heb veel met jullie te doen want het leven zal jullie niets moois bieden. Plaats je vertrouwen in God de Heer en bid voor verlossing van deze schande. Echte liefde zal jullie deel zijn. |
| Reactie van Ik |
16-02-2003 | 13:25
|
| Iedereen die heeft geklaagd, krijgt van mij een dikke zoen :-) |
| Reactie van Hoho! |
16-02-2003 | 13:33
|
Willen jullie a.u.b. niet vergeten dat er ook mensen zijn die dyslectisch zijn?
Dat betekent dat het voor hen erg lastig is om Nederlands te schrijven, terwijl ze verder heus wel intelligent kunnen zijn! Waarom elkaar altijd zo snel 'afzeiken'?
Iets meer respect graag. |
| Reactie van Aan Roberto |
16-02-2003 | 13:43
|
| Ik weet niet of het grap is dat bericht van jou, maar als jij dan werkelijk zo'n goede christen bent,waarom heb jij je NAASTE dan niet lief?? Het zal een teleurstelling voor je zijn, maar jouw God heet toevallig ook mensen gemaakt die met een andere sexuele voorkeur..en als dat niet goed is volgens jou, val jij je eigen God af...stakker... |
| Reactie van JUIST |
16-02-2003 | 13:46
|
| Gelukkig verliest het geloof steeds meer terrein en daarmee ook schadelijke figuren als Roberto..baalt hij effe |
| Reactie van fred |
16-02-2003 | 14:57
|
oje een zoen! na gaan we dood
voor een zoen gaan ze al uit hen dak
ziek wordt ik van mensen die boos worden om dat twee mannen zoenen |
| Reactie van Roberto |
16-02-2003 | 14:57
|
| God heeft homo's niet geschapen. Daar kiezen ze zelf voor. 'God created Adam and Eve, not Adam and Steve' zeggen de amerikanen, en die begrijpen het gelukkig wel. Ik hoop echt dat je tot inkeer komt, want ik heb mijn naasten juist wel lief. Zo lief, dat ik er alles aan wil doen om ervoor te zorgen dat ze van hun homoseksuele dwaling afkomen en terugkeren tot de enige, eeuwige liefde. Als je nu naast mij stond zou ik je omhelzen en vertellen over de Heer. Hij steekt zijn hand uit naar je, en ik ook. |
| Reactie van PJ |
16-02-2003 | 16:21
|
Als je homohater bent, ga hier dan weg!
Wat doe je dan op een gaysite? |
| Reactie van john belgie |
16-02-2003 | 17:39
|
| als twee vrouwen sex met elkaar doen geilen sommige manen er op, maar als ze het zien van 2 mannen , dan vinden ze het vies. waarom toch ? wees eerlijk . |
| Reactie van Robert |
16-02-2003 | 19:22
|
| We weten allemaal dat 1 op de 100 mensen homosexueel is, dus ... |
| Reactie van Verdacht... |
16-02-2003 | 19:26
|
Waarom zijn types als Roberto op deze site? Waarschijnlijk uit interesse! Dus weten we genoeg! Kennelijk hebben we wel genoeg te bieden! Ook mijn leven is de moeite waard hoor Roberto. Ik ben gelukkig en ik zou met niemand willen ruilen! Oh ja, surprise: ik ben ook gelovig! En ik geloof in diezelfde God dan jij. Alleen heb ik inmiddels al begrepen dat Hij mensen liefheeft om wie ze zijn, no matter what.
xxx |
| Reactie van Tommy |
16-02-2003 | 19:26
|
Je hoort ze op dat eiland nooit klagen als een man een andere man doodsteekt en het bloed alle kanten op spat.
Want die zieke mensen hebben liever dat hun zoon als volwassene een moord zal plegen dan dat die homo is. |
| Reactie van Aan Roberto |
16-02-2003 | 20:24
|
| Jij hebt je naaste zeker niet lief want je vindt een homo lager dan een hond waarschijnlijk...wat jij doet is haat verspreiden, en dat vind ik nou duivels!! En inderdaad..wat doe je eigenlijk op een site voor homo's?? Je bent toch IN DE HERE????? |
| Reactie van ullysje |
16-02-2003 | 20:42
|
hoooo, jeezes Roberto. dat gezever, dat heb ik nu nog nooit gehoord. helup, nu denk je dus echt dat dit een ziekte is?
hm, "God" is toch zogezegd verbonden met iedereen, en als die dat ook is, is hij niet tegen homos he (als hij al bestaat, maar daar hebbe we geen bewijzen over hé, iedereen gelooft wat hij wil)
maar waar zegt god juist dat hij tegen homos is? nene hij zegt dat hij tegen "homosexuele handelingen" is... niet hetzelfde
homosexualiteit is GEEN ziekte, ik voel me goed in mijn vel. homos zijn niet anders dan heterosexuele mensen, en daar blijft het bij. er is geen reden om ons te haten of ons te willen "bekeren", dat homofobisch gedoe is ook weer maar een uitvinding om weer eens iemand uit te kunnen stoten, net zoals racisme. Kinderen moeten trouwens net leren dat er daar niets mis mee is... ik wil je eens horen moest jij homo zijn, want daar kies je namelijk niet voor!
en PS. niet 1 man op 100 is homo, maar veeeeeel meer hoor 1 op 20, ik heb het nog gezien op tv laatst. ik ben daarover geïntervieuwd op tv, en daar zeiden ze het ook... dus... leef ermee hé
groetjes Uly$$é
en allemaal kusjes van mij :p om die personen die tegen de homo-kus op tv zijn, wat te pesten. (mooie serie trouwens he! :) ) |
| Reactie van basboy |
16-02-2003 | 21:57
|
| Wel leuk van de BBC, elke keer als ze zoiets uitzenden worden de polls als groot nieuws naar buiten gebracht. Zou dat nu propaganda zijn? Ze proberen duidelijk een discussie op gang te brengen!! Ik bedoel heeft iemand zich wel eens afgevraagd hoeveel klachten "De Vlaamse Pot" kreeg per avond zoenen? |
| Reactie van PeeWee |
16-02-2003 | 22:17
|
Engelsen, altijd weer die engelsen, het zou verboden moeten worden!
Het valt mij nog mee dat ze niet beweren dat al die onzedelijkheid van het Europese vaste land komt.
Enfin, ze maken zichzelf weer eens goed belachelijk daar, ik zou zo zeggen, de Duitsers hebben nog een knappe tweedehands muur over, hier en daar enig werk maar verder nog in goede staat... |
| Reactie van Tukker |
16-02-2003 | 23:36
|
Al die drukte om een zoen... Doe liever iets aan de belangrijke problemen in de wereld. Homoseksualiteit blijft toch wel bestaan, hoe hard en vurig er ook gebeden wordt. NEE het is niet slecht. NEE het is niet verdorven. De teksten in de Bijbel worden zoals altijd weer heerlijk verdraaid en naar eigen believen geïnterpreteerd.
Dat gezeur van "God created Adam and Eve, not Adam and Steve" komt me echt mijn strot uit. Het hele scheppingsverhaal is puur symboliek, omdat het wonder van de wereld en het leven niet feitelijk beschreven kan worden. DUS kom niet aan zeiken met "adam and Eve".Dat zijn door de mens bedachte wezens die symbolisch zijn. Ja, er is een man en een vrouw voor nodig om kinderen te krijgen. Maar wie zegt dat ze dan ook hetero zijn? Ik ben homo, maar met mijn ogen dicht of mijn gedachten ergens anders kan ik ook wel een vrouw bevruchten.Adam ook.
God wilde gewoon variëteit in het menselijk bestaan brengen (en de wereld niet te snel overbevolkt willen maken :)) vandaar is er seksualiteit in alle vormen.Ook bij hoger ontwikkelde dieren.Net als alle andere persoonlijke voorkeuren.Who cares? Iedereen kan daar toch gewoon om leven? Het is al zo kort. Waarom moet toch iedereen hetzelfde zijn? WAT EEN KUTMAATSCHAPPIJ! Zo nu ga ik lekker met mijn vriend vrijen! |
| Reactie van ik marc 23 j |
17-02-2003 | 11:03
|
| zie 15 02 2...3jammer van die fouten. kan er ook niks aan doen ,het ging om zoenen oke .sorrie MARC XXXXXXKIS |
| Reactie van Freek |
17-02-2003 | 12:17
|
Roberto moet een beetje uitkijken met het verspreiden van zijn haat (op een homo-prikbord nog wel, de onbeschoftheid ten top). Misschien wordt het tijd dat hij en zijn club een koekje van eigen deeg krijgen.
Het wordt tijd voor lange tongzoenen en regenboogvlaggen op het altaar tijdens mis of kerkdienst.
Aktie ! |
| Reactie van Jeffrey |
17-02-2003 | 13:50
|
'God' en religie in het algemeen is een makkelijk excuus om dingen te verklaren die we niet begrijpen, om angst voor de dood weg te nemen en troost te bieden in moeilijke situaties.
Dus wanneer je ergens in gelooft is niet erg en verklaarbaar.
Ik vind het alleen nog steeds erg stupide dat 95% van de wereldbevolking niet zelfstandig kan nadenken en hun leven laten leiden door een een boekje met vastgelegde regels, simpelweg omdat 'de massa' dat ook doet.
Maar daar probeer ik me niet aan te storen; het zij zo.
Ik vind het alleen wel verschrikkelijk irritant wanneer iemand zijn visie op de wereld bij mij probeert op te dringen, terwijl ik dat bij hem niet doe.
Dus Roberto,
zolang ik jou niet lastig val, blijf je ook maar lekker ver weg uit mijn buurt. |
| Reactie van Frans |
17-02-2003 | 17:29
|
Andere sexuele geaardheid is zo oud als de mensheid,en heeft niets met het geloof te maken.
Men heeft de bijbel,of ander theologische geschriften vaak vertaald volgens een bepaald tijdsbeeld.
En wanneer men met een nieuwe vertaling naar buiten kwam,werd men als godslasterlijk bestempeld. Dit is mijn visie op het onderwerp,die ik niet aan een ander wil opdringen. |
| Reactie van Radboud |
17-02-2003 | 17:42
|
| Roberto, je bent knettergek! Weet je dan nog steeds niet dat die God van jouw net zo min bestaat als Sinterklaas? Achterlijke religek, de wereld gaat kapot als mensen zoals jij! |
| Reactie van Eric.A |
17-02-2003 | 17:42
|
Gut, gut, gut, 400 (!) mensen hebben geklaagd. Op een bevolking van 57 (?) miljoen. Wat een flauwekul allemaal!
En Roberto, wat ben jij zielig.
Of heb je 't expres zo geschreven om reacties los te weken? Dat is je dan goed gelukt. Als je 't wel meent is hier mijn reactie op jou: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa
Groet uit A'dam (S'teve is hier niet),
Eric. |
| Reactie van Martin |
17-02-2003 | 17:49
|
| Er zouden meer mensen zoals Marc moeten zijn. Zijn hart zit tenminste op de goede plaatst. Ga zo door Marc! |
| Reactie van Robin |
17-02-2003 | 17:53
|
| Dat mensen sowieso nog 'geloven'. God is dood en de bijbel is een sprookje. Verder sluit ik me helemaal aan bij Jeffrey: zolang je me niet lastig valt met gezever over wat goed of slecht is volgens God of de Bijbel, dan vind ik het allemaal prima. |
| Reactie van Michel |
17-02-2003 | 19:28
|
Ik geloof ..... nou nee ik geloof niet.
Ik weet het zeker god is verzonnen!
MEEEEEEER ZOENEN tussen personen van alle geslachten op de buis !! |
| Reactie van Roberto |
17-02-2003 | 22:06
|
| Je reaktie laat duidelijk zien hoe verdorven je bent. Heb meelij met je en zal voor je bidden. |
| Reactie van Koen van den Einde Deegensz |
17-02-2003 | 22:33
|
Het bedroeft mij te zien dat Roberto in plaats van het verkondigen van dwaalleren helaas niet de moeite neemt zijn hart te openen voor het Woord van de Here want ook in de kwestie van de gelijkgeslachtelijke liefde wijst de Heilige Schrift ons als altijd de weg. Zo lezen wij over de ware en onbaatzuchtige liefde tussen David en Jonathan:
1 Samuel 18:3 : "Jonathan sloot een verbond met David, omdat hij hem liefhad als zichzelf"
Denk nu niet dat deze liefde zich beperkte tot het niet-lichamelijke. Ook hierin is Heilige Schrift zeer duidelijk.
Zo lezen wij dat Jonathan zich geheel ontbloot voor het aangezicht van David.
1 Samuel 18:4 : "Jonathan trok de mantel uit, die hij droeg en gaf die aan David".
En, alsof Gods woord nog niet duidelijk genoeg is lezen wij in 2 Samuel 1:26 waar David spreekt over zijn gevoelens voor zijn Geliefde Jonathan : "Uw liefde was mij wonderlijker dan liefde van vrouwen".
Maar niet slechts in het oude testament wijst de Heere HEERE ons de weg in deze moeilijke materie. Jezus zelf gaf ons het voorbeeld. Omringde Hij zich niet bij voorkeur met jonge, ongehuwde mannen, die geen enkele belangstelling toonden voor het vrouwelijk geslacht ? Wat zegt dit ons over Christus zelf ? En wie was de naakte jongeling die van Jezus wegvluchtte toen deze werd gearresteerd, zoals Marcus ons verhaalt:
Marcus 14:51: "En een jonge man, die een laken om het naakte lichaam geslagen had, liep mede, en zij grepen hem. Maar hij liet het laken in hun handen en nam naakt de vlucht."
Hoe kan de ware Christen de gelijkgeslachtelijke liefde afkeuren wanneer Jezus zelf, tijdens zijn laatste nacht in vrijheid de warmte van de gelijkgeslachtelijke liefde, ja de Ware Liefde, zoekt en niet de rauwe en dierlijke lust van de ongelijkgeslachtelijke zogenaamde "liefde".
Kunnen we degenen die de liefde van Christus, als een ziekte en een "afwijking" duiden wel "christenen" noemen ?
Spreekt uit de woorden van Roberto niet veeleer Satan, die zoals zo dikwijls tracht de Heilige Werken Gods te dwarsbomen ?
Wij wenden ons daarom tot de enige ware God en smeken Hem ons te leiden in het gevecht tegen het Kwaad:
"Oh Heilige Vader, wij smeken U, wat moeten wij doen, wijs ons de weg die wij moeten gaan om deze Godslasteraar Roberto en zovele anderen tegemoet te treden om het Ware Geloof te verdedigen."
En ziet, de Levende God, de God van de grenzeloze liefde, spreekt tot ons in Leviticus 24:16:
"Wie de naam des Heren lastert zal zeker ter dood gebracht worden: de gehele vergadering zal hem stenigen."
Wat kunnen wij anders doen dan Zijn Heilige opdracht uitvoeren ? Wij, de Ware Christenen dienen enkel de woonplaats van Roberto te achterhalen om Gods Heilige Wil ten uitvoer te brengen.
In Christus,
Koen |
| Reactie van Ridge |
17-02-2003 | 23:05
|
Geloof blijft geloof hetero of homo laat mensen in hun waarde Roberto.
Als je hier niet tegen kunt wat doe je dan op deze site mischien toch gevoelens voor mannen.
Er moet nog veel meer gezoent worden op de t.v dus dit is een begin ga zo maar door in Engeland hopelijk volgt Nederland dan ook wel iemand moet een begin maken ga zo door. |
| Reactie van van Edje aan Roberto |
18-02-2003 | 3:03
|
Je vindt het vast niet leuk om te horen dat ik ooit sex heb gehad op het altaar van een kerkje.
Here Jezus, ik heb er ook ontzettend spijt van.... NOT! |
| Reactie van valentijn |
18-02-2003 | 8:52
|
| Roberto, kom nou eindelijk eens uit die kast! Ik wil je wel inwijden hoor.Onze dominee is ook homo, misschien wil die ook wel meedoen. Misschien wel in de kerkeraadskamer. |
| Reactie van Close up |
18-02-2003 | 10:35
|
Het lijkt er wel altijd op dat homosexualiteit een van de moeilijkste onderwerpen in het leven te zijn terwijl het een gewone variant is van "houden van" is. De grote massa vind het altijd lekker reageren als ze anderen in het gareel willen houden. Dat geeft zelfvertrouwen en men kan zien dat hun geklaag wordt opgepakt. Vooral bij het fenomeen televisie is het met meningen geven dringen van jewelste. Als homo`s ook zulke klaagmutsen waren kwamen er dagelijks honderden telefoontjes met klachten over: Moeders die met open decolete staan dweilen, vaders die onderweg in de auto sjansjen, zoenende tieners met frisdrank, blote tieten op strand..en dan hebben we het nog niet over die standaard wippies in een film waar de lens bij de man niet lager gaat dan de navel en bij de vrouw niet verder dan maximaal in het prutje.
Upper ten sexadviser |
| Reactie van Sjenky |
18-02-2003 | 16:14
|
| Jonge, shit wat gaat het hier hevig aan toe ! Het enige wat ik weet te zeggen, scheer niet alle hetero's over een kam, zoals de hetero's dat met ons doen. Ik ben afgelopen weekend naar Trance Energy geweest, en heb daar bijna de hele avond hand in hand, met een jongen gelopen, en zo nu en dan elkaar op de bek gepakt. 1 uit de 30 mensen keek uit afschuw de andere kant op, maar ook alleenmaar omdat het pubers waren,die met hun vrienden op stap waren. We hoorden veel vaker dat het tijd werd dat homo's zich gewoon gingen uiten, en dat is ook naar mijn idee de enige manier om mensen eraan te laten wennen. En dat kwam dan van hetero's,mensen die op deze site en anderen zo vaak worden beschouwd als naiefe, zielige mensen...tss het is zonde...de oorzaak van dit allemaal, van dit onderscheid, word toch vaak herkend als God. Die nooit een duidelijke menng over homosecxualiteit heeft gegeven. |
| Reactie van leon |
18-02-2003 | 18:58
|
| britten zijn gek, oorlogstaal uitslaan kunnen ze beter |
| Reactie van Joane |
18-02-2003 | 19:38
|
| Jeetje, heftig allemaal zeg . . . wat een gedoe om 1 zoen. Wanneer houdt de wereld en onze macho-maatschappij eens op met dit gedoe. Bekrompen, preuts en zielig. Als hetero mannen eens de kans hadden om 'n man te kontneuken dan was-ie vast wel homo geworden. . . Nou ja, als je hier niet mee eens bent, ook goed. Whatever, ik vindt het zo achterlijk zelfs anno 3 jaar na millenium dat vingerende meiden meer geaxepteerd worden dan zoenende homo's. We moeten die rotgasten eens een poepje van eigen deeg maken, niet??? Kom op, heren . . . een troost, wist je dat er best wel veel homo's zijn die speciaal naar nederland komen omdat we zo'n tolerant land zijn??? Laten we de rest van de wereld eens een goede voorbeeld geven en aannemen dat HOMO'S RULES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Reactie van Sebastiane |
18-02-2003 | 19:42
|
Roberto, ik begrijp wel wat je wil zeggen, ik ben het alleen niet met je eens, maar vind je het niet heel erg arrogant van je zelf om je zelf zo voor god te plaatsen en eenieder te vertroetelen die daar niet om vraagt. Jij plaatst jezelf hoger dan een hele bevolkingsgroep. Begin bij je zelf. Probeer een ander niet te veranderen. Het is de taak van god om te oordelen. En om even mijn duiveltje te laten spreken:....
Waar denk je Godverdomme dat je vandaan komt! De Etherrrr. Je komt uit de kut van je oversexte moeder! Een orgaan dat het een worst zal zijn wat er in gestopt wordt of wat er uit komt.
Denk na!!!!!! Een lichaam is niet iets wat je uit kan bannen. En de geest is een onderdeel van het lichaam.
Misschien ken jij heel wat meer liefde dan de meeste (niet gelovige) mensen, maar heb je ook wel eens gehoord dat liefde blind kan zijn. gevaarlijk blind.
Ik groet je, met veel respect en medeleven |
| Reactie van muhaa |
19-02-2003 | 13:58
|
God heeft homo's niet geschapen. Daar kiezen ze zelf voor. 'God created Adam and Eve, not Adam and Steve' zeggen de amerikanen, en die begrijpen het gelukkig wel. Ik hoop echt dat je tot inkeer komt, want ik heb mijn naasten juist wel lief. Zo lief, dat ik er alles aan wil doen om ervoor te zorgen dat ze van hun homoseksuele dwaling afkomen en terugkeren tot de enige, eeuwige liefde. Als je nu naast mij stond zou ik je omhelzen en vertellen over de Heer. Hij steekt zijn hand uit naar je, en ik ook.
--
deze persoon bedoelt het goed.. dus val hem niet aan, maar verdedig jezelf met feiten.
het feit is juist..
God Created Me.. And God Created Me As An Homosexual.
1-0 voor mij.
latersss |
| Reactie van AN |
19-02-2003 | 14:00
|
A
beschamend van mezelf.
hihi 2-0 |
| Reactie van Beau'tje |
19-02-2003 | 14:35
|
Ach jee en heden, de preutse Engelse thee-slurpers moeten weer es zeiken en sneren, wat een stelletje ass-holes zijn het toch, laat ze effe lekker naar dat gepreut en gezeik kijken van de Windsors ( ik noem een regime in India, en een regime in Afrika), dat wijf zou es flink onder handen genomen moeten worden! Het is maar een serie, en moeten kids van 12 niet al ver voor 09:00 in bed liggen?!
Tony Blèèèr.... een vent zonder ballen! |
| Reactie van SharkeY |
19-02-2003 | 15:12
|
| De oorlogsmachine draait zo langzamerhand op volle toeren. Irak is de boosdoener en moet door met name Amerika en meeloper Engeland worden geëlimineerd. Ze hebben de mond vol over Irak. Ondertussen weten ze blijkbaar aan de andere kant van het kanaal niet eens dat liefde alles overwint, op welke manier dan ook.. |
| Reactie van Mark |
19-02-2003 | 18:41
|
| Wat een klote levende wezens die klaagwezens. Stop ze in een grote soeppan en maak er mensensoep van. |
| Reactie van Dopey |
20-02-2003 | 8:32
|
Heel veel hetero's kennen homo's alleen van tv of van een keer op straat. Daar baseren ze hun hele "kennis" over homo's op. Ik werk in een bedrijf waar veel mensen verbaasd reageren als ze horen dat ik homo ben. " Dat had ik nou nooit gedacht!" is een veelgehoorde reactie. Ik wil hiermee zeggen dat mensen eens wat meer hun ogen zouden moeten opengooien, want door dit soort uitspraken van hun en dit soort publieke walging over een zoen zou het wel eens voor hun eigen zoon, dochter, broer of zus heel moeilijk kunnen worden om "uit de kast te komen".
En oh ja? Heel veel zoons geven hun vader toch ook een zoen ( op de ang, dat wel)??? |
| Reactie van Tim |
20-02-2003 | 9:54
|
God created Adam and Eve.... dat is maar een symbolisch verhaal hoor, geen letterlijk feit. Nogal dom om daar theorie over het wel of niet mogen van homoseksualiteit aan vast te hangen.
Trouwens Adam zou -als hij werkelijk bestaan zou hebben - best homo geweest kunnen zijn. Of Eva een lesbo. Of allebei bi. Weet jij veel!!
Een hekel hebben aan homo's is pas aartsconservatief, middeleeuws én getuigt van een bijzonder onderontwikkelde geest. En de grootste tegenstanders.... dromen er van om het met hun eigen geslacht te doen. Dat blijkt zo vaak.HYPOCRIETEN |
| Reactie van Eelro |
20-02-2003 | 23:07
|
jongens, ik geniet me helemaal suf met dit gezeik. Ga vooral zo door!!!!!!
|
| Reactie van Joane |
21-02-2003 | 0:54
|
Laughing My Ass Off for Eelro . . .
Wat een gezeik allemaal zeg. We gaan zo'n tribunaal opzetten, weet je. Iedereen die wat tegen homo's heeft, wordt gewoon gecastreerd, hahaha. Moslims zijn natuurlijk de eersten en de conservatisten (arme Winny de Jong, een ex-LPF-er ook nog.) whatever. . . .
We weten toch allang dat zolang onze maatschappij kind- en vrouwonvriendlijk blijft, het altijd onindividualistisch, bekropen, conservatief, masculien-gericht/macho wereldje zal blijven??? WE hebben gewoon 'n culturele revolutie nodig, om die domme gasten toch spelenderwijs te leren en axepteren dat macho-lullen en mensen die hun moralen daarop berusten te leren. Hersenspoelen. . zoals de partriachalen dit allemaal in het verleden hebben veroorzaakt.Onze wereldje is toch ook niet van de 1 of andere dag geworden zoals het nu is??? Die bekrompen, dominante, conservatieve teringlijers en de rest die met hun eens zijn en meelopen moeten gewoon hun lesje leren . . . |
| Reactie van Jochem |
21-02-2003 | 18:38
|
| Rechtlijnige mensen zoals Roberto zijn het wat mij betreft niet waard om serieus mee in discussie te gaan. Als je dan zo gelovig bent, dan zou je er ook vanuit moeten gaan dat god homosexualiteit als normaal beschouwt. Je wordt namelijk zo geboren, en het door jou voorgestelde bidden op blote knietjes voor zogenaamde "genezing" maakt van in ieder geval nog twijfelende en tegen hun gevoelens vechtende homo's alleen maar depressieve mensen. Als dat dan de bedoeling van je verhaal is ... tsja, kan alleen maar zeggen: dat noemt zich dan christen vol van naastenliefde ... echt walgelijk! |
| Reactie van |
21-02-2003 | 19:17
|
| Ha die Roberto, aardige tolerante man, laten we het ook es hebben over al die hongerige mensen in de wereld, de echte losers dus. Zij hebben nooit gekozen voor zo'n waardeloos bestaan, het overkomt ze gewoon. Reken maar dat hele volksstammen dagelijks om verlossing v/d honger & ellende vragen bij jouw GOD. Hij kijkt toe en wendt z'n blik af. Om met de filosoof Nietzche te spreken, GOD IS DOOD, zo hij al heeft bestaan. Je standpuntje over homo's is hiermee dus totaal tot zero gereduceerd. |
| Reactie van Damian |
22-04-2003 | 18:23
|
Nou nou , wat een tolerantie weer !!
Ik ben homo én gelovig , gelukkig zijn er kerken waar dit kan.God is een God van Liefde.Trouwens , het is niet aan ons om over een ander te oordelen.Zij die zonder zonden zijn werpen de eerste steen.Laten we waken dat de samenleving , die al zo intolerant is , niet nog meer wegglijdt naar een wereld waar men elkaar veroordeelt omdat men elkaar lief heeft en dit laat merken door een ZOEN ! Dus , hierbij ook een oproep : Geef elkaar een ZOEN , waar dan ook , laat zien dat je om elkaar geeft !!!Hierbij een ZOEN voor iedereen die het moeilijk heeft en zich alleen en verstoten voelt.Make LOVE , not WAR ! |
| Reactie van homos zijn een gruwel |
10-07-2003 | 16:52
|
| Adam en Eva geen Adam en Stevan!!! |
| Reactie van |
10-07-2003 | 16:53
|
Reactie van Aan Roberto
16-02-2003 01:43
Ik weet niet of het grap is dat bericht van jou, maar als jij dan werkelijk zo'n goede christen bent,waarom heb jij je NAASTE dan niet lief?? Het zal een teleurstelling voor je zijn, maar jouw God heet toevallig ook mensen gemaakt die met een andere sexuele voorkeur..en als dat niet goed is volgens jou, val jij je eigen God af...stakker...
dus niet aap in de Bijbel zelf staat dat homos een gruwel zijn |
| Reactie van knookje |
11-03-2005 | 21:07
|
| nou hoor, leuke discussie. Ben ik even blij dDat ik niet mijn maar mijns getrouwen zaligmakers jc eigen ben die met zijn dierbaar bloed voor al onze zonden volkomenlijk betaald en mij van alle heerschappij des duivels verlost heeft. Mooi van Roberto af. |
|
|
|
|