|
| Gay Nieuws
|
|
|
Vrijspraak
voor El Moumni
19-11-02 | Het gerechtshof in Den Haag heeft
de omstreden Rotterdamse imam El Moumni maandag
in hoger beroep vrijgesproken van de hem eerder
voor de rechtbank ten laste gelegde feiten.
De rechtbank in Rotterdam sprak overigens
de geestelijk leider van de Rotterdamse Nasr-moskee
destijds ook al vrij. Het Openbaar Ministerie
had voor het hof ook vrijspraak geëist.
Justitie begon een jaar geleden een onderzoek
naar de uitspraken van El Moumni in het televisieprogramma
NOVA. In de uitzending, die was gewijd aan
het geweld van Marokkaanse jongeren tegen
homoseksuelen, vergeleek de geestelijke homoseksualiteit
met een besmettelijke ziekte. Ook zei hij
dat homoseksualiteit schadelijk is voor de
samenleving en dat de Nederlandse samenleving
met uitsterven wordt bedreigd. El Moumni heeft
zich volgens het hof niet schuldig gemaakt
aan het opzettelijk discrimineren van homoseksuelen
en het aanzetten tot discriminatie en haat.
Volgens de rechters vallen de uitspraken die
de geestelijke heeft gedaan, onder godsdienstvrijheid.
Daarmee volgt het hof de eis van het Openbaar
Ministerie. Het OM had in eerste instantie
nog 1200 euro boete tegen de imam geëist.
Verder vond de advocaat-generaal dat El Moumni
weliswaar onverantwoord heeft gehandeld, maar
dat hij niets strafbaars heeft gedaan. Justitie
stelde hoger beroep in tegen de eerdere vrijspraak
omdat het in deze zaak gaat om grondrechten
als vrijheid van meningsuiting en vrijheid
van godsdienst. Daardoor was de zaak volgens
het OM te belangrijk om alleen door de rechtbank
beoordeeld te worden.
Homojongerenmagazine Expreszo vindt, in een
reactie op de vrijspraak, dat alle homojongeren
in Nederland zich ziek moeten melden. "Niet
naar school, niet werken en lekker onder de
wol, want je geaardheid is besmettelijk",
zegt Merijn Henfling, hoofdredacteur van Expreszo.
Hij is teleurgesteld in de uitspraak van het
gerechtshof in Den Haag. "Onder het mom
van 'godsdienstvrijheid' mag je in Nederland
zeggen dat homoseksualiteit een besmettelijke
ziekte is. Ik vind dit een gevaarlijke ontwikkeling,
omdat het een vrijbrief is om te kunnen roepen
en te discrimineren wat je wilt."
Volgens Henk Beerten, voorzitter COC Nederland,
"is het de vraag welke rol deze vrijspraak
gaat spelen in het debat over de grondrechten,
de afweging tussen enerzijds de vrijheid van
meningsuiting en godsdienstvrijheid en anderzijds
de grondwettelijke bescherming tegen discriminatie
zoals vastgelegd in artikel 1. De politiek
is nu aan zet om met een antwoord te komen.
Los van dat alles maakt de hele affaire duidelijk
dat het noodzakelijk is dat imams die vanuit
het buitenland in Nederland komen werken bekend
zijn met de Nederlandse situatie. Ook als
het om homoseksualiteit gaat. Homoseksualiteit
moet gewoon een verplicht onderdeel worden
van de inburgeringscursus die de stichting
Islam & Burgerschap voor hen aan het ontwikkelen
is. Deze stichting werkt met het COC samen
in het Diaploogproject rond homoseksualiteit
en religie, levensbeschouwing en ethiek. Hier
kunnen dus spijkers met koppen geslagen worden,"
aldus Beerten.
|
|
|
|
|
|
| Reacties op dit artikel
|
|
| Reactie van Pieter.... |
19-11-2002 | 2:09
|
Voorgaande was er het bericht van het C.O.C. welke woedend was over de eis tot vrijspraak voor El Moeomni.
Vervolgens was er een voor mij geheel onbekende rechter welke een reactie gaf op de ingezonden vrije menings uiting in relatie met de volgens de rechter geuite bezwaren volgens art 137 c.
vanuit het wetboek van strafrecht.
Natuurlijk denk ik krom, en spreekt de rechter recht op 7 November om 02.13 in de nacht, maar ik begrijpe het niet, en ga er vanuit dat ik niet alleen sta,m of lig met mijn vragen, waar gaan we naar toe, in de weg naar morgen, en wat is de waarde nu nog na de uitspraak van de rechter inzake wetboek van strafrecht art 137 C voor de gezamelijk verkegen rechten ( door onze gevoelens) in beeld te brengen en te verwoorden) stel ik mij de vraag wie is de joker, immers deze vraag blijft opkomen, geheel zonder het algemeen belang te willen schaden, wil ik begrijpen, zonder strafrechtelijk te worden veroordeeld wil ik uitleg over art 137 c ....van de rechter in de nacht van 7-11-........genomen....immers zijn oordeel komt op mij tegenstrijdig over, met de realiteit van ons ( belang stellende) in wat krom is of recht ! Het gewone volk wil begrijpen, niets meer of minder......metr respect !!!
|
| Reactie van Eric |
19-11-2002 | 9:33
|
Welterusten Nederland!
|
| Reactie van Bas |
19-11-2002 | 10:02
|
Godsdienstvrijheid is stoer.
|
| Reactie van Lars |
19-11-2002 | 10:20
|
Wat heb je nou aan een verbod op discriminatie als mensen ervoor vrijgesproken worden?
Godsdienstvrijheid my ass! Zolang je dingen zegt als hem discrimineer je gewoon, maakt niet uit wat voor een geloof je hebt! |
| Reactie van lager dan een varken |
19-11-2002 | 10:38
|
Homo's - Islam: 0 - 1
|
| Reactie van zomaar iemand |
19-11-2002 | 11:58
|
Godsdienstvrijheid?!!! Bin Laden beweert ook in overeenstemming met de Koran te handelen. Iedere keer lopen we weer tegen de verschillende interpretaties van dezelfde geschriften aan (Bijbel, Koran, Thora). Iedereen moet vrijheid van geloven hebben, maar dat betekent niet dat men met "het boek" in de hand kan roepen wat men wil. Fundamentalisme is niets anders dan religieus fascisme (en deze uitspraak komt niet van mij maar van een Soedanese koran geleerde, en overtuigd islamiet). De voorbeelden van misdaden die tegen de mensheid zijn begaan uit grond van (bij)geloof ( verwoesting van Constantinopel, 300.000 vrouwen op brandstapels vermoord omdat ze heksen zouden zijn, het uitmoorden van de Hugenoten, 9/11/01, etc. ) zijn legio. Alleen al op grond van deze geschiedenis zouden we zeer voorzichtig moeten omspringen met het begrip Vrijheid van Godsdienst. Het betitelen van bepaalde groepen in een samenleving als een ziekte en een gevaar voor de beschaving bevorderen een vreedzame coexistentie niet. Zeker niet als we zien dat deze toch al niet optimaal is. Op grond daar van spijt het me te horen dat El Moumni niet op z'n verantwoordelijkhden is gewezen als religieus leider.
|
| Reactie van Robby |
19-11-2002 | 12:16
|
Minderheden zijn nu officeel vogelvrij verklaard. De ondergang van de Nederlandse samenleving is nabij.
Ik had u lief, mijn Nederland...
|
| Reactie van JW |
19-11-2002 | 12:22
|
De uitspraak van de rechter is echt een ernstige zaak.
In Nederland heeft iedereen vrijheid van meningsuitging. Een groot goed.
Die vrijheid wordt beperkt als je je beledigend of discriminerend uitlaat over anderen of oproept tot geweld (tegen Joden, Surinames, bijstandsmoeders, homo's).
Die vrijheid heeft dus beperkingen.
Vergelijk het met het 'eigendomsrecht' - het meest absolute recht. Iets wat van jou is, kan niemand jou afnemen. Jouw radio is van jou. De boom in jouw tuin is van jou.
Maar toch kan de politie jouw geluidsinstallatie in beslag nemen als de buren er last van hebben. Kan de rechter jou opdragen om de overhangende takken van de boom af te zagen als de buren daar last van hebben.
Rechten worden beperkt - zodra anderen daar last van hebben. Die afweging laten we in de praktijk over aan de rechtspraak.
In Nederland heeft een aantal mensen vrijheid van meningsuiting. Een groot goed.
Die vrijheid wordt niet beperkt als zij zich beroepen op hun religie.
Niet-christenen, niet-moslims, niet-joden, humanisten kunnen zich bij het doen van uitlatingen niet beroepen op vrijheid van godsdient. Voor hen geldt slechts de vrijheid van meningsuiting en die is beperkt.
Door godsdienstvrijheid te gebruiken als argument voor vrijspraak heeft de rechtbank artikel 1 van de grondwet onderuit gehaald:
Gelovigen worden bevoordeeld boven niet-gelovigen. Zij hebben onbeperkte vrijheid van meningsuiting, waar niet-gelovigen beperkte vrijheid van meningsuiting.
Alle animals are equal, but religious animals are more equal than others....
|
| Reactie van Knorretje |
19-11-2002 | 12:40
|
| Ik heb het nare gevoel dat de eis èn de uitspraak anders zouden zijn geweest als het niet om homo's maar om bijvoorbeeld zwarten, joden of christenen was gegaan. Dan was in ene duidelijk dat het om zwaar discriminerende uitlatingen gaat. Dit gaat niet alleen over godsdienstvrijheid (die wat mij betreft mag worden ingeperkt tot waar ze eigenlijk voor bedoeld is, nl. mogen geloven wat je wilt en samen met anderen in een gebouw een dienst houden), maar ook over het feit dat homo's kennelijk toch nog worden beschouwd als tweederangs burgers met tweederangs rechten. |
| Reactie van gjz |
19-11-2002 | 14:04
|
Heel erg gevaarlijk deze uitspraak ik hoop dat de rechter weet wat hij uitspreekt want hij/zij zal hier verantwoording voor moeten dragen.
Ik zou niet graag in de schoenen van de rechter staan als je deze zeer enge levensbedreigende uitspraken doet.
Geloofsovertuiging boven discriminatie verkiezen!!!!!!!!
Deze rechter zal zich ernstig maar dan ook zeer ernstig tegenkomen in dit leven.
Als je de verantwoording neemt om rechter te worden en denkt door middel van deze uitspraak de wet te verwoorden dan creeer je haat en afgunst.
Als de rechter denkt zijn geweten te kunnen sussen door zich achter de wet te verschuilen dan heeft hij een HELE GROTE FOUT gemaakt.
Deze uitspraak was niet nodig geweest als je de wet op de juiste manier interpreteert.
Hier wordt bewust let op "BEWUST" haat en verderf gecreeerd wat zijn weerga niet zal kennen.
Rust zacht. |
| Reactie van Bert. |
19-11-2002 | 14:29
|
Triest,
Een trieste zaak, ontwikkeling en een triest intellect is aan het werk gegaan.
Ik ben zelf een 29 jarige musicus, die best wat heeft meegemaakt.
Zo ben ik opgegroeid in een gezin waar altijd werd gescholden op homo's.
Ik kan je zeggen, daardoor word een mens beschadigd.
Als ik door toch (een van de meest tolerante steden) Utrecht Nabij cafe De wolkenkrabber loop, in een leren broek, waar ik, mijn inziens, in mag lopen wanneer ik wil, en er dan naar mij word geroepen "vuile vieze kankerhomo, kom niet te dicht in mijn buurt anders sla ik je in elkaar"... moet je dus maar met een strak gezicht door blijven lopen....
Ook mag ik niet reageren op die randgroep maroccaanse jongeren die homo's staan uit de dagen,
Ook mag ik niet reageren op mijn werkgever die in het verleden zeer discriminerende uitspraken heeft gedaan.
Het word niet serieus genomen.
Dat mijn buren me raar aankijken omdat ik een andere levensstijl heb, dat moet ik normaal vinden,
Dat mijn familie mij niet accepteert, dat is normaal,
Dat er een imam is die mensen door middel van een uitspraak zo ontzettend kwetst, dat mensen die al niet lekker in hun vel zitten, door zo'n uitspraak zelfs suïcidale ingevingen kunnen krijgen, begrijpen ze niet,
Waar is de homoomroep?
Waar zijn de homoprogramma's?
Waar zijn de homokoninginnen die strijdliederen zingen?
Waar zijn alle idealen uit de 70's en 80's?
Waar is het respect?
Waar kunnen we nu echt vrij leven?
Wordt het straks zoals in portugal? agenten met machinegeweren voor elke kroeg om je te beschermen?
Waar zijn we nog veilig...
We zorgen anders wel voor een regulering van de wereldbevolking, dat kan ik van onze maroccaanse en Irakeese medebroeders niet zeggen.
Waarom word ik op mijn werk door een klant met de dood bedreigt met als opmerking: IK wil niet dat vieze flikkers naar mij kijken?
Kijk dit is klein leed, een klein gedeelte, van 1 persoon,
Deze imam moet per direct opgesloten worden....
En er noooooooooooooooooooooooooooooit meer uit!!!!!!!
|
| Reactie van Mosgay |
19-11-2002 | 16:02
|
40 jaar terug was Nederland niet anders
ik hoop dat wij deze dwalende moslim's ook weer op het goede pad kunnen brengen (immers zij vertellen dat de koran medelevend is).
Ik hoop niet dat dit groepen uit elkaar drijft. Medemenselijkheid naar medelanders (ook voornamelijk naar die die uit angst nog zwijgen in de kast en die je dus niet hoort). Dat onze boosheid 'de kat niet in het nauw zal drukken' maar blijvend open zijn liberaler zal maken. Zodat we over een paar jaar ook welkom zullen zijn op een (roze-) suikerfeest in de moskee :)
En ach ja die rechters je weet niet wat ze tegenwoordig allemaal slikken maar dit vonnis volg ik eigenlijk (weer)ook niet. |
| Reactie van Jeroen |
19-11-2002 | 17:30
|
| Hoe leuk zijn marokkanen ??? |
| Reactie van joopie |
19-11-2002 | 18:34
|
Langzamerhand wint de islam terrein. De grondwet is al onderuitgehaald, en als je maar een geloof aanhangt mag je alles zeggen over een ander. De scheiding tussen kerk en staat is weer iets dichterbij elkaar gekomen, want blijkbaar speelt geloof een grotere rol dan de grondwet.
Gelukkig heb ik ook een geloof, ik geloof in mijzelf, en ben niet afhankelijk van een of andere aladin of allah, en verschuil ik me niet achter een tapijtje met de woorden godsdienstvrijheid.
En mijn geloof zegt: Respecteer mij en ik respecteer jou, geen respect van jouw kant dan ook niet van mij, dus oprotten met die arrogante kutislam uit Nederland. Ze maken de hele werled kapot! |
| Reactie van Mustafa |
19-11-2002 | 19:31
|
| Wat ik heel jammer vindt dat inderdaad tolerantie voor homo's nu definitief tanende is.Begrip en acceptatie was al gering, en nu dat blijkt dat de verschillende culturen hier in Nederland om een (overheersend) plekje vechten, is het niet verbazingwekkend dat homo's een makkelijk mikpunt zijn voor pesterij en discriminatie.Maar okee we zijn verontwaardigd wat nu?Blijven we onze woede opkroppen?Gaan we zielig pantys aantrekken en maar hopen dat ze ons lachuuu vindu?OF trekken we ten strijde met juist koude feiten over wat niet-homo's voor kwaad aanrichten gesterkt door ons boosheid en verdedigend met geweld.Ik kies voor het laatste.Dat iemand op straat tegen mij funda. kutmoslim roept kan hij/zij problemen krijgen ook krijgt zo'n heterotje met met vieze kanker homo et cetera opmerkingen een dikke vette lip en mooie blauwe oogjes.Als Turk zijnde jonge homoseksueel hoef je mij niet te vertellen hoe kwetsend discriminatie en goddienst kunnen zijn |
| Reactie van Pieter.... |
20-11-2002 | 0:15
|
De reacties gelezen hebbend, vind ik niet dat wij oog om oog en tand om tand verder moeten gaan, immers dat is geen oplossing, wel van belang is dat wij nu wakker zijn geworden, en meer weten hoe de wetgeving (een) (geen) relatie heeft met de vele geloven...(lees) en ontdek, dat de boeken er zijn.
Na het lezen HEB IK BEGREPEN dat de zon en de maan een relatie hebben, en dat wij allen in de schaduw staan van deze werkelijkheid, echter als 5% van de mensen zonder grenzen (homo) liefde gaan delen, dan volgt de rest, immers als er een schaap over de dam is dan volgt de rest (besmettelijk)
Ja als liefde besmettelijk is, dan vind ik dat sociaal aanvaardbaar, immers waren wij niet ALLEN GESCHAPEN uit liefde...het gaat toch om innerlijk weten....en niet om de normen en waarden vanuit een joodse-christelijke-of-islam-cultuur (oog om oog) het is te gek voor woorden, het is discriminatie, en DAT heeft de naam godsdienst, helaas alleen nog maar bij mensen die GELOVEN en niet willen weten, heeft DIT waarde.
Conclussie: Geloof in je Zelf !
DEEL JE LIEFDE/TEL JE ZEGENINGEN, EN WEET DAT DEZE JOUW TOEKOMEN, VANUIT EEN HOGERE ORDE. |
| Reactie van willem |
20-11-2002 | 0:24
|
| Weer een bewijs hoe krom het recht kan zijn |
| Reactie van Peter |
20-11-2002 | 11:49
|
Hier wordt het recht met geweld onrecht aangedaan. Wat ik hoop is dat het COC het er niet bij laat zitten. Hier is een dialoog met het hof én dhr el Moumney hard nodig. Wat ik wel zéér verheugend vind is dat stukje bij beetje intellectueel Marrokko zijn/haar mond gaat roeren en een kritische houding heeft t.o.v haar/zijn onwetende achterban zoals de imams, die dus macht heeft over een al even onwetende parochie.Dat de imams dergelijke uitspraken doen,komt voort uit frustratie omdat zij zien dat de macht van het patriarchaat tanende is en hun jeugd zelf is gaan denken. De Paus heeft nog altijd macht over mensen in derde wereldlanden, hier in het westen niet meer.
Dames zoals Mvr.M.Bousakla schrijfster van het boek"couscous met frieten" en Mvr. Hirchi Ali bij ons allen wel bekend behoren tot de intellectuele avantgarde.Zéér moedige vrouwen!!! Juist daarom is het hard nodig dat zij gesteund gaan worden door de intellectuele man met een moslimachtergrond. Die wordt nog niet gehoord of gezien. Het feit dat partijen als de AEL wortel doen schieten komt voort omdat die achterban met de rug tegen de muur staat en denkt maatschappelijk niets te kunnen bereiken. Juist daarom heeft de maatschappij mensen nodig die kennis hebben, die uitspraken doen die gebaseerd zijn op feiten.En dat kan ertoe bijdragen tot een mentaliteitsverandering en emancipatie vooral van de moslimman. Je zult je moeten verdiepen in de regels en wetten die hier gelden in het westen, anders is participatie niet mogelijk. En dan zie je dat een rechter die zo`n uitspraak doet als in de zaak tegen de heer el Moumney hier in het rechtsysteem ook niet meer past.
Een rechter die homosexuelen vogelvrij verklaard. |
| Reactie van Zomaar |
20-11-2002 | 13:20
|
Ondertussen ben ik er achter gekomen dat vrijheid, veiligheid en welzijn geen vanzelfsprekende dingen zijn. Deze drie moet je bewaken en desnoods bevechten.
Dat kun je in eerste instantie verbaal doen, dat verdient de voorkeur en in tweede instantie letterlijk.
In de jaren 70 was er in Duitsland de RAF, die het voorzien had op dubieuze kapitalisten. De ene na de andere werd op zijn rug gelegd, definitief wel te verstaan.
Als het zo doorgaat dan moeten dubieuze moslims en ander tuig goed gaan oppassen wat ze zeggen.
De publieke opinie past zich momenteel snel aan en steeds meer mensen zijn bereid om hun vrijheid, veiligheid en welzijn te bevechten, aangezien justitie niet adequaat handelt. |
| Reactie van Maurice |
20-11-2002 | 13:34
|
| Kan iemand mij dan vertellen wat de wet nog voorstelt die discriminatie verbied? Als je dit zo leest, kun je die net zo goed afschaffen. Erg vaag allemaal. Moet je eens met 1 vinger naar een Marokkaan wijzen... |
| Reactie van Reactie op JW(Maurice) |
20-11-2002 | 13:40
|
| Goed zo jongen, jij hebt je ogen tenminste open! Het is precies zoals JIJ het zegt en zoals ik het ook zie! |
| Reactie van zomaar |
20-11-2002 | 13:44
|
| extreem islamitisch zijn is ook een ziekte en gevaarlijk voor de samenleving. Dit geldt overigens voor alle geloven!! Waar is Nederland in hemelsnaam mee bezig!!! Het geloof van godsdienst staat schijnbaar boven artikel 1 van onze grondwet (niet discrimineren). Ook vanuit het geloof zou niet gediscrimineerd mogen worden. Wat nu schijnbaar wel mag!!! zo wat een Land we mogen wel uitkijken met onze regelgevingen zometeen wil de hele wereld bij ons komen wonen, zodat we met nog meer mensen nog meer misbruik kunnen maken van de fouten in ons rechtssysteem. |
| Reactie van Maurice |
20-11-2002 | 13:57
|
| Misschien zouden wij eens een brief moeten opstellen voor de regerende politieke partijen. Met daarin kritische, mooie en juiste geformuleerde reacties op deze vrijspraak, en welk onrecht daarmee wordt aangedaan. Een mooier begin om dit te doen dan nu, die is er niet. |
| Reactie van kate |
20-11-2002 | 14:02
|
En daar hebben 'we' dan zo lang voor moeten knokken.
Diep triest. |
| Reactie van Vol is vol |
20-11-2002 | 18:42
|
Ik ben niet tegen mensen uit andere landen en met andere geloven. Maar Nederland is voor Nederlanders en niet voor maloten die alles en nog wat mogen roepen, daar hebben we in de vorm van de LPF onze eigen handen al vol aan.
VOL=VOL. Je mag het niet zeggen. Maar het is wel zo, geen islamiet meer het land in. Nu is het een bizarre opmerking. Over 10 jaar hebben de mensen spijt dat ze het nu niet hadden toegepast!
|
| Reactie van Besta niet |
20-11-2002 | 19:32
|
| onbegrijpelijk de uitspraak, wat hebben wij als nederland met de koran te maken niks noppes nadda en vrijheid van godsdienst my ass daardoor ontstaan er alleen maar vete's.Als het te link wordt gaan ze met de bijbel,koran weet ik wat slaan en gebruiken dit als godsdienstvrijheid.Gewoonweg aanklachten tegen die man en alle homohaters indienen.Dit Land gaat zo behoren aan die Bin laden en aan alle moslims want hun mogen toch alles zeggen en doen en hun mogen toch alles veroordelen en hun eigen koran wet erop na houden.Sorry ik pas hiervoor en zal mij verzetten waar ik kan |
| Reactie van Peter M |
20-11-2002 | 19:58
|
| het zal nooit wat worden met de gelijkwaardigheid voor homo's |
| Reactie van Giovanni |
20-11-2002 | 21:50
|
Onder druk van homo's hebben we vaak gelijke rechten gekregen. Maar uiteindelijk is het nog steeds zo dat iedere jongere brult niet homo te zijn. Dat volwassenen beledigd zijn als ze voor homo uitgemaakt worden. Dat het nog altijd leuk schijnt te zijn homo's belachelijk te maken. Het interesseert heterofielen en de vele indekast bi's geen moer of er echt gelijkheid komt.
We kunnen maar een ding doen: principieel altijd alleen maar op homokandidaten stemmen. Dat betekent voor 22 jan, alleen rechts vanhet midden. Links heeft al tijden niets met ons op, links knuffelt liever homofobe moslims dood, of halfdood. Dood zou te mooi zijn om waar te zijn. |
| Reactie van Opmerker 2002 |
21-11-2002 | 2:44
|
Alle reacties gelezen hebbende kom ik tot de conclusie, dat iedereen het roerend met elkaar eens is: "Beledigen vanuit godsdienstig standpunt is voortaan niet meer strafbaar"!
Ik heb al eerder gesteld, dat de drie wetten: Godsdienstvrijheid- Vrije meningsuiting- Anti discriminatie, elkaar tegenwerken! Je kunt roepen wat je wilt, je kunt zeggen wat je wilt, je kunt discrimineren wat je wilt, als je je maar beroept op de bijpassende wet dan ga je vrij-uit !
Onze El Moumni (vers onder de kameel vandaan getrokken) mag voortaan dus beledigen wie hij maar wil. De betrokken rechter, die hem heeft vrijgesproken beseft niet, dat hij de doos van Pandora heeft geopend.
Nu is echt de beer los! |
| Reactie van belg |
21-11-2002 | 5:19
|
Ik had altijd de indruk dat nederland een ontwikkeld land was met durvers...!? Nu ik het nieuws van de laatste tijd bekijk, ben ik wel van mening dat jullie in plaats van altijd Belgie te kleineren, beter is in eigen boezem zouden kijken! De grootheid van jullie land is uiteindelijk een illussie gebleken, met dat verschil dat jullie deze in tegenstelling tot Belgie beter konden konden in stand houden. We zijn elkaar op praktisch alle vlakken waard met het verschil dat jullie door je gedrag vaak arrogant overkomen over de grenzen. Ik kan jullie zeggen dat een 'hollander' niet echt graag gezien is in belgie en dat dit vooral komt door een te dikke nek. De Antwerpenaren bv. proberen al zich te verzetten tegen extreem en gevaarlijk gedrag maar zijn dan weer de 'rascisten'. Ik vraag mij af wie er uiteindelijk het meeste verstand heeft en wie het meest nuchter is...?! Ik kan wil daar niet over oordelen want heb die pretentie niet. Maar ja, jullie zullen het nog maar is beter weten he. De afrekening zal in de toekomst wel gemaakt worden. In belgie beseffen we al lang dat we problemen hebben en zijn er wel degelijk op vooruit aan 't gaan, in Nederland zit men uiteindelijk even diep maar beseft men dit schijnbaar nog niet... Al bij al hebben jullie toch een tof land en zeker ook toffe mensen, maar een verandering van mentaliteit zou jullie pas 'groots' maken, arrogantie maakt immers klein. Hopelijk kunnen we het in de toekomst wat beter vinden en zullen jullie misschien beseffen dat je van die 'domme' zuiderburen nog veel kan leren zoals wij van jullie ook kunnen leren.
I.v.m. die El Moumni daar kan ik alleen maar zeggen dat de tijd is gekomen van niet meer ' op je kop te laten kakken'! Of zijn jullie misschien die bange blanke jeanne? Niemand mag zo spreken over ons en wie dat wel doet moet daar maar de gevolgen van dragen, is het vandaag niet zal dat morgen zijn! Wie niet horen wil moet dat maar voelen, wie niet voelen wil zal niet meer voelen. Onze veiligheid is prioritair en dient indien nodig met alle middelen beschermd te worden, of dit nu blanken zijn of kleurlingen! Nood breekt wet.
Toch nog vriendelijke groeten aan alle toffe Nederlanders en kom gerust is een keer hallo zeggen over de grens...
Doei |
| Reactie van klaas |
21-11-2002 | 8:32
|
vreemd het is politiek gezien verboden je uit te laten over de discussie de doodstraf,
maar het in bedekte termen van uit een geloofsovertuiging blijft aanvaarbaar.
hoop dat medemensen bij het gaan stemmen hierover hebben nagedacht!
|
| Reactie van Prem Ojas _ Kallatty near Ooty / |
21-11-2002 | 11:28
|
Okay... Vrijgelaten, (jerk off).
vrijheid... ja vrij - heid |
| Reactie van Peter |
21-11-2002 | 11:42
|
Ik kan me de vreselijke woede met alle verwensingen die daar inherent aan zijn mij zéér goed voorstellen. Woede gericht tegen fundamentalisme en de daaruit voortkomende onwetendheid, preutsheid,domheid, onontwikkeldheid, ongecultiveerdheid, onbelezenheid. Die woede lost echter niets op.
Wel is het zo dat het nu de hoogste tijd is dat Het Volk aanpassing en volledige integratie moet gaan eisen van de mensen met een moslimachtergrond, en niet andersom. Als de politiek het niet doet, dan moet het uit Het Volk komen. De politiek wil Het Volk doen geloven met postbus 51 spotjes dat men op het verkeerde pad is wanneer men een ander niet wil kennen. Ik wil een ander niet kennen waarvan ik weet dat zij behoren tot een reactionaire religie en een aartsconservatieve cultuur. Dus daarmee slaat de politiek de plank volledig mis. En met mijn opvatting voel ik mij absoluut geen rascist. Wat ik zie is dat het vreemdelingenvraagstuk de politiek volledig boven het hoofd gegroeid is. Dankzij "de linkse kerk". Een imam met ongeoorloofde uitspraken komt er goed vanaf, een minister met ongeoorloofde uitspraken wordt eens even flink de oren gewassen. Publiekelijk wel te verstaan.
Dit is mijn land en zo wil ik het graag houden.Ben je het er niet mee eens met hoe wij hier op een moderne manier ons leven inrichten, met al zijn filosofieën, stromingen etc.,dan moet je teruggaan vanwaar je gekomen bent. Daar is ruimte genoeg om je eigen aartsconservatieve levensopvatingen uit te dragen. En dat lijkt me een meer dan redelijk beschaafd voorstel. |
| Reactie van klaas |
21-11-2002 | 11:50
|
| dus volgens de islam mag je discrimineren kan je zien hoe smerige dat geloof is daar word je echt ziek van |
| Reactie van Verbijstering |
21-11-2002 | 13:52
|
Nu vraag ik mij tóch wel af, wat wij aan een OM hebben die alles wat recht is krom spreekt en die alles wat krom is recht spreekt? Het lijkt wel, of bv een paar kilometer te hard rijden een zwaardere misdaad is dan het beledigen van een grote groep mensen. Waar legt de Overheid nu eigenlijk haar prioriteiten? Zelfs het achterna zitten van een onverbeterlijke winkeldief wordt door Justitie ook al gezien als crimineel gedrag! Als je de dief te pakken hebt mag je hem niet slaan maar moet je hem over z'n bol aaien en zeggen, dat hij heel stout is geweest en dat hij dat nooit meer mag doen anders wordt papa boos.
Het is óók niet meer strafbaar om iemand die een ander aan het doodslaan is aan te moedigen. Nee hoor, ga gerust je gang je gaat toch vrij uit! De gedane uitspraken van Justitie zijn voor een normaal mens écht niet meer te begrijpen! Ligt het probleem nu in de opleiding van onze (on)bekwame rechtsgeleerden of ligt er een andere oorzaak aan ten grondslag? Zeg het maar! In ieder geval heeft onze rechtspraak (in de zaak 'El Moumni") voor de zoveelste keer de plank misgeslagen en gefaald! Als onze rechtspraak op deze manier dóórgaat dan verliest iedere goedwillende Nederlander het geloof in een rechtvaardige Overheid (als men die nu al niet reeds kwijt is) en komt het spook van de revolutie óók in ons land om de hoek kijken! Dit is een doodgriezelige ontwikkeling!!
Het rechtsgevoel van de mensen wordt door de getoonde (krom)spraak letterlijk en figuurlijk verkracht door het OM.
|
| Reactie van Daan |
21-11-2002 | 14:10
|
| Kunnen we van homoseksualiteit geen godsdienst maken dan? |
| Reactie van mark33 |
21-11-2002 | 20:46
|
| Geloofsvrijheid?? Ik erken niet dat er iets bestaat als geloof! Dat wil zeggen dat voor mij godsdienstvrijheid niet bestaat. Of wel die ouwe hond onder die hoofddoek heeft mij zwaar beledigt. Ik minder als een varken?? Willen we weten wat ik van zo n blerende vetklep onder die stinkende hoofddoek vind?? De brand erin. Desnoods een nieuwe janmaat als het echt niet anders kan!! Ik heb het helemaal gehad met die lui. De oorlog die alle oorlogen zal beeindigen is al in 85 voorspeld. Noord tegen zuid!! laat maar komen, Allah schijnt het zo te willen!! |
| Reactie van ZKboi |
22-11-2002 | 5:51
|
Ik heb maar enkele kleine zinnetjes te zeggen hierover ...
"Als je volgens 'een boek' al is het de bijbel, de koran, ... moet leven en als je dat boek als uitvlucht kan gebruiken om anderen te discrimineren"...
... wat is dat boek dan eigenlijk waard richting de toekomst van onze samenleving ?
gs@zkboi.nu |
| Reactie van LARGO |
22-11-2002 | 8:58
|
| DUS ALS IK HET GOED BERGIJP MOGEN WIJ NU NU ZEGGEN DAT DE IEDER(MANNEN EN VROUWEN) DIE DE ISLAAM VOLGT "ZIEK IS" EN HET OOK NOG BESMETTELIJK KAN ZIJN VOOR DE MAATSCHAPPIJ, IK DISCRIMINEER NU NIET WANT IK ZEG DIT VANUIT MIJN KATHOLIEKE GELOOFSOVERTUIGING..! |
| Reactie van hoofddoekje |
22-11-2002 | 13:29
|
de eerste vrouwelijke moslim-adcocate is al be-edigd. Haar hoofddoekje houdt ze op. Haar wens is om nog eens rechter te worden, ook met hoofddoekje.
De rechtspraak in Nederland heeft gefaald. |
| Reactie van xxx |
22-11-2002 | 14:23
|
WIE WEET ZIJN PERSOONSGEGEVENS????
GRAAG PLAATSEN OP DEZE SITE INCLUSIEF TEL.NR EN EMAIL EN WOON ADRES!!!!!!!!
WAT JE ZAAIT ZUL JE OOGSTEN. |
| Reactie van Sic transit gloria mundi! |
22-11-2002 | 20:26
|
ZKboi schreef:
Ik heb maar enkele kleine zinnetjes te zeggen hierover ...
"Als je volgens 'een boek' al is het de bijbel, de koran, ... moet leven en als je dat boek als uitvlucht kan gebruiken om anderen te discrimineren"...
... wat is dat boek dan eigenlijk waard richting de toekomst van onze samenleving ?
Met alle respect hoor, afschaffen. pas dan komen we uit de middeleeuwen. Je ziet wat die boeken teweegbrengen. |
| Reactie van Sinterklaas |
23-11-2002 | 1:25
|
Na overleg met zwarte Piet...ja wie vreest hem niet...
Ook mijn boek staat helemaal vol...
Maar zegt te weinig -het is een drol.
Zie echter mijn linkerwang,
Ja ik ben echt niet bang.
Zie mijn rechterwang,
En zeg maar bang, bang bang.
Of gebruik gewoon je verstand,
En lees de boeken als een oude krant.
Immers als baby luierde je in poep.
Nu volwassen gebruik je jouw verstand.
De waarheid van"nu" vind je niet in de krant.
Als baby poep je in een luier,
En als gelovige varken luier je in de poep.
Op zoek naar oog om oog, en tand om tand, zo kom je morgen in de krant.
Deze gedachte voor woorden echt te dwaas.
Geloof.... mij als jouw Sinterklaas !
Immers geloven moet leuk blijven... met humor (immers ook jij weet beter)ja..
toch......???????
P.S. Voor Moslims...Ik kom uit Mira...en dat ligt niet in Spanje...geloof mij, zoek het op, en onderzoek alles, en behoud het goede, in onze wereld vol van halve waarheden, en vol van manipulatie en bedrog.
Denk na...fijne feestdagen !
|
| Reactie van amsterdammers let op |
23-11-2002 | 12:20
|
let op let op let op let op let op
In het uitgaans circuit van Amsterdam staan regelmatig (jammergenoeg alweer meestal Marokaanse jongens)buiten en binnen homos op te wachten met een meest verleidelijke lach en uitstraling om je te verleiden voor sex.
Mooi niet dus maar om poen van je te jatten en wie weet nog erger.
Vooral Reguliersdwarsstraat Soho/April/Arc/Exit.
Je bent gewaarschuwd volg niet je pik maar je verstand!!!!! |
| Reactie van Bas |
23-11-2002 | 12:47
|
HALLLLLLOOOOOOO!!!! EVEN WAKKER WORDEN...
Gaan we nu lekker met z'n allen alle islamieten over 1 kam scheren, of zijn we gewoon tegen de idioterie van de rechtspraak in dit land....!!!???
Vergis je niet; er zijn ook islamieten die het geen biet zal interesseren hoe wij leven. Maar maak hen duidelijk dat wij er een probleem mee hebben dat ze hier wonen, en zij zullen zoiets engs over zich krijgen dat ze zich vervolgens ook tegen ons wenden. Kortom; het hek geraakt van de dam. Is dat wat we willen? Ga je gang, maar dan zonder mij.
Even voor de duidelijkheid;
Ik ben wel TEGEN DE "RECHT"SPRAAK en TEGEN El-Moumni, maar NIET TEGEN ALLE ISLAMIETEN.... |
| Reactie van Robbert |
23-11-2002 | 14:20
|
| Jongens, maak nu toch niet dezelfde fout als El Moumni. Geef dat soort mensen niet nóg meer munitie voor hun onzinnige preken... |
| Reactie van Onze ondergang... |
24-11-2002 | 2:25
|
De Romeinen konden de barbaren ook niet buiten hun grenzen houden.
Het werd de ondergang van hun hoogstaande beschaving en cultuur.
Vervolgens verviel de wereld van de 2e tot en met de 13e eeuw in de "donkere eeuwen", waarin weinig tot niets werd bereikt op het gebied van cultuur, beschaving, techniek, wetenschap, kunst en dergelijke.
De geschiedenis zal zich herhalen. |
| Reactie van Gaykrant Lezer |
24-11-2002 | 2:43
|
Ik heb in de laatste Gaykrant gelezen dat Boris Dittrich 2e kamer lid van D66 ook bedreigd is.
Hij werd bij appie hein in Amsterdam door een marokkaan van 16 jaar aangesproken op zijn sexuele voorkeur en hiervoor uitgescholden en de knaap zou hem buiten de winkel wel even in elkaar trappen.
Als ik in de bibliotheek in Zaandam ben, dan moet ik uitkijken of er geen turken of marokkanen in de buurt zijn, om geweld te vermijden, als ik de Gaykrant wil pakken. Ik heb al eens eerder problemen in de leeszaal gezien.
Ik voel me echt ingeboet in mijn vrijheid, ik ben niet meer vrij in mijn keuzes, ik kan niet meer lezen wat ik wil. |
| Reactie van |
24-11-2002 | 4:02
|
ik ben tegen discriminatie; daar moeten wij homo's het toch over eens zijn.
Maar als een imam of wie dan ook de levenswijze van een grote groep mensen hier in Nederland niet bevalt, rot dan op naar een ander land! Je hoeft hier niet te blijven! We houden je niet vast of zo! |
| Reactie van |
27-11-2002 | 17:15
|
| Hij kan nog altijd "persona non grata" worden verklaard en het land uitgezet worden... die wet is (nog) niet afgeschaft. |
| Reactie van justin |
27-11-2003 | 14:07
|
lang leve godsdienstvrijheid,
steniging,dood, haat, vernieling oorlog, zie israel palestina,
wanneer is de brandstapel terug ?
heel hard bidden misschien gaat het dan wel over !!
En dit alles in de naam van god !!
|
| Reactie van loek |
27-11-2003 | 15:19
|
Laten wij "zieken" er dan voor zorgen dat deze mongool geen leven meer heeft in onze samenleving voor hij de onze verziekt.
Oprotten met dit soort schorem |
| Reactie van TIPPY |
27-11-2003 | 23:12
|
het zou goed zijn dat mensen hierop reageren iedergeval gezamelijk het kenbaar maken via demonstratie tocht
voor de rechtbank waar de vonnis is geveild
ik mensen zoals ik bi en niet mee eens met de uit spraak
het oprukken van hoofd doekjes zal in mijn bedrijf nooit aanwezig zijn
geen haar op mijn hoofd dat ik daar aan moet denken
ik als moslim racist en fel tegen het geloof islam
de meeste marrokanen zeggen dat ze marrokanen zijn maar weten vrij weinig van hun eigen land dit noemen wij vernederlands marrokaanse jongeren onder het juk van de islam
als men explesiet het woord homo moeten gaan nemen zou je broer of neef
of vriend niet mogen kussen het houden van je vriend in de platoniche zin zou ook niet mogen want dat gaat de bi kant god heeft de mens geschapen als bi
elk mens heeft vrouwelijk en mannelijk hormonen het is maar dat je het weet de natuur bepaald in welk omhulseltje komt tezitten in somige gevallen weet de natuur geen oplossing en word de vrouwelijke hormoon de hoofd hormoon in een mannelijk lichaam
de wetenschap heeft uitgemaakt dat wanneer je sex op jonge leeftijd met het zelfde geslacht bepalend is voor je latere toekomst homo of hetero if bi dat is afhankelijk van je puberteit ervaring
wij weten ook dat jongens internaten kweekers zijn voor aankomend homo jongeren
voor mijn was jongens internaat een paradijs op aarde
wat ik wel tezeggen dat de homo scene steeds meer uitdagender is geworden
dit geld het zelfde als met hoofd doekjes sluimerend de relegie opleggen aan de nederlanders veel mensen hebben zo van laat je hoofd doekje thuis als je gelooft doe dat in je eigen tijd dring een ander niet met je geloof op om dat jij moslim bent als je bij een ander cultuur komt dan pas je je aan en doe je hoofd doekie af
dit moeten homo`s ook doen aanpassen
het op straat lopen en uitdagende homo kleren vraagt om problemen ja maaar ik mag toch dragen van wat ik wil ja maar zolang
het niet aanstekend is of geweld uitdragend homo of bi of hetero zijn is normaal maar hou het voor je zelf laat het niet op straat zien het gaat een ander niks aan of jij homo bent of niet de reaktie van marrokanen hebben wij zelf uitgedaagt als dat wat de marrokanen en de moslims met hun hoofd doekjes doen daar word ook fel tegen geprotesteerd want in de nederlandse cultuur wereden hoofd doekjes als sjiek gezin en niet als relegie
men weet dat wanneer er een moslim onder het hoofd doekje schuil gaat het om relegie gaat
en niet om de sjiekheid
en is zeker opdringerig met het geloof
apartheid
apartheid word in amsterdam al jaren ingevoegd zoals men weet is west in amsterdam turken en marrokanen oost indiers en pakistanen
zuidoost surinamers en hindoestane en ganeze
en ga zo verder
het zou verstandig zijn dat er een homo wijk zou zijn met homo politie zoals in amerika indie is veel verder als nederland en homo en travestieten worden beschouwt als concubine
en hebben een belangerijk rol in de samenleving en zijn goede maatschappelijkwerkers |
| Reactie van TIPPY |
27-11-2003 | 23:12
|
het zou goed zijn dat mensen hierop reageren iedergeval gezamelijk het kenbaar maken via demonstratie tocht
voor de rechtbank waar de vonnis is geveild
ik mensen zoals ik bi en niet mee eens met de uit spraak
het oprukken van hoofd doekjes zal in mijn bedrijf nooit aanwezig zijn
geen haar op mijn hoofd dat ik daar aan moet denken
ik als moslim racist en fel tegen het geloof islam
de meeste marrokanen zeggen dat ze marrokanen zijn maar weten vrij weinig van hun eigen land dit noemen wij vernederlands marrokaanse jongeren onder het juk van de islam
als men explesiet het woord homo moeten gaan nemen zou je broer of neef
of vriend niet mogen kussen het houden van je vriend in de platoniche zin zou ook niet mogen want dat gaat de bi kant god heeft de mens geschapen als bi
elk mens heeft vrouwelijk en mannelijk hormonen het is maar dat je het weet de natuur bepaald in welk omhulseltje komt tezitten in somige gevallen weet de natuur geen oplossing en word de vrouwelijke hormoon de hoofd hormoon in een mannelijk lichaam
de wetenschap heeft uitgemaakt dat wanneer je sex op jonge leeftijd met het zelfde geslacht bepalend is voor je latere toekomst homo of hetero if bi dat is afhankelijk van je puberteit ervaring
wij weten ook dat jongens internaten kweekers zijn voor aankomend homo jongeren
voor mijn was jongens internaat een paradijs op aarde
wat ik wel tezeggen dat de homo scene steeds meer uitdagender is geworden
dit geld het zelfde als met hoofd doekjes sluimerend de relegie opleggen aan de nederlanders veel mensen hebben zo van laat je hoofd doekje thuis als je gelooft doe dat in je eigen tijd dring een ander niet met je geloof op om dat jij moslim bent als je bij een ander cultuur komt dan pas je je aan en doe je hoofd doekie af
dit moeten homo`s ook doen aanpassen
het op straat lopen en uitdagende homo kleren vraagt om problemen ja maaar ik mag toch dragen van wat ik wil ja maar zolang
het niet aanstekend is of geweld uitdragend homo of bi of hetero zijn is normaal maar hou het voor je zelf laat het niet op straat zien het gaat een ander niks aan of jij homo bent of niet de reaktie van marrokanen hebben wij zelf uitgedaagt als dat wat de marrokanen en de moslims met hun hoofd doekjes doen daar word ook fel tegen geprotesteerd want in de nederlandse cultuur wereden hoofd doekjes als sjiek gezin en niet als relegie
men weet dat wanneer er een moslim onder het hoofd doekje schuil gaat het om relegie gaat
en niet om de sjiekheid
en is zeker opdringerig met het geloof
apartheid
apartheid word in amsterdam al jaren ingevoegd zoals men weet is west in amsterdam turken en marrokanen oost indiers en pakistanen
zuidoost surinamers en hindoestane en ganeze
en ga zo verder
het zou verstandig zijn dat er een homo wijk zou zijn met homo politie zoals in amerika indie is veel verder als nederland en homo en travestieten worden beschouwt als concubine
en hebben een belangerijk rol in de samenleving en zijn goede maatschappelijkwerkers |
| Reactie van TIPPY |
27-11-2003 | 23:12
|
het zou goed zijn dat mensen hierop reageren iedergeval gezamelijk het kenbaar maken via demonstratie tocht
voor de rechtbank waar de vonnis is geveild
ik mensen zoals ik bi en niet mee eens met de uit spraak
het oprukken van hoofd doekjes zal in mijn bedrijf nooit aanwezig zijn
geen haar op mijn hoofd dat ik daar aan moet denken
ik als moslim racist en fel tegen het geloof islam
de meeste marrokanen zeggen dat ze marrokanen zijn maar weten vrij weinig van hun eigen land dit noemen wij vernederlands marrokaanse jongeren onder het juk van de islam
als men explesiet het woord homo moeten gaan nemen zou je broer of neef
of vriend niet mogen kussen het houden van je vriend in de platoniche zin zou ook niet mogen want dat gaat de bi kant god heeft de mens geschapen als bi
elk mens heeft vrouwelijk en mannelijk hormonen het is maar dat je het weet de natuur bepaald in welk omhulseltje komt tezitten in somige gevallen weet de natuur geen oplossing en word de vrouwelijke hormoon de hoofd hormoon in een mannelijk lichaam
de wetenschap heeft uitgemaakt dat wanneer je sex op jonge leeftijd met het zelfde geslacht bepalend is voor je latere toekomst homo of hetero if bi dat is afhankelijk van je puberteit ervaring
wij weten ook dat jongens internaten kweekers zijn voor aankomend homo jongeren
voor mijn was jongens internaat een paradijs op aarde
wat ik wel tezeggen dat de homo scene steeds meer uitdagender is geworden
dit geld het zelfde als met hoofd doekjes sluimerend de relegie opleggen aan de nederlanders veel mensen hebben zo van laat je hoofd doekje thuis als je gelooft doe dat in je eigen tijd dring een ander niet met je geloof op om dat jij moslim bent als je bij een ander cultuur komt dan pas je je aan en doe je hoofd doekie af
dit moeten homo`s ook doen aanpassen
het op straat lopen en uitdagende homo kleren vraagt om problemen ja maaar ik mag toch dragen van wat ik wil ja maar zolang
het niet aanstekend is of geweld uitdragend homo of bi of hetero zijn is normaal maar hou het voor je zelf laat het niet op straat zien het gaat een ander niks aan of jij homo bent of niet de reaktie van marrokanen hebben wij zelf uitgedaagt als dat wat de marrokanen en de moslims met hun hoofd doekjes doen daar word ook fel tegen geprotesteerd want in de nederlandse cultuur wereden hoofd doekjes als sjiek gezin en niet als relegie
men weet dat wanneer er een moslim onder het hoofd doekje schuil gaat het om relegie gaat
en niet om de sjiekheid
en is zeker opdringerig met het geloof
apartheid
apartheid word in amsterdam al jaren ingevoegd zoals men weet is west in amsterdam turken en marrokanen oost indiers en pakistanen
zuidoost surinamers en hindoestane en ganeze
en ga zo verder
het zou verstandig zijn dat er een homo wijk zou zijn met homo politie zoals in amerika indie is veel verder als nederland en homo en travestieten worden beschouwt als concubine
en hebben een belangerijk rol in de samenleving en zijn goede maatschappelijkwerkers |
| Reactie van BOOS |
28-11-2003 | 1:21
|
Ik vind dat deze uitspraak toch al lang heeft geduurd!!
Lees vandaag in de Telegraaf dat marokkaanse jongeren na 1 dag!!! zijn vrijgelaten
die maandenlang treinpassagiers hebben geterrorisseerd.
Hams, hamas alle joden aan het gas werd door de intercom geroepen.
Ook zouden ze enkele vrouwen verkrachten, werd geroepen.
Wij homos zijn dus niet de enige slachtoffers.
In de politiek hebben ze de mond vol van "harde aanpak".
Laat me niet lachen.
Vinden rechters het vreemd als ze straks ook worden bedreigd???
Nederland glijdt steeds verder af!!
Had PIM nog maar geleefd!!
|
| Reactie van peter |
28-11-2003 | 18:26
|
| Vaarwel Nederland |
| Reactie van eddy uit België |
11-01-2004 | 13:09
|
Is het nu België Nederland of ergens anders
Islam is een geloof dat fundamentele bodem heeft
Nu beschikken ze over meer en meer communicatieve middelen
En kunnen ze de blijde boodschap overdragen vanuit hun landen naar ons westers grondgebied maar hoe gaat het andersom ????
volgens mij overspoelt islam ons gewoon omdat zij gewoon veel in de picture komen . En publiciteit is publiciteit
Verloedering van ons eigen waarden JAMMER en wat word daar aan gedaan??????? 0 - 1 en voor wie ??? |
|
|
|
|